Ik heb een kort verslagje gemaakt, maar ze praten zoveel door mekaar heen dat ik de helft mis.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:53 schreef flugeltje het volgende:
Als jullie nu die zinnen die hier opgeschreven worden ook eens in de streamverslagen posten, hebben we ook meteen SV's voor degenen die nu op bed liggen. Komop mensen doe eens wat voor je mede-users
Ik denk niet dat DAy daarop doeldequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat ze tieten gaat kopen als ze wint![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:54 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, wat een uitspraak van Rik: als jij wantrouwen hebt in zo`n situatie, waarom doe je dan toch mee
Sluit ik me bij aan ik vond het ook gelijk een enge man.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
kijk en dat was mijn eerste gedachten toen ik hem in de studio zag,als ik kijk hoe hij nu zit te praten ben ik bang dat mijn vermoedens aardig kloppen
Hij heeft wel een punt denk ik. De 'straf' vanavond hadden ze heel makkelijk NIET hoeven geven. Niemand had BB erover aangevallen als ze het niet hadden gedaan. Dat ze het toch doen is een bewuste keuze. Ik kan me het gevoel van Marcel en Etienne heel goed voorstellen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Etienne denkt dat hij er als eerste uitligt en dat dat van te voren al lang vaststond.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat voor raar pakje draagt Etiëne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |