Inderdaad.. anders krijg je dat overal op tv te zien en dat lijkt me voor de nabestaanden ook niet leuk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Discovery Channel en de Australische autoriteiten (politie) zijn enkel in het bezit van het video-materiaal.
En alleen als zijn vrouw Terri daar toestemming voor geeft, zal dat filmpje vrijgegeven worden. En ik zie dat in ieder geval niet in 2 dagen gebeuren. Misschien over enkele jaren.
hoe sneu kan je zijn nerdquote:
Zenden ze echt niet uit, komt op rotten.com ofzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad.. anders krijg je dat overal op tv te zien en dat lijkt me voor de nabestaanden ook niet leuk.
Bron Schiet dat niet een beetje ver door?!quote:SYDNEY - De Australische 'krokodillenjager' Steve Irwin krijgt mogelijk een staatsbegrafenis. Dat heeft premier Peter Beattle van de Australische staat Queensland toegezegd. Voorwaarde is wel dat de familie van Irwin ermee instemt.
Nee, Steve is een held.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:29 schreef Suko het volgende:
Krokodillenjager Irwin krijgt mogelijk staatsbegrafenis
[..]
Bron Schiet dat niet een beetje ver door?!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:29 schreef Suko het volgende:
Voorzichtig hè Tonks, Strawberry staat onder mijn persoonlijke bescherming...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:41 schreef tonks het volgende:
-Strawberry- ik wil je wel troosten hoor
Laat scanman dat maar doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voorzichtig hè Tonks, Strawberry staat onder mijn persoonlijke bescherming...![]()
Nee dat las jij helemaal niet je wilt gewoon grappig doen maar dat ben je helaas niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:44 schreef TheThirdMark het volgende:
In eerste instantie las ik:
Steve Irwin overReden door Stingray
Sorry ik ben niet grappig, daarom doe ik ook niet grappig. Grappen maken is voor ambtenaren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dat las jij helemaal niet je wilt gewoon grappig doen maar dat ben je helaas niet.
wo ge-wel-digquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ze zijn er weer snel bij.. http://tauntatsteve.ytmnsfw.com/
Nee. Dat zou een erg mooie en gepaste afsluiting zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:29 schreef Suko het volgende:
[..]
Bron Schiet dat niet een beetje ver door?!
Helemaal waar. Die man heeft een hoop goeds gedaan voor de Aussies.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee. Dat zou een erg mooie en gepaste afsluiting zijn.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef senesta het volgende:
Ik vind het nog steeds ongelovelijk.
Verder is alles al gezegd geloof ik.
Ik hoop dat zijn werk voortgezet word, dat is absoluut wat hij zou hebben gewild lijkt mij.
Zal ook wel gebeuren. Animal Planet is al bezig met de oprichting van een speciaal fonds en met zijn dierentuin komt het ook wel goed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef senesta het volgende:
Ik hoop dat zijn werk voortgezet word, dat is absoluut wat hij zou hebben gewild lijkt mij.
ik hoorde dat net ook op cnn van zijn manager, hij trok de staart eruit en kort daarna was ie er nie meerquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef senesta het volgende:
Wat ik me afvraag he?
Laat zo'n sting van zo'n stingray ook los?
Of trekt het dier het weer terug?
Hoe gaat dat?
Ik las ergens dat hij hem zelf nog uit zijn borst heeft getrokken, ik neem dus maar even aan dat het hetzelfde is als een angel bijvoorbeeld.
Kan het zijn dat hij zichzelf meer schade heeft gedaan door hem eruit te trekken?
Voor zover ik weet is het net een dolk, gedrenkt in gif. Op zich is het beter een dolk in het hart te laten zitten, omdat eruit halen idd meer schade kan aanrichten, echter die rog zal zich niet stil houden, die wil na de steek zo snel mogelijk weg en had dus door te bewegen meer schade aan kunnen richten, verder was die "barb" dus giftig en hoe langer je het laat zitten, hoe meer gif je in je lijf krijgt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef senesta het volgende:
Wat ik me afvraag he?
Laat zo'n sting van zo'n stingray ook los?
Of trekt het dier het weer terug?
Hoe gaat dat?
Ik las ergens dat hij hem zelf nog uit zijn borst heeft getrokken, ik neem dus maar even aan dat het hetzelfde is als een angel bijvoorbeeld.
Kan het zijn dat hij zichzelf meer schade heeft gedaan door hem eruit te trekken?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef senesta het volgende:
er zitten weerhaken (veel en grote) aan dat ding, dus ik neem aan dat ie dan loslaat en in het slachtoffer blijft zitten. daarmee blijft het slachtoffer bloeden enzo en komt er meer gif binnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:53 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het net een dolk, gedrenkt in gif. Op zich is het beter een dolk in het hart te laten zitten, omdat eruit halen idd meer schade kan aanrichten, echter die rog zal zich niet stil houden, die wil na de steek zo snel mogelijk weg en had dus door te bewegen meer schade aan kunnen richten, verder was die "barb" dus giftig en hoe langer je het laat zitten, hoe meer gif je in je lijf krijgt.
m.a.w. Laten zitten of eruit halen had geen verschil gemaakt, het was een dodelijke hit.![]()
Volgens mij laat ie niet los hoor, dan zou de rog namelijk ten dode zijn opgeschreven zonder verdediging. De stekel kon er dus ook niet in blijven zitten, de rog zwemt namelijk zo snel mogelijk weg --> uit angst.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
er zitten weerhaken (veel en grote) aan dat ding, dus ik neem aan dat ie dan loslaat en in het slachtoffer blijft zitten. daarmee blijft het slachtoffer bloeden enzo en komt er meer gif binnen.
Precies, waardoor je een lelijke wond vol gif overhoudt, deze keer echter was het een gat in het hart, dan is het snel afgelopen....quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:47 schreef NeoTribalist het volgende:
Die stekel met weerhaken werd er dus in vast geprikt, waarna de vis in kwestie hem er weer met grote kracht uitscheurde
Weerhaken? Volgens mij niet. Dat beestje kan dat ding niet loslaten, zonder is ie immers weerloos. Volgens mij is in dit topic al eens een plaatje van dat ding gepost en ziet het er meer als een dolk uit, dan als iets met weerhaken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:23 schreef imported_sphinx het volgende:
er zitten weerhaken (veel en grote) aan dat ding, dus ik neem aan dat ie dan loslaat en in het slachtoffer blijft zitten. daarmee blijft het slachtoffer bloeden enzo en komt er meer gif binnen.
Wel weerhaken, heb een closeup gezien van die spike staart, ook nog ergens gepost kan hem niet weer vindenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:53 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Weerhaken? Volgens mij niet. Dat beestje kan dat ding niet loslaten, zonder is ie immers weerloos. Volgens mij is in dit topic al eens een plaatje van dat ding gepost en ziet het er meer als een dolk uit, dan als iets met weerhaken.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:44 schreef TheThirdMark het volgende:
In eerste instantie las ik:
Steve Irwin overReden door Stingray
[afbeelding]
Maar gelukkig is hij op zijn eind gekomen op een manier zoals hij altijd heeft willen gaan.
Omringd door de natuur.
Rip homy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |