Staat nog steeds een redelijk elftal, heb gelovig niks anders beweerd...quote:Op maandag 4 september 2006 19:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jullie zijn wel een stel dramaqueens hier. Twee weken terug waren jullie er nog sterker op geworden en hadden jullie een heel redelijk elftal staan. En dan nu opeens zeven kleuren bagger schijten voor degradatie kandidaat Sparta
vast niet iedereen nee, zijn genoeg hypocrieten te vinden, dat is toch jammer maar ja helaas wel de waarheid.quote:Op maandag 4 september 2006 20:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
De eerste twee, drie wedstrijden misschien nog niet... ik geloof er niks van dat het fnoord publiek zo achter hun eigen principes zal blijven staan. Maar we gaan het zien.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 4 september 2006 20:11 schreef renz0r het volgende:
Oke, na een aantal dagen ben ik dat charisteas gedoe wel zat. Zo kunnen we wel door blijven kankeren totdat hij weg is bij Feyenoord, over een paar jaar als die gewoon zn best doet.
Het is nou eenmaal zo dat die bij Feyenoord is, kunnen we niks meer aan veranderen. Het is erg maar het zijt eenmaal zo.
ik denk dat als je hem dat zegt dat dat wel wederzijts zal zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 20:25 schreef Staanplaats het volgende:
Ik moet die kerel niet. punt
Die scoort er als je hem een heel seizoen laat voetballen ook wel 10-15..quote:Op maandag 4 september 2006 20:27 schreef Maikalo het volgende:
Ach joh, alles toch beter dan wandelende lijkkist van Hooijdonk![]()
heb je ook het juiste formaat? deze verneukt de OP (te smal)quote:Op maandag 4 september 2006 19:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Neem dan wel de juiste
[afbeelding]
de mensen die wel juichen, juichen voor de club en niet voor de spelerquote:Op maandag 4 september 2006 20:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
De eerste twee, drie wedstrijden misschien nog niet... ik geloof er niks van dat het fnoord publiek zo achter hun eigen principes zal blijven staan. Maar we gaan het zien.
Je hebt mail.quote:Op maandag 4 september 2006 20:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb je ook het juiste formaat? deze verneukt de OP (te smal)
Ohja, krijg je dat argument natuurlijkquote:Op maandag 4 september 2006 20:35 schreef ruud_fr het volgende:
de mensen die wel juichen, juichen voor de club en niet voor de speler
sorry ik sprak eigenlijk voor mijzelf, ik heb niet gezegd dat ik niet zou juichenquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ohja, krijg je dat argument natuurlijk
Jeps. Heb m'n kaart (vak T) zaterdag even gehaald.. Dit jaar iig een Europese wedstrijdquote:Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef renz0r het volgende:
Hmm. denk dat ik voor vak S ook 18 euro's moet neertellen voor de uefacup. Effe kijken of ik dat doe.
Zoals Bunny zei, ik heb beloofd dat alstie een hattrick maakt, ik een Feijenoord shirt bestel met zijn naam/rugnummer erop.quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef Staanplaats het volgende:
Nah mocht ie 22 oktober er 4 inschieten, wil ik mijn mening in heroverweging nemen..
Charidinges gaat ons helpen.quote:Op maandag 4 september 2006 21:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jeps. Heb m'n kaart (vak T) zaterdag even gehaald.. Dit jaar iig een Europese wedstrijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |