Ja ik post idd wel eens in het Breda topic.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:40 schreef JDude het volgende:
Fipo.
alleen een beetje irri als je moet kotsen net als je een looping maaktquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:42 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Drunken flying is the shizznit.
Heb jij toevallig een jaar of 2 geleden op een camping bij Renesse gewerkt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:41 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja ik post idd wel eens in het Breda topic.
Newton was gewoon een irritante klootzak.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
alleen een beetje irri als je moet kotsen net als je een looping maakt
Nee, wel me 4 en 5 jaar geleden vol gegooid op camping Duin en Strandquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een jaar of 2 geleden op een camping bij Renesse gewerkt?
Mooi, dan is m'n geheugen nog niet helemáál naar de kenker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:41 schreef Thieske het volgende:
Ja ik post idd wel eens in het Breda topic.
Ok, ik moest me even indekken..quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nee, wel me 4 en 5 jaar geleden vol gegooid op camping Duin en Strand
Hou vol! Eens zal het je lukken!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi, dan is m'n geheugen nog niet helemáál naar de kenker.
Doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi, dan is m'n geheugen nog niet helemáál naar de kenker.
Vertel..., of blijft dat bedekt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ok, ik moest me even indekken..
Vage kennissen opgelopen daar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Vertel..., of blijft dat bedekt?
quote:
Godver, ik moet naar bed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:50 schreef Thieske het volgende:
Hoe kwam je op deze TT?
Is dit die vervelende belg?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:52 schreef misteriks het volgende:
quote]Op dinsdag 5 september 2006 02:22 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Alsof een dyslectische baviaan de laatste teken van zijn abstracte aarsch krabbelt.
Zo kunnen we jouw linguïstisch talent omschrijven.
ik kan het hier dan ook doen met een paar Duveltjes ipv " een biertje"; en dan blijf ik nog heeel beleefd
gedaan met zeiken; dat je het wil of niet , JDUDE, je bent een vd weinige die die het posten hier waard is !
cool hè![]()
maar ok, hier ongevraagd met "hollandse tong" binnenvallen is niet bon ton; m'n excuses, en ga lekker verder voor de rest![]()
ciao (ik beloof niet meer te reageren op BeF of watdanook geëerd gezelschap)
Wat heb ík nou weer goed gedaan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:52 schreef misteriks het volgende:
[verhaal]
Ik voel me er na 6 posts al aardig thuis.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:56 schreef misteriks het volgende:
erg hè, iemand die in jullie gesloten kring ff komt lulleh ; gelukkig zijn jullie daartegen gewapend
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:52 schreef misteriks het volgende:
ciao (ik beloof niet meer te reageren op BeF of watdanook geëerd gezelschap)
Hou je daar dan godverdomme aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:56 schreef misteriks het volgende:
erg hè, iemand die in jullie gesloten kring ff komt lulleh ; gelukkig zijn jullie daartegen gewapend
Oh wacht..quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
Hou je daar dan godverdomme aan.
Alleen die PI's moet je nog even aanleren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Thieske het volgende:
Ik voel me er na 6 posts al aardig thuis.
belgen zijn niet minder irritant dan de gemiddelde Hollanderquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
Hou je daar dan godverdomme aan.
Klopt, en nou opflikkeren of normaal meedoen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:58 schreef misteriks het volgende:
[..]
belgen zijn niet minder irritant dan de gemiddelde Hollander![]()
Is inderdaad even wennen ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Alleen die PI's moet je nog even aanleren.
Heel goed, afkappen de discussiequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Klopt, en nou opflikkeren of normaal meedoen.
Er is zelfs een handige Quick-PI tool. Maar dat moet je morgen even aan een van onze ICT-nerdjes vragen.quote:
Heb ik al.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Er is zelfs een handige Quick-PI tool. Maar dat moet je morgen even aan een van onze ICT-nerdjes vragen.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Er is zelfs een handige Quick-PI tool. Maar dat moet je morgen even aan een van onze ICT-nerdjes vragen.
quote:
jouw avatar is een schande voor al wat mooi en lekker isquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar die misterniks het over heeft...
Oh je bent zo aangepast.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:04 schreef misteriks het volgende:
[..]
jouw avatar is een schande voor al wat mooi en lekker is![]()
pas ik me voor de rest goed aan in dit topic grote smurf?? na 15 reply's ben ik toch ook aangepast, nee?![]()
Je hebt echt iets teveel quick 'n brite gesnoven ey?quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:04 schreef misteriks het volgende:
[..]
jouw avatar is een schande voor al wat mooi en lekker is![]()
pas ik me voor de rest goed aan in dit topic grote smurf?? na 15 reply's ben ik toch ook aangepast, nee?![]()
Dit kan ik dan weer niet volgen..., of post je gewoon het nummer waarnaar je aan het luisteren bent.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:04 schreef JDude het volgende:
#1: Blur - Song 2... nou, vooruit.
Flikker dan maar gewoon op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:06 schreef misteriks het volgende:
owwww, fuck off, nu nog zeiken dat alive van pearl jam super is; sowry , zoooooo'n pedo ben ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |