De meiden zijn ook niet verkeerd om naar te kijkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich staat het te boek als meidenserie omdat er veel liefdesverhoudingen inzitten maar het is ook best leuk voor mannen.
Zoiets. Dat zouden ze in meer scholen moeten doen. GSM inleveren, MP3-speler inleveren, geen TV, computer of andere zooi, Geen reetveters maar degelijk ondergoed. En de heren netjes een scheiding in het haar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:24 schreef wyccie het volgende:
Ik niet, maar je bedoelt dat heropvoedingskampgedoe?
Ben ik met je eens. Ik heb eigenlijk best wel een hekel aan kinderenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zoiets. Dat zouden ze in meer scholen moeten doen. GSM inleveren, MP3-speler inleveren, geen TV, computer of andere zooi, Geen reetveters maar degelijk ondergoed. En de heren netjes een scheiding in het haar.
Zoals die flikker bij de playbackshow altijd zei:quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:27 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, mensen: jullie mening en graag zo mogelijk zonder eigenbelang. Op 500 punten eindigen of gewoon zo veel mogelijk punten halen?
Zoveel mogelijk punten scoren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:27 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, mensen: jullie mening en graag zo mogelijk zonder eigenbelang. Op 500 punten eindigen of gewoon zo veel mogelijk punten halen?
gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:27 schreef Asmodian het volgende:
Je krijgt toch een totaaloverzicht, dan valt die 500 weg. Dus zorg er maar voor dat je aan het eind van het jaar op de 2000 zit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:27 schreef Asmodian het volgende:
Dood of de gladiolen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:27 schreef Asmodian het volgende:
wat mij betreft welquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:31 schreef wyccie het volgende:
Ben ik de enige van wie de wekker over ruim 4 uur weer afgaat?
Ik heb geen wekker morgenquote:
Vague is vrouwelijk dus het is inderdaad Nouvellequote:Op dinsdag 5 september 2006 03:31 schreef MaJo het volgende:
Of was het Nouvelle Vague?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:31 schreef MaJo het volgende:
Of was het Nouvelle Vague?
Ik heb mijn wekker weggegooidquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:31 schreef wyccie het volgende:
Ben ik de enige van wie de wekker over ruim 4 uur weer afgaat?
Heel verstandigquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb mijn wekker weggegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |