Har man is doodgegaan, daarom ziet ze er zo uit ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt in 3 maanden tjid van een naturel good look (ook al was het botox, goed gedaan overigens) naar een rimpelkop gegaan. Alsof de botox is uitgewerkt? Dat spul is na een jaar of wat toch uitgewerkt?
Wat zeg je dat toch weer mooiquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
Janine heeft na de moord meteen een verlepte kop gekregen.
wazeggienou?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:17 schreef Piovan het volgende:
Nina al nog wel wat doms gaan doen denk ik.
Ja maar zo moet ze er nu ook een beetje uit zien omdat ze natuurlijk van slag is dat haar Ludo de pijp uit is...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch weer mooi![]()
Ik vind Janine er nu heel oud uitzienoma
Precies dat bedoelde ik ook !quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar zo moet ze er nu ook een beetje uit zien omdat ze natuurlijk van slag is dat haar Ludo de pijp uit is...
Maar soms gaat die veroudering heel snel inderdaad, kijk maar naar Laura en Barbara.
Laura: 52quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:31 schreef lady-wrb het volgende:
hoe oud zijn die irl eigenlijk?
Nou dan ziet Barbara er nog aardig goed uit aangezien haar leeftijd vind ik !quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laura: 52
Barbara: 44
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik viel echt op de grond van het lachen om die zin van Erik, waarbij hij zei dat ze van de vreemdste dingen opgewonden raken, maar dat de seks het einde is![]()
Hmmz ik kijk dagelijks met tegenzin, nu Ludo weg is, ik wil gtst zelfs al afzweren maar als hij terugkomt, blijf ik kijken!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:28 schreef Webchefje het volgende:
Het wordt steeds moeilijker te geloven of Ludo nou echt dood is. In de telegraaf heeft niet gestaan dat Ludo weer opnames heeft, maar dat hij wel samen met Caroline naar Aalsmeer toe komt, en dat zal (volgends de telegraaf en mijzelf) niet alleen voor de gezelligheid zijn... Of ze willen juist dat we zo praten hierover. Dat hij wel of niet dood is... Dat zorgt zeker voor heel veel extra kijkers!
Linda Lookquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zou het trouwens leuker vinden dat van al die Sanders Inc bedrijven enkele weer zelfstandig zouden worden zoals A&A en Fisher Events, vroegah had je altijd verschillende bedrijfjes.
In seizoen 4 bijvoorbeeld: A&A, Flash, Huygens Concern, Van Houten International en Linda Look.
Werd een aantal maanden geleden niet ergens gezegd dat Ludo er misschien uit zou gaan omdat Erik achter de schermen wilde gaan werken? Lijkt me ook een goede reden om naar Aalsmeer te komen.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:28 schreef Webchefje het volgende:
Het wordt steeds moeilijker te geloven of Ludo nou echt dood is. In de telegraaf heeft niet gestaan dat Ludo weer opnames heeft, maar dat hij wel samen met Caroline naar Aalsmeer toe komt, en dat zal (volgends de telegraaf en mijzelf) niet alleen voor de gezelligheid zijn... Of ze willen juist dat we zo praten hierover. Dat hij wel of niet dood is... Dat zorgt zeker voor heel veel extra kijkers!
Eens!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Trouwens die Laura ziet er goed uit voor haar leeftijd! En die troela van 44 lijkt wel 54 bah wat een naar haar heeft zij... kan dat niet wat vrouwelijker en langer oid...vindt dit geen gezicht
Maar die troela van 44 ziet er naar mijn mening prima uit hoor, ja op het haar na dan !quote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hmmz ik kijk dagelijks met tegenzin, nu Ludo weg is, ik wil gtst zelfs al afzweren maar als hij terugkomt, blijf ik kijken!!!!!!!!!!!!
Trouwens die Laura ziet er goed uit voor haar leeftijd! En die troela van 44 lijkt wel 54 bah wat een naar haar heeft zij... kan dat niet wat vrouwelijker en langer oid...vindt dit geen gezicht
Job viel toch niet op een Fischertelg, zij zag hem wel zitten en ze hebben een keer gezoend maar dat was het wel volgens mij.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:24 schreef babette21 het volgende:
die Noud-lijn is wel écht een herhaling van de Rik&Jop-lijn he:
verdwaalde rebelerende puberzoon van kroegbaas duikt op en valt voor Fischertelg...
heerlijk origineel echt
't staat mij wel bij dat ze 'n tijdje "verkeeerd" hebben, voor hij overhopte naar Isabella...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Job viel toch niet op een Fischertelg, zij zag hem wel zitten en ze hebben een keer gezoend maar dat was het wel volgens mij.
wist ik 2 maanden geleden al.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:10 schreef BVO het volgende:
Voor digispeed en andere geïnteresseerden: Inge Ipenburg zal vanaf begin 2007 te zien zijn in het programma Wie is de Mol?
Dat wil ik morgen dan wel eens even zienquote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Max & Catherine (NED2) had net een item over de invloed van soaps op jonge kijkers. Een van de gasten was een jongen die helemaal idolaat is van Ludo Sanders. Een andere gast kwam met voorbeelden van forumreacties op de 'dood' van Ludo. Morgen rond 11 uur is de herhaling.
Volgens mij was dat een eenmalige zoen. Was op de bruiloft van Jef en Barbara, vlak nadat Job en Charlie meneer Harmsen uit het water hadden gered.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
't staat mij wel bij dat ze 'n tijdje "verkeeerd" hebben, voor hij overhopte naar Isabella...
maar ik kan 't mis hebben hoor...
iig was Charlie de eerste verovering van Jop, toch?
Nee zoals Frey al zegt na die bruiloft van Jef en Barbara, zaten ze onder een deken op te warmen en kwam het tot een zoen, daarna wilde Charlie meer, maar Job niet die toen al een oogje had op Isabella waar hij ook later iets mee kreeg inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
't staat mij wel bij dat ze 'n tijdje "verkeeerd" hebben, voor hij overhopte naar Isabella...
maar ik kan 't mis hebben hoor...
iig was Charlie de eerste verovering van Jop, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |