en waarom zouden mannen daarop zitten te wachtenquote:Op maandag 4 september 2006 19:57 schreef Kinga het volgende:
voordeel voor de mannen, morgen en woensdag wordt het rond de 25 graden, zullen de meiden wel in hun bikini in de tuin gaan liggen neem ik aan...
Hoezo ? is die kapot dan ?quote:
Stel je toch voor dat de bewoners door krijgen dat ze een TUIN krijgenquote:Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef cpuntb het volgende:
Ze moeten zachter praten... ik hoor een "sssssssssst"
goed dat je daar even op wijst, sjips, bier, wiet en een doos kleenex bij de hand , telefoon uit en de deurbel af .quote:Op maandag 4 september 2006 19:57 schreef Kinga het volgende:
voordeel voor de mannen, morgen en woensdag wordt het rond de 25 graden, zullen de meiden wel in hun bikini in de tuin gaan liggen neem ik aan...
quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat past wel in het idee van hummies slechte mindfuks, eerst zeggen niet naar buiten mogen en dan een tuin krijgen.![]()
Aan de herrie te horen is ie nu wel los!quote:Op maandag 4 september 2006 20:02 schreef eborn het volgende:
Er zit iets in het wasgok en als het goed is zit 'ie dan los
"Oh nee, nog ergens vast"
Maar niet alle bewoners zouden de tuin in mogen wat mij betreft, Marcel, Jeroen, Marlies en Marcia bijvoorbeeld hebben er niets te zoeken.quote:Op maandag 4 september 2006 20:01 schreef toxikon het volgende:
[..]
goed dat je daar even op wijst, sjips, bier, wiet en een doos kleenex bij de hand , telefoon uit en de deurbel af .
weetje zo slecht is dat niet een tuin voor de bewoners![]()
Geloof er niks van, volgens mij gebruik je gewoon een slechte browser?quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geloof er niks van, volgens mij gebruik je gewoon een slechte browser?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |