Ja hallo ik ga de grap niet nog een keer maken hoorquote:Op maandag 4 september 2006 01:32 schreef El_Rolando het volgende:
Wat heeft e10 aan zijn linker arm?
Heeft ie opgelopen toen hij in Vietnam voor vrijheid en democratie aan het vechten was.quote:Op maandag 4 september 2006 01:32 schreef El_Rolando het volgende:
Wat heeft e10 aan zijn linker arm?
Ja, joh.quote:Op maandag 4 september 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft ie opgelopen toen hij in Vietnam voor vrijheid en democratie aan het vechten was.![]()
Goeie wietquote:Op maandag 4 september 2006 01:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
ben ik ook alhoewel een paar jaar geleden had ik hier een account maar ja geheugen en wiet....
Okee.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 01:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hou nou eens je grote bek over newbie, want jij blijft maar door zagen daarover. Ja ik ben mischien een newbie, kan je nu je kop houden en ONTOPIC gaan. Zit je wel dwars blijkbaar.
Ps: dus ik moet voor elk bericht die ik stuur aan iemand, eerst kijken of hij meer posts heeft dan mij.![]()
![]()
![]()
Ik zou niet eens weten hoe je zo'n damwand uit het water krijgtquote:Op maandag 4 september 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen ouwe Hilde's uit de sloot halen, he Kribbet
Er is toch zo'n bedrijf in rotterdam. MAMMOET heten die.quote:Op maandag 4 september 2006 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je zo'n damwand uit het water krijgt![]()
Maar ja, ik ben ook nieuw hier![]()
Dit is leuk, E10 maakte laatst Barry uit voor Pinochet, maar hij weet niet dat Barry een Uitsmijter is bij nachtclubs.quote:Op maandag 4 september 2006 01:37 schreef toxikon het volgende:
o.0 plofkop, barry drukt zich op met een hand. ik zou maar vast gaan rennen want ik heb zo het vermoeden dat ie je niet aardig vind
Hij is scheilheilig: dan ben je geil maar wil je het niet toegeven voor de camera'squote:Op maandag 4 september 2006 01:38 schreef XiChico het volgende:
Heeft Tijn de kans gehad om (een van) de zusjes te neuken? Iig net las ik in het vorige topic dat hij niks deed uit respect voor thuisfront ofzo. What's up with that?
Idd.quote:Op maandag 4 september 2006 01:38 schreef XiChico het volgende:
Heeft Tijn de kans gehad om (een van) de zusjes te neuken? Iig net las ik in het vorige topic dat hij niks deed uit respect voor thuisfront ofzo. What's up with that?
Nou, dit is anders ook vrij offtopic, Peterquote:Op maandag 4 september 2006 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Dit topic is eigenlijk voor de users die de streams willen volgen.
De slowchat is hier: [BB SC] #14 De wereld draait door
Das klote, nu is Egiie depri.quote:Op maandag 4 september 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat Eggie heeft verloren
Regels zijn er om te worden overtreden.quote:Op maandag 4 september 2006 01:45 schreef toxikon het volgende:
ze mogen toch niet over nomineren praten? in welke vorm dan ook
Jeroen en Marcel zijn veel erger hoorquote:Op maandag 4 september 2006 01:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Marcia nu zo`n trieste eenling, bij het koppeltje Semih - Micheline.
Ze gaan weer speculeren over "de groepjes"
Ja weer geen wippie.quote:Op maandag 4 september 2006 01:46 schreef toxikon het volgende:
e10: wat een kutdag
Nog even een stukje volgt.quote:Op maandag 4 september 2006 01:49 schreef wolferl het volgende:
AAarrrgh
Die stomme idiote nachtmaskers van De Zusjes.
Nou JONGEN.quote:Op maandag 4 september 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben heel lief, je moet niet iedereen serieus nemen hierquote:Op maandag 4 september 2006 01:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou JONGEN.
Even de dig. hand schudden, ik kan anders niet slapen.
Ja jij hebt meer posts, maar ik ga niemands voeten likken ofzo. Behalve die van m'n vriendin.![]()
Slapen? dat red ik neit meer, moet straks weer op.quote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben heel lief, je moet niet iedereen serieus nemen hier
Slaap lekker![]()
Ik ookquote:Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaa, dat zingen ineens![]()
Moest lachen![]()
Auw...Gevoelige snaar, Sab is juist Kewl.quote:Op maandag 4 september 2006 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Sab is nu zo irritant!
Nee man, lekker meligquote:Op maandag 4 september 2006 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Sab is nu zo irritant!
Niet waar Sabrina is leuk bezig.quote:Op maandag 4 september 2006 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Sab is nu zo irritant!
Hadden ze dat al voor WOII dan?quote:Op maandag 4 september 2006 01:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee man, lekker melig
Ik ken dit nog wel van vroegah, met vriendinnen op schoolkamp![]()
Ja echt wel... gewoon zo heerlijk gek en impulsief... echt leuk om naar te kijken... et boeit ze gewoon geen reet hoe ze overkomen op tvquote:Op maandag 4 september 2006 01:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Auw...Gevoelige snaar, Sab is juist Kewl.
Hoewel ik me niet aan Lieske stoorde (die had ook net even iets meer opleiding gehad) zijn de zusjes wel enorm storend ja.quote:Op maandag 4 september 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
De zusjes zijn als twee Lieske's bij elkaar
Ja ik ook!quote:Op maandag 4 september 2006 01:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee man, lekker melig
Ik ken dit nog wel van vroegah, met vriendinnen op schoolkamp![]()
volgens mij wil sabje ook een stukje tijnquote:Op maandag 4 september 2006 01:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Sabine, bek houden, laat Tijn Mo ff lekker zoenen jah! Jaloerse trut...
Zo, ff frustratie er uit
Ik heb een tijdmachine staan,zullen we terug in de tijd.quote:Op maandag 4 september 2006 01:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Maar toen had ik geen vent naast me staan die heel knuffelerig was
je hebt geen platte humor in je , ik wel en vind het leukquote:Op maandag 4 september 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoewel ik me niet aan Lieske stoorde (die had ook net even iets meer opleiding gehad) zijn de zusjes wel enorm storend ja.
Alleen als je Marcia heetquote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nu wil je natuurlijk dat ik heelkijk naar je he, daar geil je zeker op he
Ik vind tijn nu een beetje ehm misplaatst, beetje kwijlerig overkomenquote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch echt net alsof je twee meisjes van 13 tijdens een sleepover gein ziet maken.
Pyama-party.quote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch echt net alsof je twee meisjes van 13 tijdens een sleepover gein ziet maken.
YMCA vind ik dus een heerlijk nummer. Gaat altijd de radio harder. Net als Staying Alive van de Bee Gees enzo...quote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn manager bij mijn zomerbaan was homo, maar toen YMCA op zijn iPod voorbij kwam skipte hij toch even door. Dat nummer is net even *te* gay
CLOSE YOUR EYEYEYEYEYES..... GIVE ME YER HAND DARRULING...
Dat is toch juist leukquote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik wou dat ik 10 EUR kreeg elke keer als de zusjes het over hun anus hebbenquote:Op maandag 4 september 2006 02:01 schreef Wishjuh het volgende:
Sabrina: Ik kan hier niet staan... dan stoot ik me anus!
jij zegt het en ik denk... is net of ik naar mijn dochters kijk als ik thuis komquote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Wanhopig.quote:Op maandag 4 september 2006 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind tijn nu een beetje ehm misplaatst, beetje kwijlerig overkomen
En dat is even wel leuk, maar bij de zusjes gaat het zo ongeveer 24/7 zo door. Dan wordt het tragisch vind ik.quote:Op maandag 4 september 2006 02:02 schreef latevogel het volgende:
[..]
jij zegt het en ik denk... is net of ik naar mijn dochters kijk als ik thuis kom![]()
ik ook niet grappig hequote:Op maandag 4 september 2006 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik 10 EUR kreeg elke keer als de zusjes het over hun anus hebben![]()
Ken werkelijk niemand die meer anaal gefixeerd is dan zij
Kan het wat zachter, ik hoor mijn eigen puisten niet eens knappen als ik ze uit knijp.quote:Op maandag 4 september 2006 02:05 schreef Canisfire het volgende:
Komt Janine zeiken![]()
Kan het een klein beetje zachter we proberen te slapen![]()
Sjeesus man, zal ik es ff voor je zingen danquote:Op maandag 4 september 2006 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Janine
* Stereotomy is een saaie doos
quote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kan het wat zachter, ik hoor mijn eigen puisten niet eens knappen als ik ze uit knijp.
Zolang het niet over je anus gaat vind ik alles bestquote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sjeesus man, zal ik es ff voor je zingen dan![]()
Dat laatste hij kan het gewoon heel goed met ze vinden en vind ze zo lekker onbezonnen.quote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij komt die aandacht van Tijn voor de zusjes echt zo ongeveer uit het niets.
Ik snap er echt niets meer van. Gaat ie iedereen op strategische wijze langs, of nemen mijn anti Tijn gevoelens nu weer de overhand?
waarom denk je dat ik werken gaquote:Op maandag 4 september 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is even wel leuk, maar bij de zusjes gaat het zo ongeveer 24/7 zo door. Dan wordt het tragisch vind ik.
Tijn is strategisch bezig en probeert de niet bij een groepje horende zussies te paaien.quote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij komt die aandacht van Tijn voor de zusjes echt zo ongeveer uit het niets.
Ik snap er echt niets meer van. Gaat ie iedereen op strategische wijze langs, of nemen mijn anti Tijn gevoelens nu weer de overhand?
whahaha strategiequote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het wel goed: Tijn is nog 100x beter dan E10: als Sabrina dat inziet en E10 links gaat laten liggen hebben we eenquote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Dat laatste. Speelt al langer. Alleen raar dat ie eerst uitgebreid verteld dat ie vind dat het niet kan voor het thuisfront en hij een half uur later:quote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Kiddoquote:Op maandag 4 september 2006 02:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whahaha strategieget real kiddo.. je ziet nog meer spoken dan e-10 en zo geestig ben je nou ook weer niet
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:09 schreef wolferl het volgende:
Etienne zegt: Veel plezier.
Etienne denkt: Sterf Tijn Sterf.
strategischquote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
En het blijft raar dat hij doet overkomen alsof hij zoveel begrip voor vrouwen heeft en ze allemaal met respect behandelt... en 5 minuten later weer loopt te schelden van 'kuthoer' en wat al niet meer.quote:Op maandag 4 september 2006 02:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat laatste. Speelt al langer. Alleen raar dat ie eerst uitgebreid verteld dat ie vind dat het niet kan voor het thuisfront en hij een half uur later:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap087.jpg]afbeelding][/URL]
er zo bij staat.
Niet als het je stopwoordje isquote:Op maandag 4 september 2006 02:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had gedouched laat maar zeggen...
Waarom? laat maar zeggen, tis dan toch zo?
thnx iemand moet toch bijhoudewn hoe sem zijn meissie bespringtquote:Op maandag 4 september 2006 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk wel even naar stream 1 en 2 ofzo.
Dat schelden meent hij ook echt hequote:Op maandag 4 september 2006 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het blijft raar dat hij doet overkomen alsof hij zoveel begrip voor vrouwen heeft en ze allemaal met respect behandelt... en 5 minuten later weer loopt te schelden van 'kuthoer' en wat al niet meer.
Maar goed, ik zal niet langer storen in het Tijn-adoratie front. Ik kijk wel even naar stream 1 en 2 ofzo.
Jij wilt te graag.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 02:13 schreef toxikon het volgende:
[..]
thnx iemand moet toch bijhoudewn hoe sem zijn meissie bespringt![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat schelden meent hij ook echt he![]()
Semih en Micheline neuken met geluids dempers.quote:Op maandag 4 september 2006 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren... ena ls het gebeurt gaat de stream op de tuin.
Laatmaarzeggen dat ik dat wel weet, weet je wel.quote:Op maandag 4 september 2006 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet als het je stopwoordje is
Lamaarzeggen dan.
![]()
Rik noemt Milicia ook vuile dorpsgek.quote:Op maandag 4 september 2006 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals de engelsen zeggen: "You're missing the point"
de nachtregiseur is wel ok die draait uhm niet zo snel om, gisteren nacht was perfect amusementquote:Op maandag 4 september 2006 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren... ena ls het gebeurt gaat de stream op de tuin.
En heb je ook gezien en gehoord hoe dat gezegd werd? En heb je ook de toon gehoord waarop Tijn het eruit gooide (al meerdere keren, in een onbewaakt moment)? Als je die gevallen dan nog wilt vergelijken...quote:Op maandag 4 september 2006 02:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rik noemt Milicia ook vuile dorpsgek.
En Sabrina noemt Janine nu de boze buurvrouw erg allemaal he![]()
Ja maar Janine is echt zo'n type die van een mug een olifant kan maken.quote:Op maandag 4 september 2006 02:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rik noemt Milicia ook vuile dorpsgek.
En Sabrina noemt Janine nu de boze buurvrouw erg allemaal he![]()
Wat heb je nu weer voor ondertitel boven je plaatje genomen?quote:
Hou daar nou eens mee opquote:Op maandag 4 september 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kiddo
Scanman is oud genoeg om zijn eigen bankstel te kopen, ja![]()
Ik bedoel juist iedereem in het huis wel iemand uitgescholden heeft al dan wel of niet serieus ik vind het dan ook een beetje flauw van Scanman om Tijn dan op een Kuthoer aantevallen.quote:Op maandag 4 september 2006 02:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar Janine is echt zo'n type die van een mug een olifant kan maken.
Ze is tenslotte negroide en fotomodel, dat zijn twee moeilijke tempramenten.
En nee ik ben geen racist zoals Pielemans.
Ze doen nu aan geslachts gemeenschap.quote:Op maandag 4 september 2006 02:18 schreef Djep het volgende:
Misschien is het al eens eerder genoemd(Lijkt me zeer waarschijnlijk).
Maar het lijkt aaltijd alsof ze zo onder het dekbed liggen. Dus geen hoezen erom heen. Dat is toch raar....Tell me more, please!!!
Dat komt omdat je in de nightshot kijkt. Ze hebben gewoon overtrekken.quote:Op maandag 4 september 2006 02:18 schreef Djep het volgende:
Misschien is het al eens eerder genoemd(Lijkt me zeer waarschijnlijk).
Maar het lijkt aaltijd alsof ze zo onder het dekbed liggen. Dus geen hoezen erom heen. Dat is toch raar....Tell me more, please!!!
jij was cker ook zo'n figuur die vorig jaar big brother heeft gemaild over het taalgebruik van Mennoquote:Op maandag 4 september 2006 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En heb je ook gezien en gehoord hoe dat gezegd werd? En heb je ook de toon gehoord waarop Tijn het eruit gooide (al meerdere keren, in een onbewaakt moment)? Als je die gevallen dan nog wilt vergelijken...
Het verschil zit 'm inderdaad in het wel of niet serieus!quote:Op maandag 4 september 2006 02:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik bedoel juist iedereem in het huis wel iemand uitgescholden heeft al dan wel of niet serieus ik vind het dan ook een beetje flauw van Scanman om Tijn dan op een Kuthoer aantevallen.![]()
You figure it out , Sherlockquote:Op maandag 4 september 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer voor ondertitel boven je plaatje genomen?![]()
WTF.quote:Op maandag 4 september 2006 02:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in de nightshot kijkt. Ze hebben gewoon overtrekken.
Maar dat valt mij ook altijd op ja
Nee, Menno was geen heilig boontje. Liefdevolle Tijn doet overkomen alsof hij dat wel is en gooit er dan opeens tijdens een gesprek over Angelina Jolie uit: "Ach, die vuile kuthoer!" (zeer serieuze toon). Maar ik weet dat ik niets negatiefs mag schrijven, dus lamaar...quote:Op maandag 4 september 2006 02:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij was cker ook zo'n figuur die vorig jaar big brother heeft gemaild over het taalgebruik van Menno![]()
Hing ze lekker aan je het kruis.quote:Op maandag 4 september 2006 02:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Zijn de nominaties al bekend?
Kom net van Madonna! Was echt GE WEL DIG!helemaal uitgeput.
Bij jezelf zeker, want in huis gebeurt nietsquote:Op maandag 4 september 2006 02:21 schreef latevogel het volgende:
zag net spannende dingen onder een dekbed
Hhaha heerlijk . Maar die scene is heel ontroerend en heel mooi en eigenlijk heel positief:D Er ging technisch wat mis waardoor ze ons dwong 5 minuten te springen. Geloof dat ik een hartinfarct kreeg maar het was echt super, wat een sfeer.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 02:24 schreef LoveProfusion het volgende:
De SGP was buiten aan het bidden:D
heb je ze een bakkie koffie aangeboden? tis best wel koud als je de hele avond stil staatquote:Op maandag 4 september 2006 02:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
De SGP was buiten aan het bidden:D
je mag best haten hoor ik vind die ene met die tieten ook maar niksquote:Op maandag 4 september 2006 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Menno was geen heilig boontje. Liefdevolle Tijn doet overkomen alsof hij dat wel is en gooit er dan opeens tijdens een gesprek over Angelina Jolie uit: "Ach, die vuile kuthoer!" (zeer serieuze toon). Maar ik weet dat ik niets negatiefs mag schrijven, dus lamaar...
LS heeft geen bankquote:Op maandag 4 september 2006 02:21 schreef Suikeroom het volgende:
kan iemand mi het verhaal van de bank van LS vertellen? wordt vaak naar gerefereerd als dat een woord is maar ik weet nooit waar het over gaat
haha hier in huis ligt dekbed alleen te roepen naar me maar helaas ligt er niks spannendsquote:Op maandag 4 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij jezelf zeker, want ik huis gebeurt niets
Ze waren in iedergeval niet met de bus ik weet uit ervaring dat die niet rijd van uit Urk op Zondag.quote:Op maandag 4 september 2006 02:26 schreef wolferl het volgende:
~SGP Fatsoens rukkers.
Trouwens wat deden ze daar, het is Zondag moeten ze niet thuis zitten bijbel op schoot.
Haten? Lol.. nee, zo snel haat ik niet iemand. Ik vind hem een eikel... en omdat iedereen hier loopt te glijen op Tijn wordt dat gevoel wat sterker ja. Iemand die een bepaald iemand niet leuk vindt, trekt soms verkeerde conclusies inderdaad. Maar iemand die loopt te dwepen met een bepaald persoon, ziet alles opeens door een rose bril. Niets is meer negatief en alles is geweldig (ook daar weet ik alles van). Dus jouw 'verwijt' gaat minimaal beide kanten op.quote:Op maandag 4 september 2006 02:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je mag best haten hoor ik vind die ene met die tieten ook maar niksmaar er is nog zoiets als lyrical content en ik heb het idee dat jij bij sommige voorbeelden verkeerde conclusies trekt..
![]()
no spang swa jeweet brada..
Je had erbij moeten zijn...quote:Op maandag 4 september 2006 02:21 schreef Suikeroom het volgende:
kan iemand mi het verhaal van de bank van LS vertellen? wordt vaak naar gerefereerd als dat een woord is maar ik weet nooit waar het over gaat
Nou ik liep per ongeluk dwars door de ceremonie heen. Ze waren allemaal in het zwart gekleed en deelden bijbels uit. Mensen lachten ze uit enzo..het was heel raar ze hadden ook een caravan enzo:D en zaten liederen te zingen en uit de bijbel te citerenquote:Op maandag 4 september 2006 02:25 schreef toxikon het volgende:
[..]
heb je ze een bakkie koffie aangeboden? tis best wel koud als je de hele avond stil staat![]()
Het kan ook een bus zijn of een caravan. het was een cremekleurig ding met zwarte letters:Dquote:Op maandag 4 september 2006 02:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze waren in iedergeval niet met de bus ik weet uit ervaring dat die niet rijd van uit Urk op Zondag.
Tja, weet ik ook uit ervaringquote:Op maandag 4 september 2006 02:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze waren in iedergeval niet met de bus ik weet uit ervaring dat die niet rijd van uit Urk op Zondag.
scanman is ook een vriend van e10, maar dat geeft niet hij neemt het op voor iemand waar heel fok van kotst. toon respect voor mensen met afwijkende mening of sta jij ook met je lul in je linker hand en je rechterhand strak omhoog voor de spiegel ?quote:Op maandag 4 september 2006 02:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ga tanja liefdesbrieven sturen badeend!![]()
over de nominaties daar is iets verteld door hummie,maar ja wat hé ..we zullen het morgen hoop ik zienquote:Op maandag 4 september 2006 02:32 schreef Ifa het volgende:
Boeiend op 1 en 2. Iemand een idee waar het precies over gaat?
E10 heeft ergens uit afgeleid dat "diegene" sterker staat dan hij dacht.quote:Op maandag 4 september 2006 02:34 schreef Fikkert het volgende:
ze lullen er wel over iig ..... ndus ze zijn vast de lul... of bb zend het gewoon weer niet uit
als ie dat heeft gezegd kunnen ze dus niet op Semih stemmen en lult ie zn mond voorbijquote:Op maandag 4 september 2006 02:35 schreef Fikkert het volgende:
e<10 zei: dus toen ging ik voor mn 2e keuze (of optie)
Ik wou een beetje E-10 nadoenquote:
dat zou een goed idee zijnquote:Op maandag 4 september 2006 02:42 schreef n1ek het volgende:
Ga maar naar bed Tijn anders moet je morgen alles weer verantwoorden
Tot zijn pols erin!quote:Op maandag 4 september 2006 02:44 schreef Canisfire het volgende:
Tijn ligt niet meer aan het voeteinde he.
Zou het toch komen door het gesprek Semih ?
Dat hij er nu meer schijt aan heeft en kan doen wat hij wil tot Monique haar grens aangeeft.
Nee niet.. Semih heeft hem gezegt dat Monique de persoon is die moet zeggen wanneer het haar te ver gaat. Tijn heeft daar overnagedacht en vind nu dus duidelijk dat Semih gelijk heeft.quote:
Ze kunnen moeilijk even naar buiten gaanquote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat hoeft hij niet in het bed te doen, of wel?![]()
ben het wel een beetje eens hoor monique is degen die een relatie heeft en moet zeggen stop ho en niet verderquote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk even naar buiten gaan
Owkeequote:Op maandag 4 september 2006 02:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ben het wel een beetje eens hoor monique is degen die een relatie heeft en moet zeggen stop ho en niet verder
schijnt nogal fris te zijn in de kamer, maar ze schijnt het wel te willenquote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 september 2006 02:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ga tanja liefdesbrieven sturen badeend!![]()
Ja ze willen hem niet eens weg hebben.quote:Op maandag 4 september 2006 02:53 schreef toxikon het volgende:
kijk duidelijker kan niet , alletwee in koor , jij bent gedoomed hier te blijven
Wat zit jij te zuipen?quote:Op maandag 4 september 2006 02:54 schreef latevogel het volgende:
het zijn ook een paar bangerikken die sussie hé![]()
Ja maar ik heb ik Tollebeek gewoond, da's vlak bij Urk... dus dat sprak me aanquote:
Aah oke ik had ooit een dinnetje op urk ja een halfbloed urkerquote:Op maandag 4 september 2006 02:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ik Tollebeek gewoond, da's vlak bij Urk... dus dat sprak me aan
En toen lag Sab alleen...
Omdat Tanja het niet verdiende en gewoon werd voorgetrokken door Hummie.quote:Op maandag 4 september 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
Tijn gaat weer lekker uitgebreid zitten vreten waar die andere bijzitten
Tanjawerd daar op afgemaakt
![]()
die nam 1 hapje en gooide de rest wegquote:Op maandag 4 september 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
![]()
Ze had een rotterdamse moeder en een urker vader en is geboren op urkquote:Op maandag 4 september 2006 03:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier... tis 3 uur... nog 1tje? (ben net een vent hoor)
Een halve Urker? Da's een vreemde
Tanja had geen geheime opdracht, zij had hen mee kunnen laten eten zonder consequenties.quote:Op maandag 4 september 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
![]()
Kijk dat punt wou ik dus ook gebruiken ik wist alleen niet zeker of dat wel zo was.quote:Op maandag 4 september 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tanja had geen geheime opdracht, zij had hen mee kunnen laten eten zonder consequenties.
Dus zo een 'dom' spelletje is belangrijker dan dat een zwangere vrouw goed te eten krijgt?quote:Op maandag 4 september 2006 03:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat Tanja het niet verdiende en gewoon werd voorgetrokken door Hummie.
Inverband met kijkcijfers. Tijn heeft dat recht gewoon gewonnen en denkt ook nog eens dat hij niets mag delen hoe graag hij dat ook zou willen.
Deed ze ookquote:Op maandag 4 september 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tanja had geen geheime opdracht, zij had hen mee kunnen laten eten zonder consequenties.
Beetje dom dus ook van de rest van de bewonersquote:Op maandag 4 september 2006 03:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kijk dat punt wou ik dus ook gebruiken ik wist alleen niet zeker of dat wel zo was.
Bij deze dus![]()
Zwangere vrouw me kont Tanja kreeg echt veel meer dan het minimale dan een zwangere vrouw nodig heeft. Ze kreeg alleen maar zo veel omdat Hummie vorig jaar echt panish was dat de live bevalling niet zou doorgaan. Ik weet nog wel toen Tanja er uit wou en ze zelfs met haar moeder mocht spreken. Dat was bij iedere andere bewoner dus echt niet gebeurt.quote:Op maandag 4 september 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus zo een 'dom' spelletje is belangrijker dan dat een zwangere vrouw goed te eten krijgt?![]()
nee toch als ze op rantsoen waren ,mocht tamja heer eten niet delen was echt alleen voor tanjaquote:Op maandag 4 september 2006 03:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kijk dat punt wou ik dus ook gebruiken ik wist alleen niet zeker of dat wel zo was.
Bij deze dus![]()
Toen wel dat weet ik ook nog wel maar ook toen ze niet op rantsoen waren deelde Tanja haar speciale eten volgens mij niet.quote:Op maandag 4 september 2006 03:09 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee toch als ze op rantsoen waren ,mocht tamja heer eten niet delen was echt alleen voor tanja
Volgens mij is dat wel eerder gebeurdquote:Op maandag 4 september 2006 03:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat was bij iedere andere bewoner dus echt niet gebeurt.
dan at ze toch gewoon geddeltelijk met de pot mee? vergeet niet vorig jaar zaten ze vaak op rantsoenquote:Op maandag 4 september 2006 03:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toen wel dat weet ik ook nog wel maar ook toen ze niet op rantsoen waren deelde Tanja haar speciale eten volgens mij niet.
jah volgens mij ook iedere bewoner die vrijwillig wil weggaan krijgt iets om ze om te lullenquote:Op maandag 4 september 2006 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel eerder gebeurd
Toen ze op rantsoen zaten gaf ze ook stiekum stukjes chocola e.d. wegquote:Op maandag 4 september 2006 03:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toen wel dat weet ik ook nog wel maar ook toen ze niet op rantsoen waren deelde Tanja haar speciale eten volgens mij niet.
Het enige wat ik eigenlijk nog weet van vorig jaar is dat ik Lieske en Roel in het begin de leukste vond. Dat ik Lieske later helemaal de leukste vond en dat ik ben stoppen met kijken omdat ik me dood ergerde aan Tanja en Hummie die haar echt overduidelijk voortrok.quote:Op maandag 4 september 2006 03:12 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan at ze toch gewoon geddeltelijk met de pot mee? vergeet niet vorig jaar zaten ze vaak op rantsoen
is het gewoon niet zo dat eigenlijk iedereen het een slecht plan vond een zwanger vrouw in het huis te stoppen ,en dat daarom all frusties geuit werden tegen tanja?quote:Op maandag 4 september 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen ze op rantsoen zaten gaf ze ook stiekum stukjes chocola e.d. weg
Ze hield ook rekening met anderen, ging ook vaak koken als niemand in de keuken was.
Die Tijn die doet het expres en tergend.
Het viel me gewoon op dat er niet zoveel over gezegd werd itt vorig jaar
ik weet ook niet wat er allemaal van waar is, maar morgen schijnen ze te moeten geloven dat het gesneeuwd heeftquote:Op maandag 4 september 2006 03:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Stomme tv met hun teksten waar ze de tijd vermelden
Ik kijk enkel juist omdat het me boeiend leek hoe mensen hun bioritme verstoord worden als ze geen enkel tijdsbesef hebben.. maar BB verknalt het enige punt wat het interessant leek te gaan maken.
Lijkt me moeilijk dat scheren in je slaapquote:Op maandag 4 september 2006 03:15 schreef Suikeroom het volgende:
Marcel kan niet wakker worden als ie zich niet geschoren heeft![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 03:17 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is het gewoon niet zo dat eigenlijk iedereen het een slecht plan vond een zwanger vrouw in het huis te stoppen ,en dat daarom all frusties geuit werden tegen tanja?
Een grap met een baard... die ik nog niet konquote:Op maandag 4 september 2006 03:15 schreef Suikeroom het volgende:
Marcel kan niet wakker worden als ie zich niet geschoren heeft![]()
Mocht van mij...quote:Op maandag 4 september 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat er allemaal van waar is, maar morgen schijnen ze te moeten geloven dat het gesneeuwd heeft![]()
In mijn geval niet maar dat voortrekken hing me wel gigantisch de keel uit.quote:Op maandag 4 september 2006 03:17 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is het gewoon niet zo dat eigenlijk iedereen het een slecht plan vond een zwanger vrouw in het huis te stoppen ,en dat daarom all frusties geuit werden tegen tanja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |