wat andersquote:Op maandag 4 september 2006 19:45 schreef JufJoop het volgende:
Ik hoor wel steeds stemmen op stream 1... zouden dat medewerkers zijn?
Vind je het gek met die uurlonen van bedrijven tegenwoordig.quote:Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef BorTheWolf het volgende:
Het zijn wel een stel beunhazen die arbeiders daar zo te horen.
Anton en Gustavquote:
Het is allemaal erg gehaast natuurlijk, dus zit ook veel druk opquote:Op maandag 4 september 2006 19:49 schreef kukeleku het volgende:
wat een pokkeherrie maken die lui...volgens mij lukt het niet helemaal![]()
Ja, zie het maar weer positief.quote:Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die kunnen ze met gemak zetten, dus idd leuk dat we toch iets mogen meekrijgen ervan![]()
maarjah wie is de eerste hequote:Op maandag 4 september 2006 19:49 schreef Andrea001 het volgende:
Hoop dat de uitzending niet zo tegenvalt als vorige week. Dit ziet er spannend uit... Wel jammer dat ze al "weten" dat ze naar buiten mogen.
Ik ook niet...quote:Op maandag 4 september 2006 19:45 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat ze de tuin in gaan![]()
Het hele idee is jammerquote:Op maandag 4 september 2006 19:49 schreef Andrea001 het volgende:
Hoop dat de uitzending niet zo tegenvalt als vorige week. Dit ziet er spannend uit... Wel jammer dat ze al "weten" dat ze naar buiten mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |