En die stugge Egbert laat haar nergens mee wegkomen op dit momentquote:Op maandag 4 september 2006 23:48 schreef Snoet123 het volgende:
Oh ze gaat nu haar "fysieke gebreken" in de strijd gooien......
Ze kan amperrrrrrrrrrrrrr lopen maar niemand die ze dat laat merken![]()
Hillarisch dit![]()
![]()
tijn heeft ook een pet opgehad dus e10 doet het ookquote:Op maandag 4 september 2006 23:52 schreef mamapan het volgende:
E10 is weer in beeld, petten mochten toch niet?
"Klein klein kleutertje... "quote:Op maandag 4 september 2006 23:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
tijn heeft ook een pet opgehad dus e10 doet het ook![]()
Zet jij eens een ander plaatje op.quote:
DAT is misschien wel e10's geheim.....hij is homo!!!!!!!!!! op rikquote:Op maandag 4 september 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 wil mee doen en rijdt achter tegen Rik aan.....
quote:Op maandag 4 september 2006 23:59 schreef Tazmaniac het volgende:
omg ik schakel in liggen ze wat standjes te doen?! wat is er allemaal gebeurd... zijn ze dronken?
Nee hoor. Zo doen ze al 2½ week. Je hebt wat gemist blijkbaarquote:Op maandag 4 september 2006 23:59 schreef Tazmaniac het volgende:
omg ik schakel in liggen ze wat standjes te doen?! wat is er allemaal gebeurd... zijn ze dronken?
ik heb de afgelopen 3-4dagen idd weinig gekeken maar hmm ik heb schijnbaar vanalles gemist jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo doen ze al 2½ week. Je hebt wat gemist blijkbaar![]()
Misschien is het vetrouwelijk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:01 schreef Day het volgende:
Waarom leest Rik die brief niet voor?
hij zou wel last van zijn been krijgen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:01 schreef Snoet123 het volgende:
Zie die Hilde nu zitten als animeermeisje bij Marcel op schoot
Hoiquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:01 schreef Day het volgende:
Waarom leest Rik die brief niet voor?
Stond op scherm dat hij het nog niet mocht lezen. Er wel even bijblijven he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:01 schreef flugeltje het volgende:
wat stond er nou in die fucking envelop?
Sabje kijkt niet echt happy...quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:02 schreef toxikon het volgende:
heeft die smeerlap nou sabje der tiet gegijzeld?
Ik vind Marlies oké.. ze mist alleen een beetje een maatje/broer/zus/ouder ze is wat alleen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef Tazmaniac het volgende:
marlies vind het lullig dat ze genomineerd is om die reden.. hmm beetje begrijpelijk natuurlijk
Wáááárom??quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 sanctieeeeeeeeeeeeeeeeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |