Kindertjes in Afrika krijgen er tenminste iets voor terug als ze 1367 euro betalenquote:Op maandag 4 september 2006 16:10 schreef Aoristus het volgende:
zeur niet zo man, kindertjes in Afrika hebben niets te eten
Kindertjes in Afrika hebben niet eens 1367 euroquote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef babba het volgende:
[..]
Kindertjes in Afrika krijgen er tenminste iets voor terug als ze 1367 euro betalen
JOH !?quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Gunner het volgende:
Kindertjes in Afrika hebben niet eens 1367 euro
Stoere bink voel je jezelf nu héquote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Gunner het volgende:
Maar goed Urkers zijn over het algemeen wat wereldvreemd en jij past perfect in dat plaatje !![]()
En als het nu zo vaak voorkwam, maar nee hoor. Ik bestel al jaren bij Alternate zonder problemen. Okee soms is het niet op voorraad terwijl ze zeggen dat het wel zo was, maar dan wacht je een dag langer.quote:Op maandag 4 september 2006 16:14 schreef Bolter het volgende:
Alternate is over het algemeen best goed. Kijk, fouten kunnen altijd gemaakt worden, jammer voor je dat jij het deze keer bent.
Wat een onzin, ik kom al jaren bij Alternate en ken zowel de situatie in hun nieuwe als oude vestiging en no way dat je 1,5 uur nodig hebt om je spullen te krijgen. Het langste wat ik ooit heb moeten wachten was ongeveer 40 minuten toen ik ruim 50 !!!! man voor me had. Normaal gesproken ben je zelfs op een zaterdag maximaal 15 a 20 minuten aan het wachten voordat je kan bestellen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:07 schreef SjonPopesco het volgende:
MOET JE ER GODDOMME EENS NAARTOE GAAN!
Sta je goddomme anderhalf uur te wachten, nadat je al eens drie kwartier in de rij hebt gestaan. Roepen ze je op; "ja je artikel is er niet meer"
Mogen die kankerlijers ook wel wat eerder zeggen, maargoed dan wil je een alternatief, sta je nog een half uur te wachten...
en geen internetquote:Op maandag 4 september 2006 16:10 schreef Aoristus het volgende:
zeur niet zo man, kindertjes in Afrika hebben niets te eten
Nooit van Nigeriaanse spammers gehoord?quote:
krijg jij spam van nigeriaanse kindertjes met honger dan?quote:Op maandag 4 september 2006 16:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nooit van Nigeriaanse spammers gehoord?
Die Nigeriaanse kids hebben geen honger, want die krijgen inkomsten uit de spam.quote:Op maandag 4 september 2006 16:28 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
krijg jij spam van nigeriaanse kindertjes met honger dan?
dus in feite zou het zonde zijn om daar nog voedsel aan te geven omdat ze toch dood gaan binnen afzienbare tijd?quote:Op maandag 4 september 2006 16:35 schreef AlohaXa het volgende:
mijn nigeriaanse kids hadden volgens de email aids![]()
Nou ja, ze krijgen een grijpstuiver van de spampimp die ze aan het werk heeft gezet ...quote:Op maandag 4 september 2006 16:32 schreef Lucille het volgende:
Die Nigeriaanse kids hebben geen honger, want die krijgen inkomsten uit de spam.
Dan moet het wel eerst worden opgestuurdquote:Op maandag 4 september 2006 16:27 schreef SlaadjeBla het volgende:
Trouwens: je hebt toch een track en trace nummer waarmee je het pakketje kunt traceren?
truequote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef babba het volgende:
[..]
Dan moet het wel eerst worden opgestuurd
Ik hoor er anders heel veel klachten over recentelijk.quote:
Lucky mequote:Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik hoor er anders heel veel klachten over recentelijk.
Lees voor de gein dit maar eens; http://tweakers.net/shopsurvey/1370
OP gelezen?quote:Op maandag 4 september 2006 18:20 schreef Sjibble het volgende:
Ik bestelde een keer 3 onderdelen bij hun op Rembours, binnen 48 uur hier
l2order&buy
Alternate is de shit
Snel en goedkoop
Heel snel binnen
Goed veilig verpakt
Je klaagt om je eigen fouten, want luister. Ze gaan het pas verzenden als het betaald is. Jij moest het geld verzenden en toen ze et pas kregen, dagen later, hebben ze pas het pakket samengesteld, het is een wachtlijst daar
En omdat het zo lang duurde over de betaling kwamen er mensen met rembours en dus gelijk als BETAALD zagen en werden die pakketten eerder samengesteld.
Tussen de bestelling en de betaling was dus je product wat je wou uitverkocht.
JE EIGEN SCHULD![]()
NEEM REMBOURS, iets meer geld, veel meer zekerheid dat je wat voor je geld krijgt.
TS, denk eens na
EDIT: Iedereen die hier klaagt is zelf kut, leer te betalen en te bestellenKrijg je et snel en zeker
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik heb direct betaald via iDeal en gelijk daarna een bevestiging van betaling gehad, dus dat gaat even niet op.quote:Op maandag 4 september 2006 18:20 schreef Sjibble het volgende:
*knip*
EDIT: Iedereen die hier klaagt is zelf kut, leer te betalen en te bestellenKrijg je et snel en zeker
Noem mij dan AUB een winkel die net zo'n goede site en groot assortiment heeft dan Alternate voor goedkopere prijs....quote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef Kazu het volgende:
Als er iets is waar je NIET je hoop op moet vestigen, dan is 't wel een computershop die jouw onderdelen gaat leveren die 'tijdelijk niet beschikbaar' zijn.
Ik weet waar je over praat
En btw, Alternate is veel te duur
binnen NL is het nooit zo duur? Moet je gewoon in Belgie bestellen..quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:48 schreef Emu het volgende:
Oh ik vergeet nog iets heel belangrijks, versturen ze ook naar België voor een niet absurd hoge prijs (en daarmee bedoel ik dan 25 euro of meer voor bv een dom latje geheugen) want dat blijkt wel een probleem te zijn bij de meeste Nederlandse webshops!
Effe gechecked, Azerty en Komplett zijn duurder, 4Launch een tikeltje goedkoper. Je moet trouwens bestellen op alternate.de, scheelt in prijsquote:
Belgische webshops hebben EN slechte service EN een prijsniveau dat minstens 20% hoger ligt dan Nederland en Duitsland.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
binnen NL is het nooit zo duur? Moet je gewoon in Belgie bestellen..
Ik kocht vroeger ook altijd bij alternate, maar de laatste tijd ga ik veel naar informatique.. Veel betere service, en net zo makkelijk
Ach ja dan ben je 2 uur onderweg als je pech hebt sta je anderhalf(!) uur te wachten op je bestelling. Geholpen worden is geen probleem, maar dat wachten op je bestelling is een drama het is ook in een afgesloten ruimte die veel te klein is. Als ze het gewoon hadden gehouden als vroeger kon je na je bestelling tenminste nog een beetje rondkijken. Maar nu staat er bijna niks in de showroom. Het is dat die toko hier om de hoek zit dat ik er kom. De wachtijden zijn op de nieuwe locatie langer dan eerstquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:29 schreef babba het volgende:
OMFG, bel ik net op, is die grafische kaart die ik als 2e had gekozen er ook niet meer, terwijl hij afgelopen vrijdag nog gewoon op voorraad was en gisteren verstuurd zou worden
Heengaan is ook geen optie, omdat het toch een uurtje of 2 rijden is.
Daar heb je wat aan als de artikelen die je bestelt niet meer geleverd worden en/of zelfs niet meer leverbaar zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:41 schreef Emu het volgende:
[..]
Noem mij dan AUB een winkel die net zo'n goede site en groot assortiment heeft dan Alternate voor goedkopere prijs....
Op dat soort momenten pak ik altijd de telefoon om eens een pittig gesprek te beginnen. Mailen is lang niet zo dwingend als een boze klant die je zwetend en hakkelend te woord moet staan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef babba het volgende:
Nou vanmorgen zou die gozer van de klantenservice "er achter aan gaan". Met andere woorden, en word gewoon nix gedaan
Ik ben toch niet m'n geld kwijt?
Jah ik ga morgenochtend nog een keer bellen, maar dan op een iets minder vriendelijke manierquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Op dat soort momenten pak ik altijd de telefoon om eens een pittig gesprek te beginnen. Mailen is lang niet zo dwingend als een boze klant die je zwetend en hakkelend te woord moet staan.
Annuleer je bestelling gewoon en haal het ergens anders.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:10 schreef babba het volgende:
Vanmorgen weer gebeld, ze waren de grafische kaart "kwijt geraakt"Ze hebben hem weer gevonden en nu is het geheugen ineens niet meer op voorraad
Het is dat ik al betaald heb anders had ik dat allang gedaanquote:Op woensdag 6 september 2006 17:52 schreef switchboy het volgende:
[..]
Annuleer je bestelling gewoon en haal het ergens anders.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:55 schreef babba het volgende:
[..]
Het is dat ik al betaald heb anders had ik dat allang gedaan
Als ze al niet opschieten met de bestelling denk je dan dat ze wel opschieten met het geld terug storten?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:16 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Terug laten storten
![]()
Heb ik bij Salland ook gedaan toen iets een week uit zou lopen. Binnen een week had ik het terug op mijn rekening. Bij Alternate zal dat ook geen probleem zijn. Je kunt immers altijd dreigen het pakketje retour te sturen volgens de wet kopen op afstand en dan zijn de administratie en verwerkkosten groter.
quote:Geachte Heer/Mevrouw,
Uw bestelling met het ordernummer ********* is vandaag bij ons verwerkt, u zult deze binnen korte tijd ontvangen.
Het totaalbedrag van de verzending is EUR 1337.50
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:00 schreef Wokkel het volgende:
... Uit wraak heb ik voor hun neus de klantenservice gebeld (zelfs dat konden ze niet) en de online bestelling geannuleerd. ...
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:50 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Je wilt mijn verhaal niet horen over Alternate (of ik ben gewoon te lui om een lap tekst neer te zetten).
Tis in ieder geval alles behalve positief, bestel er nooit meer.
Ik hou het kort..quote:Op woensdag 6 september 2006 21:10 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik ga er alvast lekker voor zitten...
Misschien had je maar om een ander soort moederbord moeten vragenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:17 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Ik hou het kort..
Bestelde bijna een jaar geleden een moederbordje + processortje bij hun.
Dit kwam pas na 1 maand aan.
2 maanden later ging dit moederbordje dood toen ik mijn minidisk speler via USB aansloot.
Heb het bordje toen opgestuurd, waarna ik 2 maanden kon wachten op een nieuwe.
Enin, 2e bordje is een paar maanden daarna overleden toen ik mijn USB diskette station aan had gesloten. Heb ik weer 2 maanden op een vervangend bordje kunnen wachten...
Ik heb ze na het 2e bordje ook verzocht om een ander type op te sturen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:03 schreef babba het volgende:
[..]
Misschien had je maar om een ander soort moederbord moeten vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |