Ik heb wel bijgelezen vanmorgen,maar had geen tijd om te reageren.Er ging op allebei de nieuwe scholen van de meiden iets mis,dus daar moest ik achteraan.En tussendoor ook nog naar mijn werk,pfffff.......
Ik ben nu voor 50% ziekgemeld,dat geeft me wel een beetje rust.Ik had nl.helemaal geen zin om weer te beginnen en dan meteen weer 4 nachten achter elkaar
Dus ik draai er van het weekeind 2 en volgende week ook 2 en dan kijken we weer verder.
Ivm.verjaardagen heb ik ook mijn nekplooimeetsessie(scrabble-woord
![]()
)nog niet verteld hier.......
Hebben jullie een paar uur......Want zolang duurde het in het echt ook
Ik had mijn afspraak om half 9 en we liepen om 10 voor 12 het zh.pas uit.
Het kindje wilde niet goed gaan liggen en we moesten daarom 3 keer terugkomen.Na de eerste keer zei ze:ga hier maar wat heen en weer lopen.Ik lopen en na 5 minuten weer op die tafel
![]()
nog niks te meten.Dan maar wat door de gangen lopen en over 3 kwartier terugkomen.Toen nog 20 minuten in de wachtkamer en toen konden we weer.....
![]()
kind wilde nog niet,weer 25 minuten zitten loeren en porren en ik ben zelfs op mijn zij gaan liggen,niks hielp.
Nou,ik heb nog nooit iemand gehad waarbij het niet lukte ,zei ze.Affijn,wij weer de gang op,ik moest maar gaan plassen en weer wat drinken en een uur later lag ik weer op de tafel en wat denk je
![]()
kind in slaap gewandeld
Op een gegeven moment had ze toch de nekplooi te pakken.Maar ik mag m zo eig.niet meten,zei ze,maar misschien willen we het wel te perfect.Affijn,zij met die echo naar de gyn en ja hoor,hij was goedgekeurd.Voordat ze wegliep zei ze al,dat ze al kon zien dat hij niet verdikt was,maar ze had nu eenmaal een getal nodig voor het bloedonderzoek.
Ik vroeg,bij welke dikte je je eig.zorgen moet gaan maken en dat is bij 3,0mm.
De nekplooi bij ons kindje is 1,2mm dus dat is een prima score,zeker voor mijn leeftijd.
Wat een opluchting,maar goed,juichen durven we nog steeds niet.
We krijgen als het goed is woensdag telefonisch de uitslag.Volgens mij gaan we dan allebei uit ons dak en ga ik een ongeloofelijk potje
![]()
als die goed is.Als het een hoog getal is,denk ik niet dat we voor de vlokkentest gaan.Ik ben nl.bang,omdat die inseminaties ook zo pijnlijk en bloederig waren,dat dat met die test niet anders zal zijn en dat ik een nog hogere kans op een miskraam heb.
Ik zal het as.vrijdag nog even aan de gyn vragen,dan weet ik het zeker.
Dus nog even met de vingers gekruist hier.Ik eet me lam aan bananen en drink veel chocomelk en cola.Ik blijf vaak de hele dag misselijk en ik hoop,dat het met 16 weken dan maar over zal zijn.Dan gaat je hsg hormoon afnemen,dus duimen we daar maar voor.De roze wolk komt dan misschien eindelijk eens bovendrijven,want tot nu toe was die een beetje grijs.
Tot zover dit ouweneel verhaal,sorry voor de ruimte die ik inneem
Slaapmeiske,hoe is t met jouw buik?????????????????.
Groetjes,Minoes