abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41536861
Van harte met jullie zoon en dochter! Gelukkig zijn ze gezond en sterk, heel fijn!
En echt, een tweeling is zó leuk
Screw them.
We're going home.
pi_41536926
Sugar, van harte met Storm! Mooi mannetje hoor!

Trouwens, ik ben helemaal gewend aan Wolfje, heb je dat zelf niet?
Ik heb Lara nog wel eens Utje genoemd toen ze al geboren was
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 01:25:57 #153
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_41537623
Eliminator en Baloetjuh gefeliciteerd met jullie mooie kindjes
En Baloetjuh, wat heb je het zo te lezen goed en snel gedaan zeg!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 6 september 2006 @ 01:30:39 #154
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_41537706
Ouders van die heerlijke kleine minimensjes: Gefeliciteerd met Dylan en Senna. Een zoon en een dochter; best of both worlds. Wat wil je nog meer? Veel gezondheid en geluk (en veel spekjes kweken!) toegewenst.
  Milf woensdag 6 september 2006 @ 01:38:23 #155
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41537874
Gefeliciteerd Eliminator & Baloetjuh met jullie twee wondertjes
Blij dat ze het zo goed doen!!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 6 september 2006 @ 01:58:08 #156
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41538262
Gefeliciteerd, fijn dat alles er zo goed uit ziet!
pi_41538499
Hier een lurker...

Eliminator & Baloetjuh gefeliciteerd met jullie kleintjes
Heerlijk dat het allemaal zo goed gaat.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_41539077
Eliminator & Baloetjuh gefeliciteerd met jullie zoon en dochter!
Goed om te horen dat ze het zo goed doen ondanks dat ze zo vroeg geboren zijn!

Ik kan weer eens niet goed slapen. Gisteravond kwam ik tot de conclusie Uk niet gevoeld te hebben en kon me niet bedenken wanneer die dag ik de laatste keer die kleine heb voelen bewegen. Op het moment dat ik dit melde aan degene met wie ik op MSN zat kwamen er enkele mini plopjes. Na wat relaxen bleef het wel erg rustig. Dus uiteindelijk in bed nog niet 100% gerust in slaap gevallen. Maar ja als je dan wakker word is het wel het 1e wat er door je heen gaat. Ondertussen is de Uk nog wel even aan het bewegen geweest , maar nog steeds iets minder dan "normaal".
Dan nog de spanningen voor vandaag en morgen , maken het slapen er ook niet makkelijker op. En de lichamelijke pijntjes die al elke nacht zorgen voor wat onrustige nachtrust.
  woensdag 6 september 2006 @ 03:26:08 #159
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41539226
Eliminator en Baloetjuh gefeliciteerd met Dylan en Sennah wat een kleine droppies zijn het zeg en fijn dat ze het zo goed doen al
pi_41539499
Eliminator en Baloetjuh gefeliciteerd met jullie zoon en dochter
pi_41539641
Eliminator en Baloetjuh gefeliciteerd met jullie zoon en dochter!
Fijn dat alles goed is met ze!
  woensdag 6 september 2006 @ 06:54:32 #162
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41539648
Oeh, gefeliciteerd met jullie zoon en dochter! Wat heerlijk dat er ineens twee zulke mooie kindjes voor jullie zijn! Geniet ervan.

Caronline, ja, ik zeg en denk ook nog soms in Wolfje!

Linda, heeeeeeeeeeeeeel veel succes met laten draaien, echt, ik duim voor je.

Zwangere vriendinnen Snoop en Luchtbel:

En Moonah (toch?) en anderen die het zich afvroegen: jaaaaaaaaaa, het waren de prostagaldingessen!!!! Bevallingsverhaal volgt nog. Hihi.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41539676
Het gaat een lange dag worden. Ben doodmoe opgestaan vanochtend. Het liefst zou ik terug in mijn bed kruipen maar ik moet naar school en vanavond werken en huiswerk maken.
  woensdag 6 september 2006 @ 07:30:26 #164
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41539764
Wat!!! Ze zijn er al! En gelukkig gaat alles goed. Baloe en Eliminator van harte gefeliciteerd met jullie tweeling!

*traantje wegpinkt* 't Voelt echt superraar om zulke mooie foto's te zien van jullie 2 kleintjes aangezien we zo dezelfde tijd uitgerekend zijn
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 6 september 2006 @ 07:31:27 #165
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41539769
appelsappie ik herken je gevoel Doe je wel een beetje rustig aan?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 6 september 2006 @ 07:31:52 #166
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41539774
Baloetjuh en Eliminator, gefeliciteerd met de geboorte van Dylan en Sennah
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41539835
quote:
Op woensdag 6 september 2006 07:31 schreef Neuk het volgende:
appelsappie ik herken je gevoel Doe je wel een beetje rustig aan?
Bluh vervelend hè.
Ik doe mijn best. Vanmiddag denk ik maar een uurtje liggen en dan maar wat minder huiswerk maken voor een keer.
En ik ga maar met de trein naar school vandaag (normaal 14 km fietsen) dat scheelt ook wel wat hoop ik.
pi_41539918
Eliminator en Baloetjuh, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter
Ze zijn super!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41539937
Gefeliciteerd met jullie zoon en dochter Eliminator en Baloetjuh
pi_41540052
Eliminator en Baloetjuh, van harte gefelciteerd met zoon EN dochter
Wat een lieve kleine moppies!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41540243
Eliminator20 en Baloetjuh: Hartelijk gefeliciteerd met jullie twee kleintjes, met hun mooie namen...wat zijn ze piepklein nog he... Ik ben erg blij voor jullie dat ze het zo goed doen!! Sterkte in de komende tijd dat jullie ze nog niet thuis hebben...

Appelsap, sterkte joh. Lijkt me best zwaar voor jou, deze combi van school+werken en zwanger zijn...
pi_41540294
Gefeliciteerd met jullie zoon en dochter..
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 08:33:16 #173
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41540389
Eliminator en Baloetjuh wat een prachtig koningspaar hebben jullie zeg. Gefeliciteerd
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 6 september 2006 @ 08:44:10 #174
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41540523
Wow, wat fantastisch dat ze zo gezond en sterk zijn. Wat een opluchting. Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie twee prachtige kinderen.
  woensdag 6 september 2006 @ 08:51:02 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41540611
Eliminator en Baloetjuh Gefeliciteerd!
Ik vind ze er op de foto's zo sterk uit zien voor 2 van die mini'tjes nog!
Fijn dat alles goed gegaan is en nu mogen ze lekker nog even doorgroeien in de couveuse.
pi_41540684
Oooh Eliminator & Baloetjuh!
Wat een opluchting dat ze het zo goed doen!
Gefeliciteerd met jullie koningskoppel!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 6 september 2006 @ 09:08:32 #177
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41540876
Tjee Baloetjuh en Eliminator, daar zijn ze dan al. Van harte gefeliciteerdmet jullie zoon Dylan en dochter Sennah! Ze zien er prachtig uit!
Lekker douchen!
pi_41540962
Eliminator20 & Baloetjuh, wat een mooie ieniemienies! Een zoon én een dochter, wat een rijkdom. Hartelijk gefeliciteerd!
Variety is the spice of life
  woensdag 6 september 2006 @ 09:15:25 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_41541005
Eliminator en Baloetjuh, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter!
stormy waters...
sailin'
pi_41541429
Bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal

Heb net bericht van mams gehad dat ze overmorgen al van het VU naar het Ziekenhuis Amstelveen mogen, wat op een steenworp afstand van onze huisje ligt!

Was gisteren helemaal vergeten door te geven hoe zwaar ze zijn!

Dylan weegt 1600 gram en zijn zusje 1350 gram.

Ga nu weer naar het ziekenhuis om mijn lekker te genieten van mijn kleintjes!

*helemaal trotste paps*
  woensdag 6 september 2006 @ 09:41:11 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41541505
Joh! Wat lekker dat ze al naar Amstelveen mogen! Goed hoor!
pi_41541632
Fijn dat ze al naar het "thuis"ziekenhuis mogen
En het gewicht is heel mooi!
pi_41541649
eliminator & baloetjuh, wow, gefeliciteerd!
wat fijn dat 't zo goed gaat.
pi_41541662
Eliminator, wat fijn!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41541832
Brian & Jorine van harte met jullie 2 lieve wondertjes!
wat fijn dat alles goed gaat!!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  woensdag 6 september 2006 @ 10:00:11 #186
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41541941
Eliminator en Baloutjuh gefeliciteerd met jullie koningskoppel. Nog klein maar zo te horen erg sterk en super dat ze al zo snel dicht bij huis mogen zijn...

Apelsap......luister naar je lichaam. Neem de belangrijkste klassen en ga dan weer naar huis....ik spreek nu helaas uit ervaring. Heb het afgelopen weekend niet goed genoeg naar mijn lichaam geluisterd en betaal daar nu de prijs voor. Met pukkie gaat het wel goed, maar met mij dus niet...

Xanthe . Denk dat de kleine jouw spanning ook aanvoelt en daar op reageert. Het is natuurlijk wel rot dat je hem/haar niet goed voelt, maar je hebt nog plopjes en dat telt. Succes!!

Moonah heerlijk dat je er uit kunt. Het is super weer. zit nu met Fleur op het strand. Ze zou een dikke buik bij de branding tekenen.....dus wie weet.

Met mij gaat het nog steeds niet lekker. Lichamelijk is het wachten op morgenmiddag (chiropracter), maar het is nu ook heel erg psychisch dat ik met mezelf in de clinche lig. Ik ben zo toe aan rust dat ik echt geen zin heb om te werken. En de constante vraag die in mijn kop ronddwaalt wordt ik helemaal gek van.....ben je wel gelukkig?? Het feit dat ik hem stel, betekent toch dat ik niet helemaal gelukkig ben. En ik weet de oorzaak, alleen kan ik d'r niets aan wijzigen. En dat werkt frustrerend. Ik heb die fase wel vaker en dan leg ik me er uiteindelijk weer bij neer, maar de hormonsters laten me nu niet met rust....
  woensdag 6 september 2006 @ 10:24:31 #187
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_41542534
Eliminator & Baloetjuh van harte gefeliciteerd met jullie twee schatjes.... ze zien er zo aandoenlijk uit. En wat fijn dat alles zo goed gaat...
Make love, not war ☮
  woensdag 6 september 2006 @ 10:41:35 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41542955
Baloetjuh en Eliminator....!!!
Wat snel (toch nog) ineens!
Van harte gefeliciteerd met jullie kleine mensjes....
En wat heeeeerlijk dat ze al zo goed zelfstandig kunnen ademen. Ik ben heel blij voor jullie!
Fijn ook dat ze zo snel naar een zkh dichtbij mogen. Veel geluk!

Xanthe, ik had je nog zó nadrukkelijk een rustige nacht toegewenst...
Sterkte vandaag hoor!

En chacama toch... Het lijkt erop dat er ineens van alles tegelijk uitkomt. Blijkbaar ken je het van jezelf, maar nu is het idd vast veel lastiger te hanteren/relativeren met al die hormonen. Liefie, probeer het wél! Laat het maar over je heen komen, kennelijk moet er toch eea uitkomen bij je. Probeer te genieten van het hier en nu. Voel het zand, ruik de zee, zie je dochter. En laat het daarbij. Sterkte.
quote:
Moonah heerlijk dat je er uit kunt. Het is super weer. zit nu met Fleur op het strand. Ze zou een dikke buik bij de branding tekenen.....dus wie weet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41543370
Eliminator en Baloetjuh,van harte met jullie twee kleine mini-mensjes en geweldig dat ze meteen al zelf gingen ademen Heel veel genieten en veel sterkte de komende weken.

Groetjes,Minoes
  woensdag 6 september 2006 @ 11:00:33 #190
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41543437
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:41 schreef Moonah het volgende:

En chacama toch... Het lijkt erop dat er ineens van alles tegelijk uitkomt. Blijkbaar ken je het van jezelf, maar nu is het idd vast veel lastiger te hanteren/relativeren met al die hormonen. Liefie, probeer het wél! Laat het maar over je heen komen, kennelijk moet er toch eea uitkomen bij je. Probeer te genieten van het hier en nu. Voel het zand, ruik de zee, zie je dochter. En laat het daarbij. Sterkte.
Ik ga mijn best doen. Dadelijk eens beginnen met een lijstje te maken. Even mijn gedachten splitsen in zakelijk en prive. Rationeel en emotioneel..... Oh, dat klinkt zo makkelijk. Zou soms echt willen dat ik niet alleen werkte. Dat ik eens even met iemand zou kunnen sparren. Dingen bespreken om het weer helder te krijgen. Pffff, geloof bijna dat ik mijn psych weer moet gaan bellen. Zal ook wel komen omdat mama dit weekend jarig zou zijn geweest. En ik voor het eerst de herdenking mis, omdat we iets voor de zaak hebben.....
  woensdag 6 september 2006 @ 11:02:38 #191
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41543488
Eliminator en Baloetjuh, fijn dat het zo goed gaat! En dat ze naar dichtbij verhuizen! geniet ervan!

Xanthe, ik weet het natuurlijk niet, maar het zou kunnen door de spanning? Ik dacht dat je vlak voor een 'gewone' bevalling ook je kindje minder voelde? Hij is nu natuurlijk ook groter en strakker ingepakt dan enkele weken terug. Ik weet niet hoe laat je naar het zkh moet vandaag, maar kun je anders nog je gyn ofzo bellen als je het niet vertrouwt?

Appelsap, wel aan jezelf denken he!

Oe, en Linda is nu in het zkh, ben zo benieuwd of het lukt.

Oja, enne: meld! (sinds ik officieel thuis mag bevallen, slaap ik kei slecht. 2 nachten flink wakker gelegen dus) En dan is vandaag ook het hondje nog weg, ik mag hem straks halen!Heb hem maar niet mee weggebracht, ivm dreigende tranentsunami
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 6 september 2006 @ 11:04:41 #192
94046 PM-girl
pi_41543525
Chacama, helpt opschrijven misschien, om je hoofd wat leeg te maken? En over het werk, hoe lang werk je nog door? Of hebben jullie geen invalmogelijkheid?
(bij mij op de gym was 1 vrouw die ook een eigen zaak hebben, en ze wil na een weekje weer aan de slag, en vantevoren gewoon doorwerken tot het begint).
Ben blij dat vriendje hier personeel regelt (ik werk ook niet in de winkel, dat scheelt wel)
*
pi_41543881
Vanmorgen de kleine nog een paar keer gevoeld , leek iets meer op de bewegingen en kracht die ik anders ook vernam.
Bed is bezorgd , wij (Isis en ik) zijn lekker gedoucht en nu moet ik nog wat kleren van mezelf en de tas van Isis in pakken. Rond een uur of 14.00-14.30 vertrekken we richting mijn vader om Isis af te zetten en dan rijden wij door naar het ziekenhuis. Vind het niet nodig om nu nog de gyn te gaan bellen , mijn partner nog vroeger van zijn werk te laten komen om met "spoed" naar het ziekenhuis te vertrekken om daar een CTG te krijgen en te horen dat alles gewoon ok zal zijn.
Die CTG krijg ik vanmiddag ook al nadat ik ben opgenomen.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:21:18 #194
94046 PM-girl
pi_41543939
Ok Xanthe, en zo te lezen ben je er nu ook iets geruster op? Alvast heel erg veel sterkte en succes en geniet morgen lekker van je kleine!! Ben erg benieuwd!
En geniet vandaag nog even lekker van Isis en de (betrekkelijke) rust!
Succes!
*
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 11:25:23 #195
81992 Githa
pi_41544047
Xanthe, nu begint het toch wel heel spannend te worden, ik ga je vast heel heel veel succes wensen
pi_41544118
Eliminator20 & Baloetjuh, gefeliciteerd!!!
  woensdag 6 september 2006 @ 11:50:08 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41544787
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:04 schreef PM-girl het volgende:
Chacama, helpt opschrijven misschien, om je hoofd wat leeg te maken? En over het werk, hoe lang werk je nog door? Of hebben jullie geen invalmogelijkheid?
(bij mij op de gym was 1 vrouw die ook een eigen zaak hebben, en ze wil na een weekje weer aan de slag, en vantevoren gewoon doorwerken tot het begint).
Ben blij dat vriendje hier personeel regelt (ik werk ook niet in de winkel, dat scheelt wel)
Ben inderdaad de dingen op een rijtje aan het zetten. Ik werk tot 1 november. Daarna gaat de winkel gedeeltelijk dicht en neemt het 2,5 dag voor zijn rekening. Zo kunnen we toch de klanten bedienen. Ik hoef in principe daarna pas half januari weer aan de slag. neemt de kerstperiode volledig voor zijn rekening. De winkel is dan ook weer full-time open. En ik zal we langs komen, maar geen hele dagen in de winkel staan. Na de kerst zijn we dicht en gaan we hopelijk ook even vakantie houden...
  woensdag 6 september 2006 @ 11:53:55 #198
94046 PM-girl
pi_41544886
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:50 schreef chacama het volgende:

[..]

Ben inderdaad de dingen op een rijtje aan het zetten. Ik werk tot 1 november. Daarna gaat de winkel gedeeltelijk dicht en neemt het 2,5 dag voor zijn rekening. Zo kunnen we toch de klanten bedienen. Ik hoef in principe daarna pas half januari weer aan de slag. neemt de kerstperiode volledig voor zijn rekening. De winkel is dan ook weer full-time open. En ik zal we langs komen, maar geen hele dagen in de winkel staan. Na de kerst zijn we dicht en gaan we hopelijk ook even vakantie houden...
Fijn! Dan kun je daar ook lekker naar uitkijken!
*
  woensdag 6 september 2006 @ 11:59:11 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41545026
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:53 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Fijn! Dan kun je daar ook lekker naar uitkijken!
Het lijkt nu alleen nog zo ver weg. Terwijl als ik naar de afgelopen periode kijk, weet ik ook niet waar die gebleven is. Dus in het kader van relativeren. Het is zoooooo 1 november....

de knoop in mijn maag, lijkt al weer minder te worden..... moet altijd denken aan een uitspraak van een goede vriend....je bent net een vat met water. Aleen door op de goede plek gaten te boren voorkom je dat het overstroomt.... Wees dus wijs en boor de gaten niet bovenin.....
geloof dat de gaten onderin en in het midden een beetje verstopt zitten....tijd om nieuwe te boren...
  woensdag 6 september 2006 @ 12:01:45 #200
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41545100
Eliminator20 en Baloetjuh gefeliciteerd met jullie zoontje en dochtertje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')