trouwens ik vind het een kut nummerquote:Sandi Thom - I Wish I Was A Punk Rocker
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
In 77 and 69 revolution was in the air
I was born too late to a world that doesn’t care
When the head of state didn’t play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and radio was king,
When accountants didn’t have control
And the media couldn’t buy your soul
And computers were still scary and we didn’t know everything
When popstars still remained a myth
And ignorance could still be bliss
And when God Save the Queen she turned a whiter shade of pale
When my mom and dad were in their teen
and anarchy was still a dream
and the only way to stay in touch was a letter in the mail
When record shops were on top
and vinyl was all that they stocked
and the super info highway was still drifting out in space
kids were wearing hand me downs,
and playing games meant kick arounds
and footballers still had long hair and dirt across their face
Goed idee!quote:Op maandag 4 september 2006 17:24 schreef golfer het volgende:
Gaan we nu een hele Hools volposten met de tijd van de PC-klokjes?![]()
Misschien doet hij wel even meequote:Op maandag 4 september 2006 17:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goed idee!
Die Golfert die heeft soms zuuuuuuuuuuuuuulke goede ideeën!!
quote:Op maandag 4 september 2006 17:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Misschien doet hij wel even meeHoe laat heb je het Golfer?
![]()
+ vanaf nu tot diep in de nacht tennis van de US Open, dat wordt weer wat uurtjes videoquote:Op maandag 4 september 2006 17:28 schreef borisz het volgende:
te veel op tv vanavond
DWDD, Holland sport, Lijst 0, try before you die,
Boulevard, Dat zal ze leren, ER, VI en de slimste
Oh ja, dat begint vandaag ook.quote:Op maandag 4 september 2006 17:34 schreef borisz het volgende:
dan ben ik wel benieuwd naar Pauw en Witteman
Wijziging:quote:Op maandag 4 september 2006 17:32 schreef golfer het volgende:
Mijn TV-lijstje voor vanavond:
BB-regulier
De Wereld draait door
Holland Sport (opnemen op de video)
BB-Live
Lijst 0 (opnemen op de video)
Expeditie Robinson
De Slimste
Wie moet jou waarom bellen?quote:
Ik hoor je video hier kreunen en zuchtenquote:Op maandag 4 september 2006 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, dat begint vandaag ook.
Nog meer om te programmeren dus.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef tong80 het volgende:
Dagcijfers van Zondag 03 September 2006 (00:00 - 23:59)
1. tong80 365
Wie is dat?!quote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef tong80 het volgende:
8. ThaSandman 156
Dat is een BB6-user en niet onze Sandman.quote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef tong80 het volgende:
8. ThaSandman 156
Shit je hebt gelijkquote:Op maandag 4 september 2006 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie is dat?!
En als ik het ben, dat is onmogelijk.
Dat is wel een hele opzichtige kloonquote:Op maandag 4 september 2006 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie is dat?!
En als ik het ben, dat is onmogelijk.
Dat is helemaal niet waar!quote:Op maandag 4 september 2006 17:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat is wel een hele opzichtige kloon
ThaSandmanquote:Op maandag 4 september 2006 17:42 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat is wel een hele opzichtige kloon
Een beetje fokken bedoel jequote:
Talpa of NED3, ik weet nog niet wat ik op ga nemenquote:Op maandag 4 september 2006 17:32 schreef golfer het volgende:
Mijn TV-lijstje voor vanavond:
BB-regulier
De Wereld draait door
Holland Sport (opnemen op de video)
BB-Live
Lijst 0 (opnemen op de video)
Expeditie Robinson
De Slimste
Tja zo kan je het ook noemenquote:
nee joh gewoon het origineel, maar dan live van Underworldquote:Op maandag 4 september 2006 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
She Was A Lipstick Boy
[..]En dan in de Yves de Ruyter mix
.
Origineel is ook goed hoorquote:Op maandag 4 september 2006 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee joh gewoon het origineel, maar dan live van Underworld
samen met Charles Groenhuijsenquote:Op maandag 4 september 2006 17:34 schreef borisz het volgende:
dan ben ik wel benieuwd naar Pauw en Witteman
quote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef tong80 het volgende:
1. tong80 365
2. PrintScreen 294
3. dolle_hond 235
4. Canisfire 226
5. LekkerSimpel 211
6. Sebasser 180
7. BeeDee 169
8. ThaSandman 156
9. scanman01 155
10. toxikon 146
10. wolferl 146
12. Kinga 136
13. aloa 131
14. rubbereend 129
maar vooral als je hem live hoort. Underworld livequote:
Bestaan die nog ?quote:Op maandag 4 september 2006 18:27 schreef Bos81 het volgende:
Nieuwste Iron Maiden CD binnen
Ik ben benieuwd
Jep. In November komen ze naar De Brabanthallen en ik ben er bijquote:
quote:
SCH zien we voorlopig niet..quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:28 schreef Danny het volgende:
[..]
week erbij voor SCH wegens doorposten met kloon
oud nieuws is zaterdag hier al gepostquote:Op maandag 4 september 2006 18:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
SCH zien we voorlopig niet..
Zo ik ga naar huis
Sientje is langzaam van begripquote:Op maandag 4 september 2006 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oud nieuws is zaterdag hier al gepost
Verlenging van een ban zelfsquote:Op maandag 4 september 2006 19:37 schreef DeTolk het volgende:
Goedenavond.
Ook maar even een kermisje doen vanavond.
SCH alweer een ban aan de broek?
Die ThaSandmand die je vet drukt is overigens niet onze Sandman.quote:Op maandag 4 september 2006 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]lang geleden dat ik zoveel gepost heb
jezus...echt ????quote:
Je begint oud te worden bjoroquote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jezus...echt ????
Ik lijk wel dementer dan jij
maar ja, dat ben ik allang weer vergetenquote:Op maandag 4 september 2006 20:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had het over mijn eigen post eh, weet niet wat jij postte.
hehe ik ben niet zo vaak meer online .... *schaam*quote:Op maandag 4 september 2006 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oud nieuws is zaterdag hier al gepost
En weer (snel) terug, stonden wel wat leuke dingen om naar te kijken, maar als je al niet zo'n kermisman bent, heb je het al vlug gezien hier.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En weer (snel) terug, stonden wel wat leuke dingen om naar te kijken, maar als je al niet zo'n kermisman bent, heb je het al vlug gezien hier.![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 20:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat was de kloon van SCH?
Hallo allemaal!
aardbeiquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:52 schreef Dylan Dog het volgende:
En 'maud' vindt het nog steeds een knappe baby...
quote:Op maandag 4 september 2006 20:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Alles prima!
Hij lijkt nog steeds op zijn pa!
En 'men' vindt het nog steeds een knappe baby...
quote:Op maandag 4 september 2006 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Blij dat je het zelf zegt Sientje
Maar goed, ik was vanmiddag ook flauw
niets anders....een biertje is prima Boskequote:Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga bier halen, moet ik voor iemand anders iets meenemen?
Net terug van een potje voetballen, dus ik lust wel een biertjequote:Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef Bos81 het volgende:
Beugeltje!quote:Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef Bos81 het volgende:
heeft Raul nu al een huntelaartjequote:
Last van scheve tandenquote:
Ik was vandaag na 10min al doodop terugquote:Op maandag 4 september 2006 22:12 schreef MaxPower het volgende:
voor het eerst sinds tijden weer eens hardgelopen... kramp schoot er na een kilometertje al in.![]()
Spierpijn roeleert!quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben nog steeds kapot. Ik ga een spierpijn krijgen morgen!!
Mooi plaatjequote:Op maandag 4 september 2006 22:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zucht: moet ik nu echt alles uitleggen?
[afbeelding]
ach, heeft Nocaatje tenminste wat te masserenquote:Op maandag 4 september 2006 22:20 schreef clauwheee het volgende:
Ik was drieweken niet geweest, vandaag weer krap 2 uur achter elkaar. Clau was iets te optimistisch
Vertel het hem!quote:Op maandag 4 september 2006 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach, heeft Nocaatje tenminste wat te masseren
Ik ga dus ook vrij snel lopen. Wil toch dat ik die schoenen vrijdag echt voor niets heb gekocht.quote:Op maandag 4 september 2006 22:19 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar eens ga beginnen....
ff op zoek naar m'n sportschoenen
quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga dus ook vrij snel lopen. Wil toch dat ik die schoenen vrijdag echt voor niets heeft gekocht.
quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef clauwheee het volgende:
Vertel het hem!
slaap lekker Sienoquote:
*zapt naar Ned 3quote:
oeps...weet wat je zegt !!!!quote:Op maandag 4 september 2006 22:44 schreef Kaap het volgende:
Morgen vrij dus vanavond wat langer. Tis vrij rustig in VBL vandaag. Ken iemand niet effe wat rotzooi gaan trappen
quote:Op maandag 4 september 2006 22:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oeps...weet wat je zegt !!!!
TTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGG
verzoekje van de nieuwste modquote:Op maandag 4 september 2006 22:44 schreef Kaap het volgende:
Morgen vrij dus vanavond wat langer. Tis vrij rustig in VBL vandaag. Ken iemand niet effe wat rotzooi gaan trappen
ze deed mee aan een demonstratie van Greanpeacequote:Op maandag 4 september 2006 22:43 schreef Bjoro het volgende:
Sophie wat doe je ?
"Ze hebben me slot doorgezagen"
Dat kan niet want in 2008 wordt Feijenoord al kampioen ivm 100-jarig bestaan.quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal wil in 2008 kampioen worden van Nederland.
Misschien komt hij wel naar Feyenoordquote:Op maandag 4 september 2006 22:52 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat kan niet want in 2008 wordt Feijenoord al kampioen ivm 100-jarig bestaan.
quote:Op maandag 4 september 2006 22:52 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat kan niet want in 2008 wordt Feijenoord al kampioen ivm 100-jarig bestaan.
geintje moet kunnen toch Kapiequote:
U roept, wij draaienquote:Op maandag 4 september 2006 23:08 schreef Kaap het volgende:
Ja hoor, zat lange reply te tikken in Feije topic. Tab ik mijn andere window en refresh, ik zo "shiiiiaat, ze doen het nog ook!"
quote:Op maandag 4 september 2006 23:09 schreef clauwheee het volgende:
Is er nog een cassisje, heren?
voor mij wel iigquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 4 september 2006 23:30 schreef Kaap het volgende:
Zelfde, is dus gloedjenieuw, ik zie alleen het nut er niet zo van in.
vergeet je duikbril nietquote:
Ach ja, dan doet nog 1 van de 22 hetquote:Op maandag 4 september 2006 23:40 schreef Bjoro het volgende:
Mijn Arsenal-held Hleb gaat waarschijnlijk prachtige dingen laten zien woensdag
Pas op voor pijlstaartroggenquote:
ik ga er van uit dan nog min 8 iets recht te zetten hebbenquote:
11 toch gewoon of nietquote:Op maandag 4 september 2006 23:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ga er van uit dan nog min 8 iets recht te zetten hebben![]()
Viel me mee. Nog niet echt top, maar wel met potentie om een goed programma te worden.quote:Op maandag 4 september 2006 23:43 schreef borisz het volgende:
pauw en witteman is een leuk programma![]()
en Jaap is ook al doodquote:
en nu ????quote:
Geen ideequote:
is er geen na-zorg-topic ?quote:
Nee, er is alleen een na-zorg-programma in Groningen (geloof ik)quote:
morgen maar ff in de auto stappen danquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, er is alleen een na-zorg-programma in Groningen (geloof ik)
op jou lijf geschreven dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kutforum zeg, dat grafkelder.
daar heb je een punt !quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
jouw
Neen, op de jquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:17 schreef borisz het volgende:
op de i?
Maar maar maar jij was toch van de nazorgquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef clauwheee het volgende:
Groningen?
Was ik toch nog ff stiekem wakker hè!
Ik bagger me suf man. Leuk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:51 schreef rubbereend het volgende:hebben we er nu weer een bagger forum bij?
op Veronica?quote:Op maandag 4 september 2006 23:55 schreef borisz het volgende:
het poker is de EPT 2005 in barca
quote:
jepquote:
rare bedoeling, eerst Monaco uitzenden (het afsluitende toernooi) en dan Barcelonaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:08 schreef borisz het volgende:
[..]
jep
met oa gus hansen speelde op de tafel
maar goed morgen weer naar school, bedtijd![]()
dat was monaco 2004quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rare bedoeling, eerst Monaco uitzenden (het afsluitende toernooi) en dan Barcelona
ow verrek ja, ow dan heb ik dat allemaalal gezienquote:
Dat wel ja, na de sollicitatie gelijk terug en m'n bedje in. Ik ben nooit ziek, maar dan juist nuquote:
Je kan het VoreG gewoon vol stoppen met asprine.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wel ja, na de sollicitatie gelijk terug en m'n bedje in. Ik ben nooit ziek, maar dan juist nu...
Digger gecondoleerd, altijd triest zoiets..
gisteren alweer wezen werken, vandaag weer niet, morgen weer welquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:00 schreef appelsientje het volgende:
Zeg Rubber, wanneer moet je weer gaan werken?
nee toen stond ik bij de Kevers, hoezo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je A Balladeer ook gezien eend?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Zucht, ik krijg natuurlijk weer eens geen geluid eruit.
daar had ik trouwens bij Tiga last van, die kreeg ik niet aan de gangquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Zucht, ik krijg natuurlijk weer eens geen geluid eruit.
Beetje geadopteerd door Bløf fans, vind het ook niet verkeerd, maar denk dat ie niets te zoeken heeft gehad op lowlands...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee toen stond ik bij de Kevers, hoezo?
ze stonden er ook vanwege hun essent award, dus niet zozeer geboekt door de organisatie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beetje geadopteerd door Bløf fans, vind het ook niet verkeerd, maar denk dat ie niets te zoeken heeft gehad op lowlands...
Ik heb realplayer... Geloof ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]geluid aanzetten? realplayer downloaden?
Ach het loopt wel los, tis meer de verbazing over het moment, maar ze had het zelf allemaal al wel gezien, geen zin meer en dan is dit eigenlijk nog het beste wat haar kon overkomen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:58 schreef rubbereend het volgende:gecondoleerd Digger en sterkte de komende dagen.
owke, dan ligt het inderdaad wat anders.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ach het loopt wel los, tis meer de verbazing over het moment, maar ze had het zelf allemaal al wel gezien, geen zin meer en dan is dit eigenlijk nog het beste wat haar kon overkomen.
Vorige maand nog grootst haar naar nu blijkt laatste verjaardag gevierd, voor 1 dagje weer even in haar oude huis ipv het revalidatiecentrum.
Dus in die zin: het is goed zo.
Is het ook. Ze wist dat ze nooit meer in haar eigen huis zou komen wonen, goed zou herstellen, had flink last van parkinson etc. Ze heeft haar leven geleefd, het goed gehad en ben blij dat de aftakeling zich niet nog jaren heeft moeten voortslepen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:14 schreef clauwheee het volgende:
Klinkt berustend (Is dit een goed woord? Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) DIGGER.
quote:
Hehe rustig aan doen dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteren alweer wezen werken, vandaag weer niet, morgen weer wel
Klinkt misschien stom, maar ze is idd op het goede moment heen gegaan... en wat je al zei 89 is een mooie leeftijd!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is het ook. Ze wist dat ze nooit meer in haar eigen huis zou komen wonen, goed zou herstellen, had flink last van parkinson etc. Ze heeft haar leven geleefd, het goed gehad en ben blij dat de aftakeling zich niet nog jaren heeft moeten voortslepen.
Klopt. Hij heeft Diego Junior, zoon van Cristina Sinagraquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]bij welke vrouw nu? Want hij was toch gescheiden van de moeder van zn eerste kinderen?
sterkte DIG en EWquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:20 schreef DIGGER het volgende:
Gelukkig hebben Kady en Glenn hun overgrootmoeder nog gekend
quote:Geslaagd met 26 tienen
Door onze verslaggeefster
NIJMEGEN - De 25-jarige Bas Janssens uit Nijmegen kreeg gisteren een prijs omdat hij twee keer cum laude slaagde aan de Radboud Universiteit, met liefst 26 tienen.
Bas Janssens (l) wordt gefeliciteerd met zijn bul. Foto: Gerard Verschooten
Janssens ontving van de Nijmeegse universiteit een geldbedrag van 450 euro en een oorkonde voor zijn prestatie. Dat gebeurde tijdens de opening van het academisch jaar in Nijmegen.
Nog acht andere geslaagden werden onderscheiden als best presterende student bij andere faculteiten.
Janssens, geboren in Maastricht, slaagde cum laude (met lof) voor wiskunde en cum laude voor natuurkunde. Dat op zijn cijferlijst 26 tienen prijken, is volgens scriptiebegeleider Hans Maassen uitzonderlijk. „Het is al moeilijk om gedurende je studie één tien te halen. Laat staan 26.“
Janssens wil de dingen die hij doet graag perfect begrijpen. Hij rondde in vijf jaar tijd de studies wiskunde en natuurkunde aan de Radboud Universiteit af. Het predikaat cum laude komt hem toe omdat hij voldeed aan het criterium dat het cijfergemiddelde voor alle vakken tussen een acht en een negen moet liggen.
„Ik heb er vrij hard voor gestudeerd“, vertelt de langharige bètastudent. „Maar ik ken mensen die zevens haalden en er meer voor moesten doen.“
Janssens heeft inmiddels een baan als assistent in opleiding aan de universiteit van Utrecht geaccepteerd. Helaas voor zijn begeleiders in Nijmegen. „We hadden hem graag gehouden“, aldus Maassen. Maar de 25-jarige, student staat bekend als redelijk eigenwijs en ging dus zijn eigen weg.
De kunst voor de faculteit is nu om de voormalige student ooit terug te krijgen als onderzoeker. De wis- en natuurkundige droomt zelf van een toekomst waarin hij ‘mooie natuur- en wiskunde kan beoefenen’. Bij wie en waar vindt hij van ondergeschikt belang.
Van alle kanten kreeg Bas Janssens gisteren de complimenten. Zoveel tienen op een lijst, daar hadden de hoogleraren nog nooit van gehoord.
Vader Janssens bleef nuchter. „Eigenlijk heeft hij maar voor een derde van zijn vakken een tien gehaald.“
Dat klopt. In totaal prijken zo’n 75 cijfers op de lijst. Daartussen zat geen enkele onvoldoende.
nu snap ik het hetquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga er eens voor zorgen dat ik weer Vlissinger ben.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk spel is dat ja, respect voor de wijven die gewoon hun BH uittrekken
Uiteraard niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
We zijn natuurlijk niet allemaal zo enorm stoer als jou he....
Klopt, daar ben je veel te koel voor...quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Mij zul je zo nooit zo op foto's tegen komen nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |