Hij stemt PVDA!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
Whehe, geen bordje verboden voor Marokkanen!
Sinds wanneer weet die iets van auto's?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:25 schreef pberends het volgende:
Zou die Marnix niets aan zijn auto ontdekt hebben? Of heeft Just geholpen om de auto te repareren?
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet die iets van auto's?
Denken wij hetzelfde?!quote:
Dat foutje komt vaker door...Hobby van BNN: foutjes maken.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]Renee wil en moet beter worden
Waarom download je ze niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:18 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
gvd..irritante schijtverbinding hierkan niet eens die streams van de herhalingen kijken...krijg de ene helft van de tijd geen beeld, en de andere helft van de tijd buffert ie om de 5 seconde ofsow
ja, dat kan ik ook doen, maar dan heb ik weer het probleem dat ik letterlijk uren op een aflevering moet gaan wachtenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom download je ze niet?
Via hidownload en dan de mss streams invullen.
Hoezo uren wachten dan? Als je in de ochtend of 's nachts download gaat ie zo 200 kb per seconde.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:21 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
ja, dat kan ik ook doen, maar dan heb ik weer het probleem dat ik letterlijk uren op een aflevering moet gaan wachtenMaja...kzal je advies toch es aannemen en het uitproberen
![]()
thnx !
En die van Julia ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:43 schreef DeTolk het volgende:
De baan van Chris is binnenkort ook vacant.![]()
Lijkt op André Arend van Noord.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:26 schreef pberends het volgende:
Goed acteur die voorzitter van het bestuur.
Dat vond ik nou ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lijkt op André Arend van Noord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |