doe ik met je meequote:Op maandag 4 september 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
ook snel vol posten
Ja Tijn is gewoon superquote:
Het zijn zusjes maar zo erg lijken ze ook weer niet op elkaarquote:Op maandag 4 september 2006 23:18 schreef Snoet123 het volgende:
Monique is wel eerlijk tegen Hilde![]()
Die monique is me de laatste dagen 100% meegevallen btw
Mooi zo. Dat andere topic is ook nog steeds niet op slotquote:
Dat is Sabrien toch ?quote:Op maandag 4 september 2006 23:18 schreef Snoet123 het volgende:
Een tuin, met tijdsaanduidingquote:De aanstaande bewoners weten nog van niks, maar vandaag gaan ze naar binnen in een wereld zonder ramen, deuren of buitenlucht. De Big Brother van het isolement gaat van start. BB-hoofredacteur Hummie van der Tonnekreek kijkt streng.
Huis zonder ramen, deuren of buitenlucht
De ’Big Brother’ van het ISOLEMENT
Horloges ook taboe
Sabrina toch??quote:Op maandag 4 september 2006 23:18 schreef Snoet123 het volgende:
Deels zal daar schijnheiligheid, hielelikkerij onder vallenquote:Op maandag 4 september 2006 23:18 schreef GeKa het volgende:
Ik begrijp echt totaal niet waarom mensen ineens na het nomineren de drang hebben om het goed te praten met elkaar. Wat een onzin!!!!!
quote:Op maandag 4 september 2006 23:20 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Een tuin, met tijdsaanduiding
Een overnklok
En TV die zegt hoe laat het is
Denken ze nou echt dat de kijker achterlijk is?
De kijker niet maar de bewoner welquote:Op maandag 4 september 2006 23:20 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Een tuin, met tijdsaanduiding
Een overnklok
En TV die zegt hoe laat het is
Denken ze nou echt dat de kijker achterlijk is?
Ik zie het nu ookquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat andere topic is ook nog steeds niet op slot![]()
Komt op het plasmascherm..quote:Op maandag 4 september 2006 23:29 schreef KlootMajoor het volgende:
Wie gaat ze eigenlijk duidelijk maken dat ze de tuin in mogen? ze hebben toch geen tijd bij de hand?
niet genoeg om het interessant te makenquote:Op maandag 4 september 2006 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hoeveel drank hebben ze eigenlijk gekregen vanavond?
Hij heeft gelijk en het kwam er best lief uitquote:Op maandag 4 september 2006 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn vindt Sabrina (en Monique) bijzonder, omdat ze leuk en volwassen tegelijk zijn.
Maar waarom kijk je dan nog, als het niet interessant is?????quote:Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
niet genoeg om het interessant te maken![]()
HIj is zwaar gewond aan zijn schouderquote:Op maandag 4 september 2006 23:34 schreef toxikon het volgende:
zeg knuffelt sabje nog wel eens met pelpinda? vergeleken met voor het weekend lijkt hij wel celibatair...
Het is ook wachten op zijn eerste huil moment hier over.quote:Op maandag 4 september 2006 23:34 schreef toxikon het volgende:
zeg knuffelt sabje nog wel eens met pelpinda? vergeleken met voor het weekend lijkt hij wel celibatair...
om dezelfde reden waarom jij al 2weken kijkt > wachten op iets wat niet gaat gebeurenquote:Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar waarom kijk je dan nog, als het niet interessant is?????
Omdat het net interessant gaat worden als je je omdraait.quote:Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar waarom kijk je dan nog, als het niet interessant is?????
Ach stel je aanquote:Op maandag 4 september 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Flugel, kan de TT misschien veranderd worden. Ik word hier een beetje flauw van.
Snel volposten is ook een optie, maar dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 23:37 schreef Jappie het volgende:
Dan niet....ik vond het wel een mooie nieuwe topictitel.
![]()
quote:
Wat een jankerd ben jij. Bij een COS zat je zelf ook mee te rellen toen het om mij ging... Mooi open laten lijkt mij zo.quote:Op maandag 4 september 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Flugel, kan de TT misschien veranderd worden. Ik word hier een beetje flauw van.
Vooruit dan maarquote:Op maandag 4 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
liever eentje zonder mezelf in de titel
Ik bedoelde eik deze --> [COS #172] Flugel is lief!quote:Op maandag 4 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snel volposten is ook een optie, maar dat kan niet de bedoeling zijn.
Andersquote:Op maandag 4 september 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bemoei jij je er even niet mee.
...nou is wel schattig toch....betekend dat JIJ geliefd (t) wordt hier...en als je weg bent wordt je gemist...quote:Op maandag 4 september 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Lijken mij ook een beetje teksten van een hufter die weet dat alles uitgezonden kan worden en dat dit soort antiteksten over Hilde dus tegen haar gaan werken indien zo uitgezonden als nu gezegd.!!quote:Op maandag 4 september 2006 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert beweert dat hij de echte Hilde nog niet heeft gezien, maar wel de echte andere heeft gezien.
Egbert beweert dat je niet ver komt als je je schild niet afgooid, en hij vindt dat Hilde meer van zichzelf moet laten zien.
Lijken me een beetje teksten van een begeleider in een jeugdinstelling (wat hij is), en hij is stiekem heel blij dat hij niet genomineerd is.
sterker nog , ze mogen 2x daags naar buitenquote:Op maandag 4 september 2006 23:43 schreef KlootMajoor het volgende:
Waar staan ze nou? voor ramen?
ze hebben dus nu een opening? met ramen? ze kunnen dus nu zien waneer het licht/donker is?
Jah! ze hebben een mooie tuin gekregen incl gezellige serre met heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel ramen....BB is hard he dit jaarquote:Op maandag 4 september 2006 23:43 schreef KlootMajoor het volgende:
Waar staan ze nou? voor ramen?
ze hebben dus nu een opening? met ramen? ze kunnen dus nu zien waneer het licht/donker is?
En die stugge Egbert laat haar nergens mee wegkomen op dit momentquote:Op maandag 4 september 2006 23:48 schreef Snoet123 het volgende:
Oh ze gaat nu haar "fysieke gebreken" in de strijd gooien......
Ze kan amperrrrrrrrrrrrrr lopen maar niemand die ze dat laat merken![]()
Hillarisch dit![]()
![]()
tijn heeft ook een pet opgehad dus e10 doet het ookquote:Op maandag 4 september 2006 23:52 schreef mamapan het volgende:
E10 is weer in beeld, petten mochten toch niet?
"Klein klein kleutertje... "quote:Op maandag 4 september 2006 23:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
tijn heeft ook een pet opgehad dus e10 doet het ook![]()
Zet jij eens een ander plaatje op.quote:
DAT is misschien wel e10's geheim.....hij is homo!!!!!!!!!! op rikquote:Op maandag 4 september 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 wil mee doen en rijdt achter tegen Rik aan.....
quote:Op maandag 4 september 2006 23:59 schreef Tazmaniac het volgende:
omg ik schakel in liggen ze wat standjes te doen?! wat is er allemaal gebeurd... zijn ze dronken?
Nee hoor. Zo doen ze al 2½ week. Je hebt wat gemist blijkbaarquote:Op maandag 4 september 2006 23:59 schreef Tazmaniac het volgende:
omg ik schakel in liggen ze wat standjes te doen?! wat is er allemaal gebeurd... zijn ze dronken?
quote:
ik heb de afgelopen 3-4dagen idd weinig gekeken maar hmm ik heb schijnbaar vanalles gemist jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo doen ze al 2½ week. Je hebt wat gemist blijkbaar![]()
Misschien is het vetrouwelijk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:01 schreef Day het volgende:
Waarom leest Rik die brief niet voor?
hij zou wel last van zijn been krijgen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:01 schreef Snoet123 het volgende:
Zie die Hilde nu zitten als animeermeisje bij Marcel op schoot
Hoiquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:01 schreef Day het volgende:
Waarom leest Rik die brief niet voor?
Stond op scherm dat hij het nog niet mocht lezen. Er wel even bijblijven he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:01 schreef flugeltje het volgende:
wat stond er nou in die fucking envelop?
Sabje kijkt niet echt happy...quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:02 schreef toxikon het volgende:
heeft die smeerlap nou sabje der tiet gegijzeld?
Ik vind Marlies oké.. ze mist alleen een beetje een maatje/broer/zus/ouder ze is wat alleen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef Tazmaniac het volgende:
marlies vind het lullig dat ze genomineerd is om die reden.. hmm beetje begrijpelijk natuurlijk
Wáááárom??quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 sanctieeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:06 schreef puntoortje het volgende:
....marlies heeft LOL
werdt tijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
Sanctie voor E-10 en Marcel!
Ja, die stond al onder stress i.v.m. haar joker he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:07 schreef jessie het volgende:
En dan gaat Marlies huilen, mutsefluts
Omdat het een triest figuur is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:09 schreef intoyou het volgende:
Waarom zit Marlies nou te janken? echt belachelijk vind ik dit. Kut BB.
O dat zou strak zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:10 schreef natronic het volgende:
FF DE JOKER VERKOPEN AN MICH EN DE HELE CAMPING OP DE BANK
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:10 schreef natronic het volgende:
neej joh! die joker moet ze houden!! Micheline gaat er nooooit uit met die drie andere naast zich...hilde is waarschijnlijk exit en is zij het niet is het marcel imoquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:10 schreef natronic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |