Jij rijdt over de stoep en wordt terecht terecht gewezen en blijkbaar vind jij jezelf heel wat en vind jij dat dat niet voor jou opgaat...quote:
Jij rijdt over de stoep en wordt terecht terecht gewezen en blijkbaar vind jij jezelf heel wat en vind jij dat dat niet voor jou opgaat...quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 08:55 schreef Scorpie het volgende:
Jezus, wat schaam ik me kapot voor figuren als de TS die niet inzien dat ze fout bezig zijn en ook nog eens ouwe mensen lastig vallenTS je bent een vies vuil k*t mannetje!
Maar je woonde er niet, dus was je alsnog fout!quote:Op maandag 4 september 2006 08:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
Als ik nou met een scooter daar aan kwam scheuren had ik je gelijk gegeven. Maar voor hetzelfde geld had ik in 1 van die huizen gewoond waar we stonden, en had ze voor niks uit dr panty gegaan
Je hebt haar nog verkracht ook?quote:Op maandag 4 september 2006 08:57 schreef Gebleekte het volgende:
en had ze voor niks uit dr panty gegaan
Ach ja, sommige mensen zijn pedofiel, andere geilen op hoogbejaarde dametjes.quote:Op maandag 4 september 2006 08:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt haar nog verkracht ook?!
In het donker kan ik niet zien welke nummers er staan op de huisdeuren hoor, vooral neit als er nog een voortuin tussenzit van 10 meter. Ik weet niet of jij dat wel kanquote:Op maandag 4 september 2006 08:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij rijdt over de stoep en wordt terecht terecht gewezen en blijkbaar vind jij jezelf heel wat en vind jij dat dat niet voor jou opgaat...
Om je aan de regels te houden...
Je had een zaklamp mee moeten nemen.quote:Op maandag 4 september 2006 08:59 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
In het donker kan ik niet zien welke nummers er staan op de huisdeuren hoor, vooral neit als er nog een voortuin tussenzit van 10 meter. Ik weet niet of jij dat wel kan![]()
Mankeer je wat aan je benen ofzo??quote:Op maandag 4 september 2006 08:59 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
In het donker kan ik niet zien welke nummers er staan op de huisdeuren hoor, vooral neit als er nog een voortuin tussenzit van 10 meter. Ik weet niet of jij dat wel kan![]()
geinigquote:Op maandag 4 september 2006 09:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je had een zaklamp mee moeten nemen.
S`nachts is het op de snelweg ook rustig, maar dan mag je ook niet harder rijdenquote:Op maandag 4 september 2006 09:01 schreef Gebleekte het volgende:
En trouwens.. het was 23.00 ofzo. Alsof er dan veel mensen op straat zijn..![]()
Had vrij weinig zin om bij 80 huizen m'n fiets midden op het fietspad te zetten en dan door de voortuin te lopen om te kijken welk huisnummer het isquote:Op maandag 4 september 2006 09:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mankeer je wat aan je benen ofzo??
Je kan dan toch even van de fiets afstappen en lopen???
Of ben je een jost met een NL sticker op z'n fiets???
In ieder geval beter als overdag lijkt me. Hun waren ook de enige die ik tegen ben gekomen, en om dan gelijk te gaan huilen als iemand over de stoep fietst terwijl ik daar met een reden fiets. Alsof ik anders niet gewoon op het fietspad had gefietst ,kom op zegquote:
Hey viezerik, sta jij boven de wet ofzo?quote:Op maandag 4 september 2006 09:05 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
In ieder geval beter als overdag lijkt me. Hun waren ook de enige die ik tegen ben gekomen, en om dan gelijk te gaan huilen als iemand over de stoep fietst terwijl ik daar met een reden fiets. Alsof ik anders niet gewoon op het fietspad had gefietst ,kom op zeg![]()
Zeker tof!! Alleen iemand die zo'n OP maakt verdient het eigenlijk niet eens om gebashed te worden,quote:Op maandag 4 september 2006 08:59 schreef Echo99 het volgende:
Tof om te zien altijd, dat de meeste [KLB] topics ontaarden in TS-Bash-Topics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |