Maar jij welquote:Op maandag 4 september 2006 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawellll, zo'n dikke buik heeft ie niet.
Ik sta wat dat betreft nergens meer van te kijken hier.quote:Op maandag 4 september 2006 16:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Vertel me aljeblieft dat dat een geintje is
quote:Op maandag 4 september 2006 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onderzeese tunnels hebben meestal geen water in zich dus zwemmen wordt dan weer zo moeilijk
Waarom de oceaan niet overstroomt. Er komt tenslotte alleen maar water bij dmv rivieren en regen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:09 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Wat zal z'n volgende vraag zijn?
kun je over bergen heen zwemmen?quote:Op maandag 4 september 2006 17:09 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Wat zal z'n volgende vraag zijn?
Dus dat is die zeespiegelstijging!quote:Op maandag 4 september 2006 17:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Waarom de oceaan niet overstroomt. Er komt tenslotte alleen maar water bij dmv rivieren en regen.
quote:Op maandag 4 september 2006 17:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Waarom de oceaan niet overstroomt. Er komt tenslotte alleen maar water bij dmv rivieren en regen.
de vissen drinken er toch ook van duhquote:Op maandag 4 september 2006 17:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat doet het wel. Ja, ik ben ervaringsdeskundigequote:Op maandag 4 september 2006 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
Of waarom superlijm het dopje van de tube en de tube zelf niet aan de elkaar plakt?
En nog maar genoeg lucht hebt voor de andere helft!quote:Op maandag 4 september 2006 16:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Keilullig als je er dan halverwege achterkomt dat het een schiereiland is!![]()
Oh ja, en hun pis spoelen ze door de plee zekerquote:Op maandag 4 september 2006 17:15 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
de vissen drinken er toch ook van duh![]()
Volgens mij alleen als je het dopje er niet goed op doet. Toch toch toch?quote:Op maandag 4 september 2006 17:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat doet het wel. Ja, ik ben ervaringsdeskundige.
ja toch. anders zouden het mooi smerige beesten zjin.quote:Op maandag 4 september 2006 17:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh ja, en hun pis spoelen ze door de plee zeker.
Er moet inderdaad zuurstof bijkomen, om de ingredienten te doen plakken/lijmen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je het dopje er niet goed op doet. Toch toch toch?
Of dat de lijm buiten het dopje, op de tube zit.
Maar zolang er geen lucht bij de lijm komt zal het wel niet plakken?
En die vissen maar pissen om uitdroging te voorkomenquote:Op maandag 4 september 2006 17:17 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
Ik weet trouwens zeker dat het zo is want ik had 5 goudvissen en als het heel warm was binnen hadden ze ook veel meer dorst want de waterspiegel in de kom zakte.
Oh, okay dan! Weer een wereldprobleem opgelost.quote:Op maandag 4 september 2006 17:17 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ja toch. anders zouden het mooi smerige beesten zjin.
Ik weet trouwens zeker dat het zo is want ik had 5 goudvissen en als het heel warm was binnen hadden ze ook veel meer dorst want de waterspiegel in de kom zakte.
Ziejewel, die nieuwe haarkleur past prima bij mij.quote:Op maandag 4 september 2006 17:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er moet inderdaad zuurstof bijkomen, om de ingredienten te doen plakken/lijmen.
Dus aan elkaar geplakte dopjes etc etc, zijn het gevolg van het nietgoed dichtdraaien van het tubetje/flesje![]()
Als er lijm in het dopje zit en op de schroefdraad van de tube, en dat ligt even in buitenlucht, dan komt het zaakje goed vast te zitten als je de dop er dan gewoon opdraaitquote:Op maandag 4 september 2006 17:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er moet inderdaad zuurstof bijkomen, om de ingredienten te doen plakken/lijmen.
Dus aan elkaar geplakte dopjes etc etc, zijn het gevolg van het nietgoed dichtdraaien van het tubetje/flesje![]()
Oh.quote:Op maandag 4 september 2006 17:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als er lijm in het dopje zit en op de schroefdraad van de tube, en dat ligt even in buitenlucht, dan komt het zaakje goed vast te zitten als je de dop er dan gewoon opdraait.
Normaal komt er ook geen lucht meer bij als je 2 met lijm ingesmeerde delen op elkaar drukt.
De eerste box met afleveringen van de serie komt als het goed is.. vorige maand... uit..quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Pool het volgende:
Nee dat kan normaal gesproken niet. Het kan alleen bij dat eiland uit Alfred Jodocus Kwak, dat achteraf een grote schildpad bleek te zijn. Goede aflevering trouwens. [afbeelding]
Zijn die niet kunstmatigquote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef ACT-F het volgende:
Prachtig die reactie's, en vooral de Darwin Award, maar drijvende eilanden bestaan echt. Ze zijn weliswaar niet compleet van zand, maar ze bestaan wel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Floating_island
Een voorbeeld waar drijvende eilanden zijn is de plaats Bingöl in Turkije:
[afbeelding]
Dat soort plantenmassa's hebben weinig te maken met het generieke idee van een 'eiland' natuurlijk. En daarnaast:quote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef ACT-F het volgende:
Prachtig die reactie's, en vooral de Darwin Award, maar drijvende eilanden bestaan echt. Ze zijn weliswaar niet compleet van zand, maar ze bestaan wel:
[afbeelding]
Ik kan je verzekeren dat de eilandjes in het Gooimeer ook echt niet tot 'floating islands' behoren.quote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef Razor21 het volgende:
Hier in het Gooimeer hebben we wat eilandjes zoals de Dode Hond en nog een paar.
Nu is mijn vraag zou je hier onder door kunnen zwemmen in een duikpak?
nee, want dat zijn weer geen eilanden.quote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
Ja zeg, nu moet je ophouden. De aarde rond. Pffff. Echt niet.quote:Maar ooit lachten ze iemand uit die beweerde dat de Aarde rond is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |