dat probleem is inmiddels verholpen door de FA'squote:Op dinsdag 5 september 2006 16:17 schreef Extraordinaire het volgende:
Superspammer, als je niks beters te doen hebt, ga dan gezellig terug naar je 8-jarige vriendjes
AWF-persoon, ga er maar van uit dat alleen de zielige personen hier elkaars kunstwerkjes verneucken. Alhoewel het niet leuk is dat er zo vaak AWFLFOLolol2218einz op ons logootje staat.
Het begon aan jullie kant. Maar Drawball is groot genoeg om elkaar lekker met rust te laten. Tweakers en Fok staan nu ook tof bij elkaar, als er normaal gedaan wordt kan daar makkelijk ook aan awf logo naast.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef Brandinat0r het volgende:
Hallo, ik ben van AWF -ontwijkt een paar schoenen-
Ik kom in vrede. DX<
Anehways, kunnen we niet stoppen met kinderachtig doen? (van beide kanten) En samenwerken om een hele grote Nederlandse vlag te maken in het midden?
Waar is die te halen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:23 schreef Poppetjuh het volgende:
heeeey! Auto-vierkand tool deluxe 4 heeft een paar geniale toevoegingen!! Vooral de stop functie is lekkkker (voor als mijn baas er aan komt...)
zou wel willen maar net 28 % aan het logo van ons verspild..quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef tha_dark het volgende:
Een paar mensen hebben een paar keer het woord Fok op het logo van VIP gezet![]()
Kan iemand het even verwijderen?
Wij zijn nu opgehouden ja, al blijven er altijd een paar kleuters die doorgaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het begon aan jullie kant. Maar Drawball is groot genoeg om elkaar lekker met rust te laten. Tweakers en Fok staan nu ook tof bij elkaar, als er normaal gedaan wordt kan daar makkelijk ook aan awf logo naast.
Fixedquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef tha_dark het volgende:
Een paar mensen hebben een paar keer het woord Fok op het logo van VIP gezet![]()
Kan iemand het even verwijderen?
Zo zijn wij verder ook hoor, er zijn dr maar een paar die aan andere logo's kloten, terwijl de meeste hun best doen om ons logo in stand te houden. Alleen 3 dagen met mass AWF op ons logo is niet echt stimulerend voor het vrede gevoel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:50 schreef Brandinat0r het volgende:
[..]
Wij zijn nu opgehouden ja, al blijven er altijd een paar kleuters die doorgaan.![]()
Maar als wij gewoon rustig kunnen werken aan ons logo, leven we allemaal in vrede.![]()
Ik zat er in ieder geval ook. Fok op een stuk blauw daar verwijderd en ook de roze "fok" op het zwarte gedeelte.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:55 schreef Blame het volgende:
[..]
Fixed
Samen met nog een Fok!ker geloof ik
idd, en staat hier of op wolkenforum ook niks overquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:51 schreef sk888er het volgende:
Haha? ik zie ineens een enorme vlag naast het fok logo verschijnen![]()
Dat is de rede waarom we zijn gestopt. :3quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Alleen 3 dagen met mass AWF op ons logo is niet echt stimulerend voor het vrede gevoel.
Nouja, we horen wel wat de plannen zijn als jullie weer een topic hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:05 schreef Brandinat0r het volgende:
[..]
Dat is de rede waarom we zijn gestopt. :3
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:08 schreef B.A.Trix het volgende:
HELLUP! er is nu iemand met een tool (blauwe stippels) de boel aan het vernielen!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:41 schreef Repeat het volgende:
Nu zitten al mensen het te saboteren met punt tools
Waar dload je die?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:23 schreef Poppetjuh het volgende:
heeeey! Auto-vierkand tool deluxe 4 heeft een paar geniale toevoegingen!! Vooral de stop functie is lekkkker (voor als mijn baas er aan komt...)
Kun je niet gewoon optyfen en zelf, ergens anders, een AWF logo neerplempen, ergens bovenin, lekker klein, zodat je het met je vriendjes bij kunt houden?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef Brandinat0r het volgende:
Hallo, ik ben van AWF -ontwijkt een paar schoenen-
Ik kom in vrede. DX<
Anehways, kunnen we niet stoppen met kinderachtig doen? (van beide kanten) En samenwerken om een hele grote Nederlandse vlag te maken in het midden?
Nee, Themepark is inkt aan het sparen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:02 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
idd, en staat hier of op wolkenforum ook niks over
Misschien die mensen van themepark?
http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rarquote:
Whehe, was jij dat? In het midden van de K?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef xFriendx het volgende:
Net nog even een stukje "overlast" gewit.
Zou kunnen. Ik zag in ieder geval iemand nog iemand flink grote witte vlakken maken. Toen ben ik maar de "s" gaan witten omdat die ander de letters daarvoor al deed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Whehe, was jij dat? In het midden van de K?
Is van Tweakers...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:51 schreef sk888er het volgende:
Haha? ik zie ineens een enorme vlag naast het fok logo verschijnen![]()
Jij bent ook een TP Nerd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:44 schreef Piovan het volgende:
Dit willen die themepark nerds doen:
Destroy Them!
Eén user kwam met dat idee wat vervolgens afgeschoten werd door de rest van de Themeparkers. Op basis daarvan iets 'destroyen' lijkt mij een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:44 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding]
Destroy Them!
Hoi,quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:21 schreef renwan het volgende:
Ik ben maar zo vriendelijk geweest om de punt van het uitroepteken voor de helft te herstellen, als iemand nou nog de andere helft doet hebben we dat weer gehad.![]()
Nuh, totdat we zeker weten dat zij het zijn zal ik iig niets doen.. Echter.. Als ie er staat en hij is van hen afkomstig kunnen ze van mij ook de volle laag verwachten. Kinderachtig geneuzel van die gasten. Ach, als ze het wel zijn, zijn ze in ieder geval constructief bezig. Jammer dat ze dan waarschijnlijk binnen een dag weggevaagd zullen worden door boze fokkers, maar wel constructief bezig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:44 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding]
Destroy Them!
Ik denk eerder dat het andere logo's/nederlanders zijn die VIP tegen ons op willen stoken, er van uit gaande dat er geen fokkers zijn die zo dom doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:49 schreef Extraordinaire het volgende:
Ik vind het niet fijn om te zien dat sommige apen nog steeds het VIP-logo onderkliederen. Wat is het nut? We kunnen ze beter als vriend dan als vijand hebben..
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef Blame het volgende:
VIP is ook weer bezig met een nieuw schilderij
http://www.drawball.com/7neuken
(de url is ook wel makkelijk te onthouden zo)
Grootste deel is van Tweakers volgens mij...quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
van wie is die grote vlag in aanbouw nou?
Hehe, eindelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:18 schreef Cyaa het volgende:
Ik heb net de vierkanttool is een keer gebruikt
werkt zeer relaxt
Hoiquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:48 schreef Repeat het volgende:
Wie zit er nu met mij dat fuck en hakenkruizen in het uitroepteken weg te poetsen met wit?
Uhm.. Waar hedde gij het over..? Een logo wat in het Fok! logo..? Heb je misschien een linkje of zo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef Arctica het volgende:
Nogmaals, er is een oorlog ana het ontstaan met skwuig...
Van hun forum:
'het zijn de mensen van FOK. Bastards!!!!!!'
Dus als we het vredelievende en cool FOK-logo willen bewaren, is het handig om er of mee te stoppen, of toe te geven dat we het niet zijn!
Voor zover ik kan zien hebben ze zelf ook geen kleurentool, kijk maar naar de blaadjes met alle mooie legerkleurenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:24 schreef neo2000 het volgende:
De Skwuig W is in ieder geval al weer half gerepaired.. Was nog iemand aan bezig in een net iets andere tint groen. Maar ja, daar hebben we dan weer geen kleurentool voor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |