Natuurlijk forceer ik het niet. Ik had vorige week een kleine terugslag (met traplopen leek het alsof er weer iets verkeerd schoot in mijn kniequote:Op maandag 4 september 2006 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
geef je been de nodige rust die het nodig heeft. denk dat dat nog de beste tip is.
leuke avatarquote:Op maandag 4 september 2006 19:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zwemmendat heeft mij onwijs geholpen in iedergeval
![]()
je lekker, ga maar lekker overbelasten. Zit je sneller weer in het gips.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Heel veel traplopen!
traplopen is geen 'overbelasten'.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:52 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
je lekker, ga maar lekker overbelasten. Zit je sneller weer in het gips.![]()
formaat is weer normaal in een week of 3, maar spierkracht en coordinatie nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:05 schreef LedZep het volgende:
Je spiermassa gaat in 6 weken niet weg. Wss is het formaat na een week of 2 weer normaal.
True. Maar die kracht heb je ook binnen no-time terug als je wat krachtoefeningen doet. Spiergeheugen enzeau. One legged squatsquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:08 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
formaat is weer normaal in een week of 3, maar spierkracht en coordinatie niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |