wat andersquote:Op maandag 4 september 2006 19:45 schreef JufJoop het volgende:
Ik hoor wel steeds stemmen op stream 1... zouden dat medewerkers zijn?
Vind je het gek met die uurlonen van bedrijven tegenwoordig.quote:Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef BorTheWolf het volgende:
Het zijn wel een stel beunhazen die arbeiders daar zo te horen.
Anton en Gustavquote:
Het is allemaal erg gehaast natuurlijk, dus zit ook veel druk opquote:Op maandag 4 september 2006 19:49 schreef kukeleku het volgende:
wat een pokkeherrie maken die lui...volgens mij lukt het niet helemaal![]()
Ja, zie het maar weer positief.quote:Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die kunnen ze met gemak zetten, dus idd leuk dat we toch iets mogen meekrijgen ervan![]()
maarjah wie is de eerste hequote:Op maandag 4 september 2006 19:49 schreef Andrea001 het volgende:
Hoop dat de uitzending niet zo tegenvalt als vorige week. Dit ziet er spannend uit... Wel jammer dat ze al "weten" dat ze naar buiten mogen.
Ik ook niet...quote:Op maandag 4 september 2006 19:45 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat ze de tuin in gaan![]()
Het hele idee is jammerquote:Op maandag 4 september 2006 19:49 schreef Andrea001 het volgende:
Hoop dat de uitzending niet zo tegenvalt als vorige week. Dit ziet er spannend uit... Wel jammer dat ze al "weten" dat ze naar buiten mogen.
The future's too brightquote:
als deze uitzending weer tegenvalt stop ik met die talpa troep en kijk alleen nog online tot mijn vakantie voorbij is, en dan kap ik er helemaal mee.quote:Op maandag 4 september 2006 19:49 schreef Andrea001 het volgende:
Daar kan hij gratis met wat dames in de douche die het niet eens erg vinden.quote:
dat past wel in het idee van hummies slechte mindfuks, eerst zeggen niet naar buiten mogen en dan een tuin krijgen.quote:
jouw avatar reparerenquote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
wat doen ze allemaal in het zwembad ??
Tot kijk dan zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
als deze uitzending weer tegenvalt stop ik met die talpa troep en kijk alleen nog online tot mijn vakantie voorbij is, en dan kap ik er helemaal mee.
De tweede live-uitzending naar de galamiezen....quote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me kapot als het niet op tijd gemaakt is...
Ze kunnen het er nu zo uitschuivenquote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef cpuntb het volgende:
zeggen ze nu uitschuiven of uitzuigen?
wie zit er in het zwembad volgens jouquote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
wat doen ze allemaal in het zwembad ??
uitschuiven...quote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef cpuntb het volgende:
zeggen ze nu uitschuiven of uitzuigen?
Niet te hard lachen anders hoor ik mijn tv niet meerquote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me kapot als het niet op tijd gemaakt is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |