nee vergaderen op de tribune is mogelijk, het moet wel een beetje geloofwaardig over komen hea!quote:
is dan ook weer waarvoor je kiest , thuiswedstrijden pak je zeker mee als je een scc hebt , maar die baas moet dan ook weer een beetje soepel zijn net als de rest van het personeel met ruilen etc .quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zo van: ik kom op zondag werken, maar eens in de 2 weken kan ik niet?
dan heb je er een beetje voor gekozen zelf ( maar geen verkeerd beroep natuurlijk ) , maar zo kan je bij elk beroep / ding wel een vraagteken zetten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk als je sportjournalistiek doet, en inderdaad tot voor kort gewoon studeerde.
Tuurlijk, ik kan hier ook in de haven gaan werken, verdient nog meer. Maar dat heeft niets met mn toekomst te maken he...quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:56 schreef devv05 het volgende:
Je kan ook s'avonds werken ofzo, of desnoods s'nachts(ken mensen die dat doen, bij TPGpost. verdient nog best goed)
Gewoon in goed overleg dingen bespreken en het moet gewoon kunnen, simpel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:56 schreef Maikalo het volgende:
Iedereen heeft gewoon een verschillende mening als het bezoeken van wedstrijden betreft. Zelf vind ik het gewoon logisch dat je werk gaat boven (want dat is het uiteindelijk vind ik) tijdverdrijf. Zo zal je baas het ook zien, naar de bioscoop gaan of naar het stadion, voor de baas is het tijdverdrijf en niet belangrijk genoeg om vrij te geven.
Nee, dat is een optie. Daar heb je 4 of 5 jaar voor gestudeerd. Om bij de TPG te gaan werkenquote:
Amen to thatquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
ligt er ook aan welke baas je hebt als die baas ook van voetbal houdt gaat het makkelijker en zeker als ie voor dezelfde club is maar daarvoor moet je wel in de goede omgeving werken.
en iedereen heeft een andere mening maar zo is het altijd , denk dat je ook een onderscheid kan maken in de Die-hards , fans , dagjesmensen etc maar het hele stadion vol ben je allemaal samen.
en iedereen moet het voor zichzelf bepalen en iedereen zal voor zichzelf vast wel de goede maken.
Dacht dat het over een bijbaan gingquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan hier ook in de haven gaan werken, verdient nog meer. Maar dat heeft niets met mn toekomst te maken he...
tja, als je dat niet wilt, houdt het opquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee, dat is een optie. Daar heb je 4 of 5 jaar voor gestudeerd. Om bij de TPG te gaan werken![]()
Zo is iedereen natuurlijk weer anders. In mijn geval ben ik door de week naar school/stage. En dan in het weekend werken + nog een vriendin die geen zak om voetbal geeftquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, als je dat niet wilt, houdt het op
blij dat ik niet in het weekend werk
Die was al exit bij mij, wou dat ik minder ging voetballen omdat ik al zo min tijd hadquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Zo is iedereen natuurlijk weer anders. In mijn geval ben ik door de week naar school/stage. En dan in het weekend werken + nog een vriendin die geen zak om voetbal geeft![]()
Ja, dat moet ik ook niet. Vrouwen die mij gaan zeggen dat ik niet meer naar het voetbal mag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:10 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Die was al exit bij mij, wou dat ik minder ging voetballen omdat ik al zo min tijd had![]()
Ja, wel betaald. Maar dat is ook natuurlijk geen half jaar. Dus als het voorbij is dan kan je ook niet op dat potje teren. (ik niet in ieder geval)quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:12 schreef devv05 het volgende:
Heb je geen betaalde stage? Ik ving voor mn stage 600 euro / maand, hoefde ik niet meer naast te werken
Andere vriendin zoekwen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Zo is iedereen natuurlijk weer anders. In mijn geval ben ik door de week naar school/stage. En dan in het weekend werken + nog een vriendin die geen zak om voetbal geeft![]()
Ze zeikt er niet over nee. Ik heb het 1 keer duidelijk gezegd dat ze me daar niet van kan afhoudenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Andere vriendin zoekwen!
Het maakt niet uit dat ze er niet om geeft, als ze maar niet zeikt als je gaat, ik zal m'n vriendin in ieder geval nooit mee nemen.
ed? Je bedoeld 0-3quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
3-0, 2x Charisteas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |