Eliminator en Baloutjuh gefeliciteerd met jullie koningskoppel. Nog klein maar zo te horen erg sterk en super dat ze al zo snel dicht bij huis mogen zijn...
![]()
Apelsap......luister naar je lichaam. Neem de belangrijkste klassen en ga dan weer naar huis....ik spreek nu helaas uit ervaring. Heb het afgelopen weekend niet goed genoeg naar mijn lichaam geluisterd en betaal daar nu de prijs voor. Met pukkie gaat het wel goed, maar met mij dus niet...
Xanthe
![]()
. Denk dat de kleine jouw spanning ook aanvoelt en daar op reageert. Het is natuurlijk wel rot dat je hem/haar niet goed voelt, maar je hebt nog plopjes en dat telt. Succes!!
Moonah heerlijk dat je er uit kunt. Het is super weer.
![]()
zit nu met Fleur op het strand. Ze zou een dikke buik bij de branding tekenen.....dus wie weet.
Met mij gaat het nog steeds niet lekker. Lichamelijk is het wachten op morgenmiddag (chiropracter), maar het is nu ook heel erg psychisch dat ik met mezelf in de clinche lig. Ik ben zo toe aan rust dat ik echt geen zin heb om te werken. En de constante vraag die in mijn kop ronddwaalt wordt ik helemaal gek van.....ben je wel gelukkig?? Het feit dat ik hem stel, betekent toch dat ik niet helemaal gelukkig ben. En ik weet de oorzaak, alleen kan ik d'r niets aan wijzigen. En dat werkt frustrerend. Ik heb die fase wel vaker en dan leg ik me er uiteindelijk weer bij neer, maar de hormonsters laten me nu niet met rust....