Belgen die een oorlog beginnenquote:Op maandag 4 september 2006 12:01 schreef jogy het volgende:
Hier ook! De Belgen vallen binnen! Ren! Vlucht!
Je lunched maar 1x per maand??quote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
Oh ja. Dat betekent tijd voor lunch.
Je moet toch wat als je verder niks meemaakt in je levenquote:Op maandag 4 september 2006 12:04 schreef Q. het volgende:
Neeee, niet weer. Waarom elke fucking maand dit soort topics?![]()
Omdat elke fucking maand dat ding gaat?quote:Op maandag 4 september 2006 12:04 schreef Q. het volgende:
Ik kan ze ook elke dag openen, als dat je soms goed doetquote:Op maandag 4 september 2006 12:04 schreef Q. het volgende:
Kut, betrapt.quote:
En nu pas in Zoetermeer.quote:
Ik hoor em nu pas in Zoetermeer, 12:15quote:Op maandag 4 september 2006 12:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
In Zoetermeer is het kennelijk nog veilig. Niks gehoord hier.
Ik hoor dat kutding ook nooit. En ik woon nog wel vlak bij de duitse grensquote:Op maandag 4 september 2006 12:51 schreef DaMook het volgende:
Ik sliep nog, dus niet gehoord. Dat ding moet harder gaan, als de belgen nu in waren gevallen had ik nog in bed gelegen ipv de wapens op tijd op te kunnen pakken om ons mooie nederland te verdedigen
.
leuke br33zah naam.quote:Op maandag 4 september 2006 13:28 schreef sjAak-afhAak het volgende:
ze klopten bij ons aan, de conversatie ging zo:
Duister: AUFMACHEN!
(deur open)
ik: nein, wir haben keine zimmer frei.(deur dicht)
nee, dan moet je ramen en deuren sluiten + je radio aanzettenquote:Op maandag 4 september 2006 16:00 schreef Fokkedop het volgende:
Ik hoor hem nu.
Dan is het niet goed toch?![]()
Ah... ik hoor het al... vervroegde nucleaire oorlog,quote:Op maandag 4 september 2006 16:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, dan moet je ramen en deuren sluiten + je radio aanzetten
succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |