quote:Op maandag 4 september 2006 03:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Persefone de vrouw van Hades en de dochter van Demeter is!
Da's Nr 2quote:Op maandag 4 september 2006 03:17 schreef MaJo het volgende:
Aramis!
Persefone was ook het eerste dat mij te binnen schoot terwijl ik helemaal niet zoveel weet van Griekse myth. Dat blijkt dan ook maar weerquote:Op maandag 4 september 2006 03:13 schreef wyccie het volgende:
Het stomme is; ik kon zelf niet op die namen komen (had steeds Persefone in mijn hoofd). Ik had het verhaal gisteren al opgezocht, en voor nu moest ik de namen alwéér opzoeken.![]()
Porthos is nr 3quote:Op maandag 4 september 2006 03:19 schreef Supersheep het volgende:
Nou stelletje bosnimfen, The Beatles zijn klaar met hun 3e keer Let It Be achter elkaar en ik ga nu echt plat. trusten!![]()
veel sterkte ermee MaJo! en Bren veel succes en sterkte morgen (vandaag)
Ik ken trouwens alleen Porthos, Aremes en Dartagjannus
Welterusten Wyc, slaap lekkerquote:Op maandag 4 september 2006 03:24 schreef wyccie het volgende:
D'Artagnan is de mooiste naam.
Ik ga ook plat. Welterusten allemaal.
En BB, morgen naar het ziekenhuis? Succes dan!
Yepquote:Op maandag 4 september 2006 03:28 schreef BwennieBren het volgende:
Belle en het Beest?
Terusten Daf, slaap lekkerquote:Op maandag 4 september 2006 03:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo... alles staat er weer op. Ben er moe van. Ik ga ook plat.
Ook die is goedquote:Op maandag 4 september 2006 03:28 schreef BwennieBren het volgende:
Nou ja ken niet zoveel musicals les miserables dan maar?
Ook daar zat hij inquote:Op maandag 4 september 2006 03:31 schreef BwennieBren het volgende:
In that case Cats?
volgende chemotherapie en daarna nog 11 elke week 1 en ik heb er helemaal geen zin inquote:Op maandag 4 september 2006 03:32 schreef MaJo het volgende:
wat gaat er morgen gebeuren in het ziekenhuis bwen?
Dank je meis, ik ook aan jou en je familiequote:Op maandag 4 september 2006 03:39 schreef MaJo het volgende:
Wat naar bwennie, wist niet dat je chemotherapie kreeg. Heb het van dichtbij gezien en kan me voorstellen dat het geen pretje is. Sterkte ermeeIk ben morgen ook weer in het ziekenhuis te vinden, voor de zesde dag op rij
Wat een feest he
Ik zal aan je denken!
quote:Op maandag 4 september 2006 03:40 schreef MaJo het volgende:
Hannibal Lecter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |