Ik denk eerder dat het andere logo's/nederlanders zijn die VIP tegen ons op willen stoken, er van uit gaande dat er geen fokkers zijn die zo dom doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:49 schreef Extraordinaire het volgende:
Ik vind het niet fijn om te zien dat sommige apen nog steeds het VIP-logo onderkliederen. Wat is het nut? We kunnen ze beter als vriend dan als vijand hebben..

quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef Blame het volgende:
VIP is ook weer bezig met een nieuw schilderij
http://www.drawball.com/7neuken
(de url is ook wel makkelijk te onthouden zo)

Grootste deel is van Tweakers volgens mij...quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
van wie is die grote vlag in aanbouw nou?

Hehe, eindelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:18 schreef Cyaa het volgende:
Ik heb net de vierkanttool is een keer gebruikt
werkt zeer relaxt

Hoiquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:48 schreef Repeat het volgende:
Wie zit er nu met mij dat fuck en hakenkruizen in het uitroepteken weg te poetsen met wit?

Uhm.. Waar hedde gij het over..? Een logo wat in het Fok! logo..? Heb je misschien een linkje of zo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef Arctica het volgende:
Nogmaals, er is een oorlog ana het ontstaan met skwuig...
Van hun forum:
'het zijn de mensen van FOK. Bastards!!!!!!'
Dus als we het vredelievende en cool FOK-logo willen bewaren, is het handig om er of mee te stoppen, of toe te geven dat we het niet zijn!

Voor zover ik kan zien hebben ze zelf ook geen kleurentool, kijk maar naar de blaadjes met alle mooie legerkleurenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:24 schreef neo2000 het volgende:
De Skwuig W is in ieder geval al weer half gerepaired.. Was nog iemand aan bezig in een net iets andere tint groen. Maar ja, daar hebben we dan weer geen kleurentool voor..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |