quote:
Sprookjes bos is nog steeds wel lache, die trildinges bij die dwergkoning enz.quote:Op maandag 4 september 2006 09:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
en hoe was het? Ik ben bang dat het tegenvalt als ik nu bijvoorbeeld weer het sprookjesbos zou gaan zien...toen ik klein was vond ik dat natuurlijk helemaal geweldig
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 09:18 schreef wimbo het volgende:
[..]
Sprookjes bos is nog steeds wel lache, die trildinges bij die dwergkoning enz.
Wat ook leuk is zijn de huildende kinderen die schrikken van de "nieuwe" sneeuwitje spiegel.![]()
Er ligt daar n steen in de grond die vrij hard gaat trillen, als die Dwerg "wakker"word.quote:Op maandag 4 september 2006 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
trildinges (??? wil ik dat weten?) en huilende kinderen...
leuk![]()
Ah ik associeerde een trildinges met heel iets anders, dat niet met een kinderpretpark samengaat. En Soempie ook, haar kennende..quote:Op maandag 4 september 2006 09:25 schreef wimbo het volgende:
[..]
Er ligt daar n steen in de grond die vrij hard gaat trillen, als die Dwerg "wakker"word.
quote:Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah ik associeerde een trildinges met heel iets anders, dat niet met een kinderpretpark samengaat. En Soempie ook, haar kennende..
Die zit ook nog met zijn haar hoofd bij de trildinges, vermoed ik..quote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Soempie het volgende:
Goed...waar blijft Chris??...hahaha
Chris is een meisjequote:Op maandag 4 september 2006 09:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Die zit ook nog met zijn hoofd bij de trildinges, vermoed ik..
Ik ben de afgelopen 2,5 jaar 3 keer geweestquote:Op maandag 4 september 2006 09:14 schreef Soempie het volgende:
en hoe was het? Ik ben bang dat het tegenvalt als ik nu bijvoorbeeld weer het sprookjesbos zou gaan zien...toen ik klein was vond ik dat natuurlijk helemaal geweldig
![]()
je woont op texel?quote:Op maandag 4 september 2006 09:51 schreef klenski het volgende:
34,50
Nee, dat zou het me waard zijn om weer van Texel af te komen..quote:
mis je niks aan...quote:Op maandag 4 september 2006 09:56 schreef klenski het volgende:
[..]
Nee, dat zou het me waard zijn om weer van Texel af te komen....waar ik overigens nog nooit geweest ben..
En er staat geen Tox-bar op Texel..quote:Op maandag 4 september 2006 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
mis je niks aan...
het is wel iets voor sheep
Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen massaal naar Texel gaan.quote:
Zie je, toch!quote:
Ik ben er vorig jaar geweest, maar kon me niet herinneren dat het zoveel was.quote:Op maandag 4 september 2006 10:03 schreef Soempie het volgende:
Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen massaal naar Texel gaan.![]()
hogerquote:Op maandag 4 september 2006 10:04 schreef klenski het volgende:
[..]
Zie je, toch!
Maar nu wordt het getalletjes raden... 33,75?
Volledig correct.quote:Op maandag 4 september 2006 10:04 schreef Soempie het volgende:
35 euro
quote:Op maandag 4 september 2006 10:13 schreef dartfanaat het volgende:
Is het heel erg dat ik geen flauw idee heb.
Ik heb Biologie al heel snel laten vallen
quote:Op maandag 4 september 2006 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee hoor. Maar als je parasitisme weet, dan kun je de andere twee misschien ook bedenken? De begrippen horen namelijk bij elkaar
Gaat om voedselrelaties.
Mutualisme: Onderlinge samenwerking omdat de een afhankelijk is van de ander en de ander van de een.quote:Op maandag 4 september 2006 10:10 schreef Soempie het volgende:
Leg uit wat
mutualisme
commensalisme
parasitisme inhoudt. Het gaat om de relaties tussen diersoorten.
bijna..quote:Op maandag 4 september 2006 10:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Commensallisme wordt een gokje: samenwerking zonder afhankelijk te zijn van elkaar?
oh, dan is de ene afhankelijk van de ander en heeft die andere er in tegenstelling tot parasitisme voordeel bij.quote:Op maandag 4 september 2006 10:38 schreef Soempie het volgende:
deze vorm van samenleven komt voor tussen ons en de bacterien in onze darmen..
Job7quote:15 Zie het nijlpaard dat ik heb geschapen, net als jou;
het eet gras als een rund.
quote:12 Ben ik de zee of het zeemonster?
Moet u mij daarom bewaken?
quote:Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google, Wikipedia en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken. Dit soort dingen is dus niet toegestaan
Ook thuis opzoeken in een encyclopedie, op een platenhoes of in een boek, alsmede vragen aan huisgenoten of geflashed worden op MSN wordt aanzien als opzoeken. Niet doen dus.
Jep. Nu de oud-Hebreeuwse naam van het nijlpaard-waterbuffel-achtige wezen.quote:Op maandag 4 september 2006 11:09 schreef ChrisJX het volgende:
De onderste is de Leviathan.
Excusé moiquote:
Na 237 bedoel je?quote:Op maandag 4 september 2006 11:14 schreef peaceman het volgende:
Hmm stand nog niet bijgewerkt?
Kijk eens heeell goed..quote:Op maandag 4 september 2006 11:14 schreef peaceman het volgende:
Hmm stand nog niet bijgewerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |