Ja hallo ik ga de grap niet nog een keer maken hoorquote:Op maandag 4 september 2006 01:32 schreef El_Rolando het volgende:
Wat heeft e10 aan zijn linker arm?
Heeft ie opgelopen toen hij in Vietnam voor vrijheid en democratie aan het vechten was.quote:Op maandag 4 september 2006 01:32 schreef El_Rolando het volgende:
Wat heeft e10 aan zijn linker arm?
Ja, joh.quote:Op maandag 4 september 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft ie opgelopen toen hij in Vietnam voor vrijheid en democratie aan het vechten was.![]()
Goeie wietquote:Op maandag 4 september 2006 01:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
ben ik ook alhoewel een paar jaar geleden had ik hier een account maar ja geheugen en wiet....
Okee.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 01:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hou nou eens je grote bek over newbie, want jij blijft maar door zagen daarover. Ja ik ben mischien een newbie, kan je nu je kop houden en ONTOPIC gaan. Zit je wel dwars blijkbaar.
Ps: dus ik moet voor elk bericht die ik stuur aan iemand, eerst kijken of hij meer posts heeft dan mij.![]()
![]()
![]()
Ik zou niet eens weten hoe je zo'n damwand uit het water krijgtquote:Op maandag 4 september 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen ouwe Hilde's uit de sloot halen, he Kribbet
Er is toch zo'n bedrijf in rotterdam. MAMMOET heten die.quote:Op maandag 4 september 2006 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je zo'n damwand uit het water krijgt![]()
Maar ja, ik ben ook nieuw hier![]()
Dit is leuk, E10 maakte laatst Barry uit voor Pinochet, maar hij weet niet dat Barry een Uitsmijter is bij nachtclubs.quote:Op maandag 4 september 2006 01:37 schreef toxikon het volgende:
o.0 plofkop, barry drukt zich op met een hand. ik zou maar vast gaan rennen want ik heb zo het vermoeden dat ie je niet aardig vind
Hij is scheilheilig: dan ben je geil maar wil je het niet toegeven voor de camera'squote:Op maandag 4 september 2006 01:38 schreef XiChico het volgende:
Heeft Tijn de kans gehad om (een van) de zusjes te neuken? Iig net las ik in het vorige topic dat hij niks deed uit respect voor thuisfront ofzo. What's up with that?
Idd.quote:Op maandag 4 september 2006 01:38 schreef XiChico het volgende:
Heeft Tijn de kans gehad om (een van) de zusjes te neuken? Iig net las ik in het vorige topic dat hij niks deed uit respect voor thuisfront ofzo. What's up with that?
Nou, dit is anders ook vrij offtopic, Peterquote:Op maandag 4 september 2006 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Dit topic is eigenlijk voor de users die de streams willen volgen.
De slowchat is hier: [BB SC] #14 De wereld draait door
Das klote, nu is Egiie depri.quote:Op maandag 4 september 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat Eggie heeft verloren
Regels zijn er om te worden overtreden.quote:Op maandag 4 september 2006 01:45 schreef toxikon het volgende:
ze mogen toch niet over nomineren praten? in welke vorm dan ook
Jeroen en Marcel zijn veel erger hoorquote:Op maandag 4 september 2006 01:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Marcia nu zo`n trieste eenling, bij het koppeltje Semih - Micheline.
Ze gaan weer speculeren over "de groepjes"
Ja weer geen wippie.quote:Op maandag 4 september 2006 01:46 schreef toxikon het volgende:
e10: wat een kutdag
Nog even een stukje volgt.quote:Op maandag 4 september 2006 01:49 schreef wolferl het volgende:
AAarrrgh
Die stomme idiote nachtmaskers van De Zusjes.
Nou JONGEN.quote:Op maandag 4 september 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben heel lief, je moet niet iedereen serieus nemen hierquote:Op maandag 4 september 2006 01:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou JONGEN.
Even de dig. hand schudden, ik kan anders niet slapen.
Ja jij hebt meer posts, maar ik ga niemands voeten likken ofzo. Behalve die van m'n vriendin.![]()
Slapen? dat red ik neit meer, moet straks weer op.quote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben heel lief, je moet niet iedereen serieus nemen hier
Slaap lekker![]()
Ik ookquote:Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaa, dat zingen ineens![]()
Moest lachen![]()
Auw...Gevoelige snaar, Sab is juist Kewl.quote:Op maandag 4 september 2006 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Sab is nu zo irritant!
Nee man, lekker meligquote:Op maandag 4 september 2006 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Sab is nu zo irritant!
Niet waar Sabrina is leuk bezig.quote:Op maandag 4 september 2006 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Sab is nu zo irritant!
Hadden ze dat al voor WOII dan?quote:Op maandag 4 september 2006 01:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee man, lekker melig
Ik ken dit nog wel van vroegah, met vriendinnen op schoolkamp![]()
Ja echt wel... gewoon zo heerlijk gek en impulsief... echt leuk om naar te kijken... et boeit ze gewoon geen reet hoe ze overkomen op tvquote:Op maandag 4 september 2006 01:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Auw...Gevoelige snaar, Sab is juist Kewl.
Hoewel ik me niet aan Lieske stoorde (die had ook net even iets meer opleiding gehad) zijn de zusjes wel enorm storend ja.quote:Op maandag 4 september 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
De zusjes zijn als twee Lieske's bij elkaar
Ja ik ook!quote:Op maandag 4 september 2006 01:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee man, lekker melig
Ik ken dit nog wel van vroegah, met vriendinnen op schoolkamp![]()
volgens mij wil sabje ook een stukje tijnquote:Op maandag 4 september 2006 01:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Sabine, bek houden, laat Tijn Mo ff lekker zoenen jah! Jaloerse trut...
Zo, ff frustratie er uit
Ik heb een tijdmachine staan,zullen we terug in de tijd.quote:Op maandag 4 september 2006 01:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Maar toen had ik geen vent naast me staan die heel knuffelerig was
je hebt geen platte humor in je , ik wel en vind het leukquote:Op maandag 4 september 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoewel ik me niet aan Lieske stoorde (die had ook net even iets meer opleiding gehad) zijn de zusjes wel enorm storend ja.
Alleen als je Marcia heetquote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nu wil je natuurlijk dat ik heelkijk naar je he, daar geil je zeker op he
Ik vind tijn nu een beetje ehm misplaatst, beetje kwijlerig overkomenquote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch echt net alsof je twee meisjes van 13 tijdens een sleepover gein ziet maken.
Pyama-party.quote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch echt net alsof je twee meisjes van 13 tijdens een sleepover gein ziet maken.
YMCA vind ik dus een heerlijk nummer. Gaat altijd de radio harder. Net als Staying Alive van de Bee Gees enzo...quote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn manager bij mijn zomerbaan was homo, maar toen YMCA op zijn iPod voorbij kwam skipte hij toch even door. Dat nummer is net even *te* gay
CLOSE YOUR EYEYEYEYEYES..... GIVE ME YER HAND DARRULING...
Dat is toch juist leukquote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik wou dat ik 10 EUR kreeg elke keer als de zusjes het over hun anus hebbenquote:Op maandag 4 september 2006 02:01 schreef Wishjuh het volgende:
Sabrina: Ik kan hier niet staan... dan stoot ik me anus!
jij zegt het en ik denk... is net of ik naar mijn dochters kijk als ik thuis komquote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Wanhopig.quote:Op maandag 4 september 2006 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind tijn nu een beetje ehm misplaatst, beetje kwijlerig overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |