Jij rijdt over de stoep en wordt terecht terecht gewezen en blijkbaar vind jij jezelf heel wat en vind jij dat dat niet voor jou opgaat...quote:
Jij rijdt over de stoep en wordt terecht terecht gewezen en blijkbaar vind jij jezelf heel wat en vind jij dat dat niet voor jou opgaat...quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 08:55 schreef Scorpie het volgende:
Jezus, wat schaam ik me kapot voor figuren als de TS die niet inzien dat ze fout bezig zijn en ook nog eens ouwe mensen lastig vallenTS je bent een vies vuil k*t mannetje!
Maar je woonde er niet, dus was je alsnog fout!quote:Op maandag 4 september 2006 08:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
Als ik nou met een scooter daar aan kwam scheuren had ik je gelijk gegeven. Maar voor hetzelfde geld had ik in 1 van die huizen gewoond waar we stonden, en had ze voor niks uit dr panty gegaan
Je hebt haar nog verkracht ook?quote:Op maandag 4 september 2006 08:57 schreef Gebleekte het volgende:
en had ze voor niks uit dr panty gegaan
Ach ja, sommige mensen zijn pedofiel, andere geilen op hoogbejaarde dametjes.quote:Op maandag 4 september 2006 08:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt haar nog verkracht ook?!
In het donker kan ik niet zien welke nummers er staan op de huisdeuren hoor, vooral neit als er nog een voortuin tussenzit van 10 meter. Ik weet niet of jij dat wel kanquote:Op maandag 4 september 2006 08:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij rijdt over de stoep en wordt terecht terecht gewezen en blijkbaar vind jij jezelf heel wat en vind jij dat dat niet voor jou opgaat...
Om je aan de regels te houden...
Je had een zaklamp mee moeten nemen.quote:Op maandag 4 september 2006 08:59 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
In het donker kan ik niet zien welke nummers er staan op de huisdeuren hoor, vooral neit als er nog een voortuin tussenzit van 10 meter. Ik weet niet of jij dat wel kan![]()
Mankeer je wat aan je benen ofzo??quote:Op maandag 4 september 2006 08:59 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
In het donker kan ik niet zien welke nummers er staan op de huisdeuren hoor, vooral neit als er nog een voortuin tussenzit van 10 meter. Ik weet niet of jij dat wel kan![]()
geinigquote:Op maandag 4 september 2006 09:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je had een zaklamp mee moeten nemen.
S`nachts is het op de snelweg ook rustig, maar dan mag je ook niet harder rijdenquote:Op maandag 4 september 2006 09:01 schreef Gebleekte het volgende:
En trouwens.. het was 23.00 ofzo. Alsof er dan veel mensen op straat zijn..![]()
Had vrij weinig zin om bij 80 huizen m'n fiets midden op het fietspad te zetten en dan door de voortuin te lopen om te kijken welk huisnummer het isquote:Op maandag 4 september 2006 09:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mankeer je wat aan je benen ofzo??
Je kan dan toch even van de fiets afstappen en lopen???
Of ben je een jost met een NL sticker op z'n fiets???
In ieder geval beter als overdag lijkt me. Hun waren ook de enige die ik tegen ben gekomen, en om dan gelijk te gaan huilen als iemand over de stoep fietst terwijl ik daar met een reden fiets. Alsof ik anders niet gewoon op het fietspad had gefietst ,kom op zegquote:
Hey viezerik, sta jij boven de wet ofzo?quote:Op maandag 4 september 2006 09:05 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
In ieder geval beter als overdag lijkt me. Hun waren ook de enige die ik tegen ben gekomen, en om dan gelijk te gaan huilen als iemand over de stoep fietst terwijl ik daar met een reden fiets. Alsof ik anders niet gewoon op het fietspad had gefietst ,kom op zeg![]()
Zeker tof!! Alleen iemand die zo'n OP maakt verdient het eigenlijk niet eens om gebashed te worden,quote:Op maandag 4 september 2006 08:59 schreef Echo99 het volgende:
Tof om te zien altijd, dat de meeste [KLB] topics ontaarden in TS-Bash-Topics
Mag je ook niet op de stoep fietsen als je sochtends de kranten moet bezorgen of dan ineens wel?quote:Op maandag 4 september 2006 09:10 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Hey viezerik, sta jij boven de wet ofzo?
Je mag niet op de stoep fietsen en jij bent zon teringjosti die denkt dat ie alles is en ook vervolgens een bejaarde vrouw te gaan beledigen, wat ben jij zielig zeg!
De maatschappij kotst mannetjes zoals jij echt uit![]()
![]()
![]()
Krantenwijkje en hard werken? rofl laat me niet lachen.
Trouwens, ik heb dr niet uitgescholden. Het enige wat ik zei was dat als zij niet wou weten wat ik daar aan het doen was, terwijl ik het dr best wou uitleggen, dat het me dan ook niet interesseert wat zij allemaal van me wilt. Daarna riep ze zoiets van: wat interesseert het mij nou allemaal wat jij allemaal doet. Waarna ik terugriep 'zelfde voor mij'.quote:Op maandag 4 september 2006 09:10 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Hey viezerik, sta jij boven de wet ofzo?
Je mag niet op de stoep fietsen en jij bent zon teringjosti die denkt dat ie alles is en ook vervolgens een bejaarde vrouw te gaan beledigen, wat ben jij zielig zeg!
In het begin dacht ik dat je stoer was, maar je wordt met de minuut minder bikkel!quote:Op maandag 4 september 2006 09:17 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb dr niet uitgescholden. Het enige wat ik zei was dat als zij niet wou weten wat ik daar aan het doen was, terwijl ik het dr best wou uitleggen, dat het me dan ook niet interesseert wat zij allemaal van me wilt. Daarna riep ze zoiets van: wat interesseert het mij nou allemaal wat jij allemaal doet. Waarna ik terugriep 'zelfde voor mij'.
Snoeihard werken om haar AOW te betalen....quote:Op maandag 4 september 2006 08:52 schreef Gebleekte het volgende:
Bleeeeeeeeghhh![]()
Nou had ik al een hekel aan hoogbejaarden omdat hun schijnen te denken dat ze alles maar mogen ( voordringen bij de supermarkt bv ) maar dit slaat toch werkelijk alles!!
Ik moest vanochtend beginnen met een nieuwe krantenwijk lopen, dus ik was gisteravond een beetje door die wijk aan het fietsen om te kijken waar alle huizen staan enzo. Rijd ik stapvoets over de stoep, de bocht om, komt er een ouder stel op me af. Dus ik rijd rustig door, omdat ik verwacht dat ze wel even opzij gaan zodat ik er door kan. Nee hoor komt die vrouw ( jaartje of 70 ineens op me afgelopen![]()
Oma : - Jij hoort helemaal niet op de stoep te fietsen. DAAR! ( wijst naar de weg ) hoor jij te fietsen!!
Ik : - Dat zie ik zelf ook wel, maar U weet niet wat ik aan het doen ben of wel?
Oma : - Dat interesseert me ook helemaal niets !!!
Ik - Best, dan interesseert het mij ook geen ene f*ck wat jij te zeggen hebt![]()
Daarna liep die ouwe graftak door, en hoorde ik dr nog wat roepen waarna ik nog wat terug riep. Maar WTF bezielt die ouwe kromme bejaardenIk snoeihard werken om haar vieze AOW te betalen, en dan krijg je dat. Als ze niet zo oud was had k helemaal los gegaan
![]()
STERF!!!
En die vent mag ook welleens leren om z'n bitch onder controle te houden![]()
Geen idee wat ze in dr leven gedaan heeft nee. Net zo min dat zij geen enkel idee heeft wat ik daar deed.quote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Snoeihard werken om haar AOW te betalen....
Enig idee wat zij gedaan heeft in haar leven?
Nee he, dus heb jij het recht niet om dat op die manier te beoordelen....
Dat had ze wel: op de stoep fietsen. En dat is gewoon asociaal. Klaar.quote:Op maandag 4 september 2006 09:24 schreef Gebleekte het volgende:
Geen idee wat ze in dr leven gedaan heeft nee. Net zo min dat zij geen enkel idee heeft wat ik daar deed.
Ennu?? Ga je rond kerst toch je hand ophouden bij haar omdat je de krant bezorgt daarquote:Op maandag 4 september 2006 08:52 schreef Gebleekte het volgende:
Bleeeeeeeeghhh![]()
Daarna liep die ouwe graftak door, en hoorde ik dr nog wat roepen waarna ik nog wat terug riep. Maar WTF bezielt die ouwe kromme bejaardenIk snoeihard werken om haar vieze AOW te betalen, en dan krijg je dat. Als ze niet zo oud was had k helemaal los gegaan
![]()
STERF!!!
En die vent mag ook welleens leren om z'n bitch onder controle te houden![]()
Maakt niet uit, het troittoir is bestemd voor voetgangers, niet voor fietsers en (brom- en snor-)fietsers. Jij zit dus telkenmale fout. Maakt ook niet uit of je er woont of niet. Je mag gewoon niet op de stoep fietsen, brommen of snorren.quote:Op maandag 4 september 2006 08:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
Als ik nou met een scooter daar aan kwam scheuren had ik je gelijk gegeven. Maar voor hetzelfde geld had ik in 1 van die huizen gewoond waar we stonden, en had ze voor niks uit dr panty gegaan
Nou. Het is meer het feit dat niemand schijnt te begrijpen dat ik gewoon op de stoep MOET fietsen omdat ik anders gewoon niet kan zien ( door oa begroeiing in de voortuinen ) welk huisnummer het is. En als iemand dan zegt dat ik m'n fiets maar op de weg moet zetten en moet lopen snap ik het al helemaal niet meer.quote:Op maandag 4 september 2006 09:35 schreef Maatn het volgende:
Jammer dat je zo onterecht bent uitgevallen tegen die bejaarde mensen. Begrijp me goed, ik heb ook een grafhekel aan ouderen, maar dat is in alle gevallen op gegronde redenen gebaseerd.
Als men hier je er dan op wijst dat je gewoon kansloos fout bezig bent, reageer je zoals je van een pubertje van 13 (want zo kom je over) zou verwachtten: TEGENDRAADSCH
Erg jammer..kansloze aap.![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 09:41 schreef nweenink het volgende:
Leve oma! Moge zij je de volgende keer een fors pak billekoek geven!![]()
Hoe moet ik s ochtends de krantjes bezorgen dan? Fiets neerzetten op het wegdek en telkens gaan lopen? Het is doorgaans drukker op de weg dan op de stoep.quote:Op maandag 4 september 2006 09:41 schreef nweenink het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het troittoir is bestemd voor voetgangers, niet voor fietsers en (brom- en snor-)fietsers. Jij zit dus telkenmale fout. Maakt ook niet uit of je er woont of niet. Je mag gewoon niet op de stoep fietsen, brommen of snorren.
quote:Op maandag 4 september 2006 08:52 schreef Netsplitter het volgende:
Wie fietst er over de stoep en is dus fout bezig??
Juistem....
Hoe wil jij dan kranten bezorgenquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 09:39 schreef john6 het volgende:
[..]
Ennu?? Ga je rond kerst toch je hand ophouden bij haar omdat je de krant bezorgt daar![]()
Het is toch jammer dat al dat geld dat oma en opa indirect hebben uitgegeven aan jouw kinderbijslag en onderwijs, overduidelijk voor niets is geweest.quote:Op maandag 4 september 2006 08:52 schreef Gebleekte het volgende:
hun schijnen te denken dat ze alles maar mogen
Als je vanaf 5 uur 2 uur bezig bent kranten rond te brengen mag je van mij op de stoep fietsen hoor. Zal d'r wel niet voor bestemd zijn, maar je doet er ook geen kwaad mee meestal. De stoep is breed zat meestal.quote:Op maandag 4 september 2006 09:41 schreef nweenink het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het troittoir is bestemd voor voetgangers, niet voor fietsers en (brom- en snor-)fietsers. Jij zit dus telkenmale fout. Maakt ook niet uit of je er woont of niet. Je mag gewoon niet op de stoep fietsen, brommen of snorren.
Zie je eigen topictitel en openingspost.quote:Op maandag 4 september 2006 09:43 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
...
Oh, en schelden siert je niet.
TT was idd uit een opwelling en wou 'm gelijk al veranderen na het openen. Maar dat kon idd al niet meer..quote:Op maandag 4 september 2006 09:52 schreef defpaul het volgende:
[..]
Zie je eigen topictitel en openingspost.
De stoep was ook breed zat. Maar ik was nog geen 2 seconde om het hoekje of ze kwam al op me af stormenquote:Op maandag 4 september 2006 09:51 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als je vanaf 5 uur 2 uur bezig bent kranten rond te brengen mag je van mij op de stoep fietsen hoor. Zal d'r wel niet voor bestemd zijn, maar je doet er ook geen kwaad mee meestal. De stoep is breed zat meestal.
Dat wisselt ook per bejaarde. De een wordt een verzuurde jankzak, de ander doet gewoon vrolijk mee!quote:Op maandag 4 september 2006 09:50 schreef Natalie het volgende:
En dan maar klagen dat 'de jongeren van tegenwoordig zo ongehoorzaam zijn'. Volgens mij kunnen ze beter zelf een opvoedcursus gaan volgen.
Daarom begon ik mijn stuk tekst ook met 'Sommige ouderen' wat je door selectief te quoten niet mee hebt genomenquote:Op maandag 4 september 2006 09:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat wisselt ook per bejaarde. De een wordt een verzuurde jankzak, de ander doet gewoon vrolijk mee!
Daar heb ik ook zo'n hekel aan, van die mensen die jou wel even op je fouten zullen gaan wijzen. En altijd precies weten hoe het hoort, en dan achteraf zelf zo asociaal als de neten.quote:Op maandag 4 september 2006 09:55 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
De stoep was ook breed zat. Maar ik was nog geen 2 seconde om het hoekje of ze kwam al op me af stormen![]()
Voor hetzelfde geld ging ik op bezoek bij mensen die in 1 van die huizen woonde en had ik m'n fiets voor de deur gezet en helemaal niet over de stoep gefietst. Tuurlijk, dat was niet het geval, maar voor haar maakte het allemaal niks uit.![]()
Eh ja, dat klopt!quote:Op maandag 4 september 2006 09:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Daarom begon ik mijn stuk tekst ook met 'Sommige ouderen' wat je door selectief te quoten niet mee hebt genomen
Had helaas alsnog niet gewerkt. Het zijn best lange voortuinen en omdat ze al vrij oud zijn die huizen staat er vaak nog een heel oerbos in de tuin ook.quote:Op maandag 4 september 2006 10:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Als je nou je route even had gefietst toen het nog licht was....... zodat je vanaf de weg de nummers kan zien...... gast..... je zit gewoon fout en probeert het nu weer recht te lullen
Hou nou gvd eens op alles naar jezelf toe te redeneren. Je kan er nog vier maanden over ouwehoeren; op de stoep mag gewoon niet worden gefietst. Niet door jou, niet door mij, gewoon: niet. Punt. Ze had het wel wat normaler kunnen zeggen, dat wel.quote:Op maandag 4 september 2006 09:55 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
De stoep was ook breed zat. Maar ik was nog geen 2 seconde om het hoekje of ze kwam al op me af stormen![]()
Voor hetzelfde geld ging ik op bezoek bij mensen die in 1 van die huizen woonde en had ik m'n fiets voor de deur gezet en helemaal niet over de stoep gefietst. Tuurlijk, dat was niet het geval, maar voor haar maakte het allemaal niks uit.![]()
Niets aan toe te voegen, behalve dat peuters met 3wielers dat wel mogenquote:Op maandag 4 september 2006 10:04 schreef Rio het volgende:
[..]
Hou nou gvd eens op alles naar jezelf toe te redeneren. Je kan er nog vier maanden over ouwehoeren; op de stoep mag gewoon niet worden gefietst. Niet door jou, niet door mij, gewoon: niet. Punt. Ze had het wel wat normaler kunnen zeggen, dat wel.
Een krantenwijk is per uur vaak al behoorlijk slecht betaald, dan zul je je lijden ook nog is gaan verlengen door over de straat te gaan fietsen als je eventjes snel over de stoep naar het volgende huis kunt? Als je trouwens na ieder huis weer van de stoep naar de straat moet fietsen ben je bij een wijk van 100 kranten zo een minuut of 20 en een hele hoop geklooi extra kwijt. De stoep zal wel niet zijn om op te fietsen, maar zolang je niet over de stoep raced en rekening houdt met andere mensen moet het geen probleem zijn. Maar dan moeten die andere mensen natuurlijk wel rekening houden met jou, en je niet meteen zowat van de fiets aftrekken in hun drang anderen de wet te lezen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:01 schreef Koenholio het volgende:
TS is gewoon pwnd.
Ze heeft gewoon gelijk, je had anders ook wel met de fiets aan de hand kunnen lopen. En trouwens, de straat ligt direct naast de stoep. Dan hoef je toch niet per se op de stoep te fietsen om die huizen te kunnen zien (tenzij het donker is natuurlijk)?![]()
Conclusie: oudje had gewoon gelijk.
Precies!!quote:Op maandag 4 september 2006 10:09 schreef Solstice het volgende:
[..]
Een krantenwijk is per uur vaak al behoorlijk slecht betaald, dan zul je je lijden ook nog is gaan verlengen door over de straat te gaan fietsen als je eventjes snel over de stoep naar het volgende huis kunt? Als je trouwens na ieder huis weer van de stoep naar de straat moet fietsen ben je bij een wijk van 100 kranten zo een minuut of 20 en een hele hoop geklooi extra kwijt. De stoep zal wel niet zijn om op te fietsen, maar zolang je niet over de stoep raced en rekening houdt met andere mensen moet het geen probleem zijn. Maar dan moeten die andere mensen natuurlijk wel rekening houden met jou, en je niet meteen zowat van de fiets aftrekken in hun drang anderen de wet te lezen.
Als ik het goed lees , was hij niet bezig met zijn krantenwijkquote:
Voorbereiding etc?quote:Op maandag 4 september 2006 10:17 schreef john6 het volgende:
[..]
Als ik het goed lees , was hij niet bezig met zijn krantenwijk![]()
Dus als ik een krantenwijk neem mag ik ook altijd op de stoep fietsen ?
Op de stoep mag je simpelweg niet fietsen...quote:Op maandag 4 september 2006 10:09 schreef Solstice het volgende:
[..]
Een krantenwijk is per uur vaak al behoorlijk slecht betaald, dan zul je je lijden ook nog is gaan verlengen door over de straat te gaan fietsen als je eventjes snel over de stoep naar het volgende huis kunt? Als je trouwens na ieder huis weer van de stoep naar de straat moet fietsen ben je bij een wijk van 100 kranten zo een minuut of 20 en een hele hoop geklooi extra kwijt. De stoep zal wel niet zijn om op te fietsen, maar zolang je niet over de stoep raced en rekening houdt met andere mensen moet het geen probleem zijn. Maar dan moeten die andere mensen natuurlijk wel rekening houden met jou, en je niet meteen zowat van de fiets aftrekken in hun drang anderen de wet te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |