Bluh vervelend hè.quote:Op woensdag 6 september 2006 07:31 schreef Neuk het volgende:
appelsappie ik herken je gevoelDoe je wel een beetje rustig aan?
quote:Moonah heerlijk dat je er uit kunt. Het is super weer.zit nu met Fleur op het strand. Ze zou een dikke buik bij de branding tekenen.....dus wie weet.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:41 schreef Moonah het volgende:
En chacama toch... Het lijkt erop dat er ineens van alles tegelijk uitkomt. Blijkbaar ken je het van jezelf, maar nu is het idd vast veel lastiger te hanteren/relativeren met al die hormonen. Liefie, probeer het wél! Laat het maar over je heen komen, kennelijk moet er toch eea uitkomen bij je. Probeer te genieten van het hier en nu. Voel het zand, ruik de zee, zie je dochter. En laat het daarbij. Sterkte.
Ben inderdaad de dingen op een rijtje aan het zetten. Ik werk tot 1 november. Daarna gaat de winkel gedeeltelijk dicht en neemtquote:Op woensdag 6 september 2006 11:04 schreef PM-girl het volgende:
Chacama, helpt opschrijven misschien, om je hoofd wat leeg te maken? En over het werk, hoe lang werk je nog door? Of hebben jullie geen invalmogelijkheid?
(bij mij op de gym was 1 vrouw die ook een eigen zaak hebben, en ze wil na een weekje weer aan de slag, en vantevoren gewoon doorwerken tot het begint).
Ben blij dat vriendje hier personeel regelt (ik werk ook niet in de winkel, dat scheelt wel)
Fijn! Dan kun je daar ook lekker naar uitkijken!quote:Op woensdag 6 september 2006 11:50 schreef chacama het volgende:
[..]
Ben inderdaad de dingen op een rijtje aan het zetten. Ik werk tot 1 november. Daarna gaat de winkel gedeeltelijk dicht en neemthet 2,5 dag voor zijn rekening. Zo kunnen we toch de klanten bedienen. Ik hoef in principe daarna pas half januari weer aan de slag.
neemt de kerstperiode volledig voor zijn rekening. De winkel is dan ook weer full-time open. En ik zal we langs komen, maar geen hele dagen in de winkel staan. Na de kerst zijn we dicht en gaan we hopelijk ook even vakantie houden...
Het lijkt nu alleen nog zo ver weg. Terwijl als ik naar de afgelopen periode kijk, weet ik ook niet waar die gebleven is. Dus in het kader van relativeren. Het is zoooooo 1 november....quote:Op woensdag 6 september 2006 11:53 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fijn! Dan kun je daar ook lekker naar uitkijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |