De halte bij de Bieb. Dan loop je door recht het Willem C. van Unnikgebouw naar het Educatorium, dan ga je daar rechts het Ruppertgebouw in en dan hangen er grote borden met de namen van de zalen, Rood, Wit, Blauw, etc.quote:Op maandag 4 september 2006 12:44 schreef Christine het volgende:
Newbie-vraagje. Bij welke halte moet iik uitstappen voor het M. Ruppertgebouw en waar is zaal wit?
Niet? Ok.quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Christine het volgende:
Dat weet ik ook nog wel, zo achterlijk ben ik niet.
WO Rechten #17quote:Op maandag 4 september 2006 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen begint de introweek voor mij. Rechtsgeleerdheid.
Het voordeel van het vrouwschapquote:Op maandag 4 september 2006 13:25 schreef Christine het volgende:
Ik ga het gewoon proberen binnenkort. En als ik er niet uit kom, zet ik mijn "zielige-lieve-meisjeslook" op en knipoog ik naar de dichtbijzijndste knappe man, die mij uiteraard ter hulp schiet..
quote:Op maandag 4 september 2006 15:08 schreef Asmodean het volgende:
ik begin dit jaar aan cognitieve kunstmatige intelligentie aan de UU
In de UBU Catalogus kan je zien welk boek waar is. Dus ook of ie in de UB is. Anders kan je 'm - indien ie uitleenbaar is - daarheen laten brengen. Geheel kosteloos.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef VoreG het volgende:
Is er ergens op te zoeken welke boeken ze in de UB hebben?
Ik zoek het boek 'Zwaarden, paarden & ziektekiemen'
O ja, natuurlijk! Zo werkt het bij de JB ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:32 schreef Christine het volgende:
Ja, dat kan je via Osiris opzoeken geloof ik.
Nouja, één van die links dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
O ja, natuurlijk! Zo werkt het bij de JB ook...
myuu is het trouwens
Wat overigens aan de ICT-service van de uni ligt, niet aan je Mac. Voor alle mensen met een Mac die ook draadloos internet in de bieb willen: wordt vriendjes met iemand van CKI. (Cognitieve Kunstmatige Intelligentie) Die mensen werken vanuit hun faculteit op Mac's en bij hun op de faculteit zwerft dan ook het "Draadloos internetten op je Mac"-protocol rond. Die janlul achter de servicebalie in de bieb zal geen flauw idee hebben waar je het over hebt als je hem daarom vraagt. De UB vindt namelijk dat er geen mensen met Mac's zijn.*quote:Op maandag 4 september 2006 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
Pfffff. Dat is echt ingewikkeld
Ehm maar het komt er op neer dat je in de UB moet gaan zitten, dan het onvergendelde netwerk kiest, dan open je je browser, dan komt er vanzelf een pagina 'welkom op WLAN UU oid' en dan moet je een aantal veelste ingewikkelde stappen PRECIES volgen om toegang te krijgen tot het onvergendelde netwerk. En wees blij dat je geen Apple hebt, dat is helemaal knudde geregeld.
In het centrum een lunch is natuurlijk Broodje Mario, verder zijn er veel cafe'tjes waar je goed kan zitten met een groep.quote:Op maandag 11 september 2006 18:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah, hier is dat topic wat ik zocht!Ik ben vandaag begonnen aan de Master Engels (Educatie & Communicatie) oftewel de lerarenopleiding van de UU, na 3 jaar in Groningen gestudeerd te hebben. Het eerste college was meteen van 13 tot 17u, en aangezien ik niet wist dat je koffie e.d. met je chipknip moet betalen en ik alleen kleingeld had viel ik op het eind bijna in slaap. Gelukkig was daar een gulle medestudent die een onwetende newbie in Utrecht wel een kop koffie wilde doneren
. Je voelt je wel weer zo'n ontzettende eerstejaars als je zo in een nieuwe stad komt, maar het went vast wel gauw genoeg.
Het enige waar ik nu nog even naar op zoek wil is een kantine in het centrum waar je even kan lunchen en kan overleggen voor werkgroepen/presentaties, etc. Ook ben ik nog op zoek naar goedkope sportmogelijkheden in Utrecht voor studenten, dus mensen: enlighten me.
En ohja, wat is de binnenstad van Utrechtmooi
.
Yepquote:Op woensdag 6 september 2006 18:54 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met de studieverenigingen Alcmaeon en/of SGS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |