Dat had ik nou ook jij hoort meer thuis in onm met dat accent van je.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:01 schreef Dizer het volgende:
Dat tokkiejochie is irritant. Teveel ONM gehalte
mja ze mogen er best een paar maanden mee zoet zijn, maar de laatste jaren weten ze een paar lijnen in gtst op te rekken tot een jaar (zie het "Valerie is de moeder van Charlie"-verhaal en dat hele gedoe rond Dennis)... en dan is het "hier geen geduld meer voor hebben" zoals jij omschrijft erg herkenbaar!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:48 schreef Nielsch het volgende:
Hmmm... ik begin te merken dat ik niet genoeg geduld meer heb voor soaps. Toen jaren geleden Frits van Houten werd vermoord vond ik het geweldig dat de 'whodunnit?' lijn zo lang duurde (in mijn herinneringen althans). Nu vind ik het maar irritant om eerlijk te zijn.
Hahaha dit gedeelte uit GTST vond ik toch wel het raarste ooit !quote:Op maandag 4 september 2006 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In die terugblik van Janine kwamen er ook enkele seconden voor dat de deur al dicht was en Janine zelf al weg![]()
Misschien zijn die opnames wel voor een of ander geestig lijntje (wat ik niet hoop) of voor flashbacks die de kijker nog nooit gezien heeft van Ludo...quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:30 schreef Canisfire het volgende:
Volgens de gtst club heeft in de Telegraaf gestaan dat Ludo weer opnames heeft.
Ik dus gelijk naar telefgraaf.nl. Zelfs de zoek functie vind niks.
Ik weet niet alles meer, zo onboeiend was het wel weer:quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:07 schreef Beach het volgende:
Wat is er gisteren gebeurd?
Ik heb per ongeluk het verkeerde opgenomen![]()
DANIEL HEEFT HET GEDAAN!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:04 schreef Piovan het volgende:
SPOILER
MARTINE HEEFT HET GEDAAN
WEET IK ZEKER!!!!!!
UIT BETROUWBARE BRON!
SPOILER
Stud zekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:07 schreef Piovan het volgende:
Lul maar, martine heeft het gedaan, de betrouwbare bron is een personage uit gtst die ik persoonlijk ken.
en wij zitten hier niet te wachten op types zoals jij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Piovan het volgende:
Jo, noob, ik zit niet te wachten op die kutreacties van jou gast.
Wacht gewoon tot het bekend wordt in de serie, en dan zie je dat ik gelijk heb.
Kutkneus.
Sorry mam.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en wij zitten hier niet te wachten op types zoals jij.
boeit mij wat of je gelijk hebt.
hou gewoon je kop dicht
Leer eerst maar hoe je moet spoilerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Piovan het volgende:
Jo, noob, ik zit niet te wachten op die kutreacties van jou gast.
Wacht gewoon tot het bekend wordt in de serie, en dan zie je dat ik gelijk heb.
Kutkneus.
Geil!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als ik je moeder was geweest, had je nu zonder eten in je bed gelegen![]()
En dan maar denken dat het na Orgi niet erger konquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
Geil!
Wil je mijn emailadres voor eventuele spannende dates ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |