duidelijk een bewuste keuze ja.. ze moesten Hummi nog ff opbellenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt denk ik. De 'straf' vanavond hadden ze heel makkelijk NIET hoeven geven. Niemand had BB erover aangevallen als ze het niet hadden gedaan. Dat ze het toch doen is een bewuste keuze. Ik kan me het gevoel van Marcel en Etienne heel goed voorstellen.
Hehequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:58 schreef intoyou het volgende:
Nu ben ik ook Etienne ook zat. Hij heeft nu al 10 keer hetzelfde gezegd. Ik ga slapen, moet er vroeg uit.
Ik vond dat hij aanvankelijk kalm en koel reageerde. Hij komt pas later op stoom, als hij er over nagedacht heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:52 schreef Snoet123 het volgende:
Ik vind die Marcel maar een vies agressief mannetje, lijkt me een mannetje dat in een driftbui lichamelijk geweld zou kunnen gaan gebruiken.
Iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:57 schreef miraculeus het volgende:
marcia stijgt in mijn lijstje!
Maar dit is wel leuke tvquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt denk ik. De 'straf' vanavond hadden ze heel makkelijk NIET hoeven geven. Niemand had BB erover aangevallen als ze het niet hadden gedaan. Dat ze het toch doen is een bewuste keuze. Ik kan me het gevoel van Marcel en Etienne heel goed voorstellen.
Ze scoort iig punten bij mij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia heeft idd wel een punt, al wil ze nu ook nèt iets teveel punten scoren bij haar medebewoners.
Het is eigenlijk ook wel een makkelijke aanval.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:59 schreef Snoet123 het volgende:
E10 : Ik ben niet kwaad ( Hoofd als een tomaat van boosheid)
Rik : Ja je bent wél kwaad!![]()
direct ga je nog zeggen dat hij het als een homo doetquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Verschrikkelijk hoe die blonde zijn peuk vast houdt.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:54 schreef Shirley het volgende:
Marcia praat wijs. En de rest lees ik morgen wel, ik moet echt slapen.
Gelukkig..mijn hoop was niet vals.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:48 schreef toxikon het volgende:
nu komt de sterke kant van marcia naar boven
Wie zei dat?quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:01 schreef witste het volgende:
sloeg Tijn zijn broer nou, en zei Rik kankerhoer tegen hem, hehehe...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:01 schreef witste het volgende:
sloeg Tijn zijn broer nou, en zei Rik kankerhoer tegen hem, hehehe...
ben ik niet met je eens lees de cos van dit weekend/afgelopen nacht en je ziet dat er mensen zijn die niet snapte dat er geen sanctie kwam.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |