Inderdaad.. anders krijg je dat overal op tv te zien en dat lijkt me voor de nabestaanden ook niet leuk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Discovery Channel en de Australische autoriteiten (politie) zijn enkel in het bezit van het video-materiaal.
En alleen als zijn vrouw Terri daar toestemming voor geeft, zal dat filmpje vrijgegeven worden. En ik zie dat in ieder geval niet in 2 dagen gebeuren. Misschien over enkele jaren.
hoe sneu kan je zijn nerdquote:
Zenden ze echt niet uit, komt op rotten.com ofzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad.. anders krijg je dat overal op tv te zien en dat lijkt me voor de nabestaanden ook niet leuk.
Bron Schiet dat niet een beetje ver door?!quote:SYDNEY - De Australische 'krokodillenjager' Steve Irwin krijgt mogelijk een staatsbegrafenis. Dat heeft premier Peter Beattle van de Australische staat Queensland toegezegd. Voorwaarde is wel dat de familie van Irwin ermee instemt.
Nee, Steve is een held.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:29 schreef Suko het volgende:
Krokodillenjager Irwin krijgt mogelijk staatsbegrafenis
[..]
Bron Schiet dat niet een beetje ver door?!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:29 schreef Suko het volgende:
Krokodillenjager Irwin krijgt mogelijk staatsbegrafenis
Voorzichtig hè Tonks, Strawberry staat onder mijn persoonlijke bescherming...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:41 schreef tonks het volgende:
-Strawberry- ik wil je wel troosten hoor
Laat scanman dat maar doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voorzichtig hè Tonks, Strawberry staat onder mijn persoonlijke bescherming...![]()
Nee dat las jij helemaal niet je wilt gewoon grappig doen maar dat ben je helaas niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:44 schreef TheThirdMark het volgende:
In eerste instantie las ik:
Steve Irwin overReden door Stingray
Sorry ik ben niet grappig, daarom doe ik ook niet grappig. Grappen maken is voor ambtenaren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dat las jij helemaal niet je wilt gewoon grappig doen maar dat ben je helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |