Waar vind ik zo iemand?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tip: even gaan praten met iemand die vrouwenstudies doet als je gebrek aan inspiratie hebt voor zo'n speech.
Same herequote:Op woensdag 13 september 2006 16:35 schreef VoreG het volgende:
Vrouwenstudie's?
Ik geloof dat ik dat ook wel kan gebruiken
Je kan er niet eens meer fatsoenlijk fietsen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Jeej vandaag sinds lange tijd weer eens op de uithof geweest wat een bouwput ja
Medegebouwer !quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:53 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
1e jaars natuur- en sterrenkunde meldtdt.
Minnaert.
Echt een sfeerloze blokkendoos van binnenquote:Op maandag 4 september 2006 12:59 schreef Sjoewe het volgende:
Nee. Het van Unnikgebouw ligt tegenover de bieb. De hoogste grijze doos van de uithof.
noemde het idd ook UMC tot ik bij de ingang AZU zagquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:29 schreef Spyronius het volgende:
Het is als ik het goed heb officieel UMC AZU, maar die naam staat alleen nog maar op een paar logo's volgens mij, maar meestal wordt er alleen UMC gezegt, AZU wordt al helemaal niet meer gebruikt, zo heette het ziekenhuis vroeger, voordat alle grote leerziekenhuizen werd omgezet in UMC's, UMC AZU staat trouwens voor Universitair Medisch Centrum Academisch Ziekenhuis Utrecht.
ja http://www.library.uu.nl/(...)ening/20214main.htmlquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:00 schreef Christine het volgende:
Is de UB ook in het weekend geopend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |