Daar pleit ik voor, naast gay pride, het hetero festival, maar niemand die er aan wil...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom hebben wij geen cruisende hetro vrouwen
ja, jij verwacht dat ze wat van de politiek weetquote:Op donderdag 7 september 2006 23:42 schreef Xilantof het volgende:
Die muts houdt trouwens nu wel haar mond
gay pride op de prinsengracht en de hetro pride op de herengrachtquote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daar pleit ik voor, naast gay pride, het hetero festival, maar niemand die er aan wil...
en roof zijn handtasjequote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
Je ziet die Marokaanse denken :
'Nog ff en ik sla hem op z'n muil'
Ja, dat belooft weer veel leuke TV morgen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef Xilantof het volgende:
zozo... morgen met Paul de Leeuw, Max Westerman en Femke Halsema...
Leuke gasten wel
Vooral de combinatie...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat belooft weer veel leuke TV morgen.
Ja, verheug mij er nu al opquote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef Xilantof het volgende:
zozo... morgen met Paul de Leeuw, Max Westerman en Femke Halsema...
Leuke gasten wel
Geef Pauw geen ongelijk , leeker mens die Halsemaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef donald_dick het volgende:
pauw en halsema gaan flirten!
Niet in haar gezicht zeggen hoorquote:
heeft ie dat gezegdquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
Paul Verhoeven :
'Carice kan acteren, Sharon Stone is een ilusie'
Wereld Draait Door? Ik ga zo ook de herhaling kijken.quote:
Zeer de moeiete waard.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wereld Draait Door? Ik ga zo ook de herhaling kijken.
Ik kijk het sowieso iedere avondquote:
Wat is er met Ramstein?quote:
Draait paul verhoevenquote:
Ben ook benieuwd !Maar zal best een leuke uitzending kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vooral de combinatie...
Geen idee bijv. hoe Paul de Leeuw en Max Westerman reageren op elkaar.
Ja, het is wel beter geregeld dan alleen nova op 3 de gehele avond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kijk het sowieso iedere avondNet als Nova, Netwerk en het journaal. Ik lig lang wakker
Paul de Leeuw heeft hij overigens gewoon.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef Sjimmie het volgende:
Vanavond PAUL DE LEEUW!!
Hopelijk gaat ie Spijkerman weer dissenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef Sjimmie het volgende:
Vanavond PAUL DE LEEUW!!
11 sept komt dichter bij.... dus jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
Weer die Daan de Wit met z'n complottheoriėn. Die man krijgt veel te veel aandacht de laatste dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |