Nogal jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:00 schreef F1Bas het volgende:
Beste leuke meid hoor in de studio, ik vind haar alleen een beetje een aandachtshoer.
Ja, het geluid is te laag ofsoquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:03 schreef F1Bas het volgende:
Ligt het aan mij of is er iets mis met het geluid om de cam?
Ja iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:12 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Koert is grappig op de foute momenten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik ga slapen, morgen de rest maar horen
Ja idd en ze eten alleen maar colaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:22 schreef F1Bas het volgende:
Eten ze alleen maar chips ofzo.
eten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja idd en ze eten alleen maar cola
Mmh, ik lette niet op onder het typenquote:
Laatste uur is altijd het leukst vind ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:31 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga naar bed
Of komen er nog boeiende dingen die ik echt niet mag missen de komende anderhalfuur
Ja, das juist het jammerequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laatste uur is altijd het leukst vind ik.
Echt welquote:
Iemand idee? Anders vraag ik het aan Rick gewoonquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:41 schreef Qunix het volgende:
Ik ben best wel geintresseert in het programma wat je op het scherm rechts boven ziet. Ik wil weten of het een "lopendeband-muziek programma" is. En of het een "self-made proggie" is.
Iemand informatie over het programma?
Niet aan gedacht en deze meid is al vaker geweest.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom geen screenshot gemaakt?
Ja, en ik heb redelijk wat op, dus het wordt een topshowquote:
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:52 schreef Qunix het volgende:
Ik mag nog een week extra mee luisteren
Heb je dat net zelf zitten typen?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:50 schreef Qunix het volgende:
Geachte 3FM,
Ik hoor nu dat de DJ die nu zou moeten draaien niet is komen opdagen voor zijn programma De Nachtopvang van de AVRO. DJ Rick Van Velthuyzen wilt graag met Koert en Erik Jan het programma overnemen met goede bedoelingen als een ludieke actie voor zowel Radio 538 als 3FM luisteraars. Zie het als een win-win situatie.
Ze willen alleen een goed keuring horen van 3Fm en ze komen gratis draaien, alleen deze avond.
Graag wil ik, als MiddenInDeNachtRick luisteraar Rick v V. op 3FM horen.
Ik hoop dat u eenmalig mee wilt gaan met deze ludieke actie.
Met vriendelijke groet,
een trouwe MIDNR luisteraar.
IEDEREEN MAILEN VIA http://restyle.3fm.nl/page/3fm_contact !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaquote:Op woensdag 6 september 2006 02:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je dat net zelf zitten typen?![]()
Zou wel een stunt zijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:06 schreef Qunix het volgende:
Jammer dat ze niet contact kunnen opnemen met 3FM
Ja, ik had wat (quote:
Ik ken dat ik ga vannacht wederom een nachtje slaap overslaan en pokeren en bier zuipenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik had wat () gedronken, dus ik was aan het begin al bekaf
Maja, beetje jammer ja![]()
Haha, jij hoeft morgen zeker niet naar school ofsoquote:Op donderdag 7 september 2006 00:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik ken dat ik ga vannacht wederom een nachtje slaap overslaan en pokeren en bier zuipen![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:55 schreef F1Bas het volgende:
Die rechter is wel jummie.
Werkenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, jij hoeft morgen zeker niet naar school ofso
Ooooh, alleen maar werkenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
WerkenTrouwens door dat pokeren reageer ik soms wat laat
Als ik voor m'n baas moest werken zou ik het niet doen hoor.quote:
En niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 7 september 2006 01:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als ik voor m'n baas moest werken zou ik het niet doen hoor.
Bubba is een nazi!![]()
Jaquote:
Oh, gelukkig; ik dacht ik de enige was die luisterdequote:
nope hier niet heb ik gister eindelijk het probleem opgelost krijg je ditquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Qunix het volgende:
Ligt het aan mij of doet de 538 stream het niet?
Over precies 9,5 minuutquote:
Bij mij doet ie het wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Qunix het volgende:
Ligt het aan mij of doet de 538 stream het niet?
Ja iddquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:44 schreef F1Bas het volgende:
Personeelsfeest van 538 in Renesse![]()
Kunnen ze meteen de groeten doen aan Henkie
Hehequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Guido moet gewoon dood, ik ga weer een nachie pokeren
Nee, Bartquote:
quote:
quote:
Okéquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:57 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga maar fijn in mn bed verder luisteren
Ik nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:57 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga maar fijn in mn bed verder luisteren
Dan is mijn kloon zelfstandig gewordenquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan is mijn kloon zelfstandig geworden
Je wordt toch moe van die gozer of zou het dit tijdstip zijn?quote:
Van die gozer... Ik vind hem zeer irrietand... MAar de reactie en hoe ze hem weg kappen vind ik wel lachequote:Op vrijdag 8 september 2006 02:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je wordt toch moe van die gozer of zou het dit tijdstip zijn?
Best knap eigenlijk jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:32 schreef F1Bas het volgende:
Die Rick is een wandelende routeplanner.
Die ging weg dacht ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:56 schreef F1Bas het volgende:
Is het vriendinnetje van Koert op de achtergrond?
Het zelfdequote:
Succes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het zelfde
Tevens vaarwel want vanaf maandag ben ik de lul en moet ik werken enzo dus kan ik niet of weinig luisteren... Iig niet snachts dan.
Wel dat ik overdag nog hier lees dan
Ik slaap niet, ik werk, luister MIDNR, neem wat te zuipen en pokerquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het zelfde
Tevens vaarwel want vanaf maandag ben ik de lul en moet ik werken enzo dus kan ik niet of weinig luisteren... Iig niet snachts dan.
Wel dat ik overdag nog hier lees dan
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik slaap niet, ik werk, luister MIDNR, neem wat te zuipen en poker
Wow nog een luisteraarquote:
luister wel vaker en vele met mij denk ik zoquote:
Wat dacht je van nuquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
luister wel vaker en vele met mij denk ik zo
en ze gaan iets doen met Toppertje lijkt het zo ...
Ow haha, okquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik was aan het typen en toen hoorde ik het
Ja, alleen een beetje kutmuziekquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
tis leuk daar!
Dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Niet echt leuk die piano...
Oh je luistert voor de goede muziek naar 538quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Niet echt leuk die piano...
Nee, voor het gelulquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:44 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Oh je luistert voor de goede muziek naar 538
Nee zoals BB onder je al aangeeft voor het slappe gelul.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:44 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Oh je luistert voor de goede muziek naar 538
Ja uuh, dat snap ik 's nachts niet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:51 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
he komop dat snap ik natuurlijk ook wel. Het was maar een grapje
Ikweet, wat een saaie wijven trouwens..quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:51 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
he komop dat snap ik natuurlijk ook wel. Het was maar een grapje
Inderdaad, klinkt best oke.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:55 schreef Bravebart het volgende:
Tering, dit is echt iets wat ik ff niet wil horen
Hier ben ik 's nachts echt niet voor in de stemming ookal klinkt het misschien best goed![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, klinkt best oke.
Maar dit zijn waarschijnlijk echt van die typische kut-zing-bitches.![]()
Whahaha wat de fok is dit?quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:07 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, wat kansloos dat wijf
-edit- Halleluja in ongeveer 13 keer
Een kansloos gevalquote:
Ja daarom joh, die weet niet beterquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ze komt ook van een eiland enzo..![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja daarom joh, die weet niet beter
Huh wtf een newbiequote:Op dinsdag 12 september 2006 01:20 schreef Mannekino het volgende:
TIETEN
Ik ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn, ik moet er morgen vroeg weer uit.
Klopt, hoiquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:23 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Tja we moeten allemaal ergens beginnen dacht ik toch echt zo.
Ok, nu weer OTquote:
Jaaaa, maar je hoeft er niet gehandicapt voor te zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Reclame voor rolstoellers
Je kan heel lang gaan tanden poetsen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:33 schreef Bravebart het volgende:
Nee gvd niet weer gaan zingen
-edit- Kan ik mooi ff mijn tanden gaan poetsen
Klaarquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je kan heel lang gaan tanden poetsen.
LOL je hebt net 10 minuten zang gemist.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klaar
Maar ik ga nu nog luisteren totdat ze weer gaan zingen en dan ga ik snel slapen
Wat jammerquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
LOL je hebt net 10 minuten zang gemist.
Maar ik ga nu ff nog in bed luisteren en dan slapen, laterr.![]()
Haha, ik moet alleen nog ff het laatste halfuur, dat hebbik niet helemaal meegemaaktquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:30 schreef Qunix het volgende:
Ik luister nu midnr van afgelopen nacht
Die mix is vetverhaal van EJ is lache.
Ja, ik moet zeggen dat overdag dat hele gezang wel beter klinktquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:34 schreef Qunix het volgende:
Ze gaan nu zingen bij mij
en die pianist is goed
Hahahaquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat overdag dat hele gezang wel beter klinkt
Preciesquote:
- Laat maarquote:Op woensdag 13 september 2006 01:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Volgens mij is die Anita écht lelijk.
Mijn ideequote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef Zuignapje het volgende:
onze wietskse heeft binnenkort weer gewoon een ander bekend vriendje om haar verder te helpen
Je gelooft het toch zelf niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef Zuignapje het volgende:
onze wietskse heeft binnenkort weer gewoon een ander bekend vriendje om haar verder te helpen
Het komt wel weer goed denk ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Oh je denkt dat het nog aan is?
Dat doe ik tegenwoordig ook, al is het wel moeilijk om soms niet te gaan lachenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef oor het volgende: die luister ik al 2 weken in de bus als ik naar mijn werk toe ga
inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doe ik tegenwoordig ook, al is het wel moeilijk om soms niet te gaan lachen![]()
Ja, kunstquote:
Dan val ik altijd in slaap en wordt pas rond 4 uur weer wakker door de muziekquote:Op donderdag 14 september 2006 01:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja laffe boel hier dus.
Zometeen lekker in bed luisteren, veel chiller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |