quote:Specifications:
Jahrgang 2003
Motor wassergekühlter Aluminium Big Block 90° V-10
Hubraum 8277 ccm (505 cu.in.)
Leistung 372 kW / 505 PS bei 5600 rpm
Drehmoment 712 Nm bei 4200 rpm (max 6000 rpm)
Fahrleistung 0-50 km/h n/a
0-80 km/h n/a
0-100 km/h 2,5 sec
0-100-0 km/h n/a
1/4 Meile (400 m) n/a
Top Speed 676 km/h (!)
Verbrauch
(Lt/100 km/h) Autobahn n/a
kombiniert n/a
Stadtverkehr n/a
Karosserie Heckantrieb 4-Rad 1-Sitzer Bike mit einem Viper V-10 Motor und Aluminium Chassis.
12,3 Liter Tank
Länge 259,1 cm
Breite 70,4 cm
Höhe 93,7 cm
Gewicht 680 kg
Que?quote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef BazzieK het volgende:
Als je zo'n TT neemt flikker dan tenminste wat plaatjes in de OP
Ja, ik denk het wel, na 13:30quote:Op maandag 4 september 2006 00:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Al beter nu
Gaat u morgen nog de brommer uitlaten?
Sollicitatiegesprek?quote:
Yepsquote:Op maandag 4 september 2006 00:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek?
Enne bel of sms maar even als je gaat rijden mocht je gezelschap willen.
Succesquote:Op maandag 4 september 2006 00:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
YepsGoeie schoenen aantrekken mochten we elkaar weer moeten aanduwen
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 00:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Succes![]()
Enne mijn laarzen lopen gelukkig best goed voor motorlaarzen![]()
En voor de volledigheid, elkaars motoren aanduwen, voor ze hier rare dingen gaan denken![]()
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 00:29 schreef bvvt het volgende:
Damn - ik dach taan de TT te zien dat er een auto zou komen
maar het bleek een motor op 4 wielen![]()
![]()
- maffen
quote:Op maandag 4 september 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man
![]()
* Rib-i gaat een tukkie doen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 september 2006 03:31 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat kan niet in slaap vallen.
quote:Op maandag 4 september 2006 03:39 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat moet om 8.30 op college zijn.
quote:Op maandag 4 september 2006 03:41 schreef Crashcat het volgende:
Volgens mij kan Bazziek echt aan de definitie van "lambal! Sambal bij' gekoppeld worden.
It is I, WB.quote:Op zondag 3 september 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
Brute foto
En dan niet straattaal bruut maar van Dale bruut![]()
Maar dat zal ook wel de insteek van de fotograaf zijn geweest
Ik was spontaan vergeten waar pimber's motorsleutels ook al weer lagenquote:
I knowquote:
Dan zou ik juist wel met de motor gaanquote:Op maandag 4 september 2006 09:34 schreef kratjuh het volgende:
Ik wil morgen eigenlijk op de motor, maar ik heb eind vd middag rijles (BE) .. Daarvoor moet ik in A'dam West zijn dus kan ik beter met de auto ..
Hopelijk is het woensdag ook nog redelijk weer ..
Pleimuiden ..quote:Op maandag 4 september 2006 09:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan zou ik juist wel met de motor gaanWaar in A'dam West
En w'rom wil je BE halen
Mja maar ik weet dat ik m'n fiets daar nergens fatsoenlijk op slot kan zetten dus ik ga woensdag wel ff bij Safe naarbinnen dan ..quote:Op maandag 4 september 2006 10:29 schreef hicham het volgende:
Pleimuiden is bij dat leuke slingerweggetje vanaf de Haarlemmerweg![]()
En je kunt gelijk ff bij Safe naar binnen lopen als je tijd over hebt
Verstopt tussen het oude brood.quote:Op maandag 4 september 2006 09:50 schreef hicham het volgende:
Ik was spontaan vergeten waar pimber's motorsleutels ook al weer lagen
Het is ook heel erg in de mode om pics via Google te posten.quote:[..]
I know
BEquote:Op maandag 4 september 2006 09:50 schreef hicham het volgende:
Dan zou ik juist wel met de motor gaanWaar in A'dam West
En w'rom wil je BE halen
Je hebt -ook na het ongelukje- geen zwevende remschijven he?quote:Op maandag 4 september 2006 10:46 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat] slaat zichzelf voor zijn kop.[/me]
Ik dacht even iets te gaan halen na college, dus schijfremslot erop.
Kom ik terug, rijd ik weg, lig ik opeens op de weg.![]()
Schijfrem krom![]()
![]()
![]()
![]()
College maakt meer kapot dan je liev is![]()
[me=Crashcat zoekt tevens een nieuwe schijfrem. Of moet ik gelijk een nieuwe set schijven en blokken bestellen?
quote:Op maandag 4 september 2006 10:46 schreef Crashcat het volgende:
Schijfrem krom![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op maandag 4 september 2006 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verstopt tussen het oude brood.Heb jij ook toestemming om er op te rijden?
Hoiquote:
Aaahh vandaar!quote:Op maandag 4 september 2006 10:46 schreef Crashcat het volgende:
Schijfrem krom![]()
![]()
![]()
![]()
[me=Crashcat zoekt tevens een nieuwe schijfrem. Of moet ik gelijk een nieuwe set schijven en blokken bestellen?
Het mag noggg, het is nog ochtend!quote:Op maandag 4 september 2006 11:52 schreef kratjuh het volgende:
Anders doe je je ogen ff open voor je antwoord geeft ..
Je kunt ook gewoon toegeven dat je geen zin had om terug te lezen ..quote:
Bek houden lutserquote:Op maandag 4 september 2006 11:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon toegeven dat je geen zin had om terug te lezen ..
En het is over 3 minuten geen ochtend meer, -XBazzieKX-
NOOOo000o0oOH!quote:Op maandag 4 september 2006 12:01 schreef -XX- het volgende:
Kleute toeterMIEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Ik ga er vandoor![]()
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NOOOo000o0oOH!
Ik wilde net vragen of je een foto van je nieuwe klasgenoten wilde maken
[afbeelding]
![]()
Ik ga zo, sterker nog ik vertrek nuquote:Op maandag 4 september 2006 12:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Al solicitatie gehad of moet je zo?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 12:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga zo, sterker nog ik vertrek nuTanden gepoets, haren gekamd, ready to conquer the world
![]()
nieuwe remblokken is niet gelijk nodig, houd er wel rekening mee dat als je er een nieuwe/andere schijf opzet met de oude remblokken dat de blokken aan die kant wel harder slijten en dus eerder op zijn dan aan de andere kant.quote:Op maandag 4 september 2006 10:46 schreef Crashcat het volgende:
Schijfrem krom![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 13:54 schreef hicham het volgende:
Wat een rust in mijn motor zeg
Combinatie van nieuwe handvatten + stuurgewichtjes + een belangrijk stuk rubber onder mijn tank wat ik al een tijd kwijt was zorgt voor heel wat minder vibraties en herrie. Vooral bij slecht wegdek hoor ik mijn tank niet meer piepen en stuiteren
Vandaag nietquote:Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en dan nu naar school
![]()
nieuwe pasje werkt trouwens welgewoon langs dat zwarte ding halen
ik deed geloof ik met het 'chipje' erlangs.... er ging een groen lampje op dat ding branden, toen ging ik maar in de lift stappenquote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Vandaag nietMorgen wel
Hoe weet je dat ie werkt? Hoor je dan een piep ofzo? En hoe moet je'm erlang halen, want vorige keer deed ie 't bij mij dus niet
Draaideur bedoel jequote:Op maandag 4 september 2006 14:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik deed geloof ik met het 'chipje' erlangs.... er ging een groen lampje op dat ding branden, toen ging ik maar in de lift stappen
Gyneacologiequote:Op maandag 4 september 2006 14:50 schreef kratjuh het volgende:
Wat studeren jullie eigenlijk, dat jullie op dezelfde school zitten ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2006 14:51 schreef hicham het volgende:
[..]
GyneacologieGelukkig ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NOOOo000o0oOH!
Ik wilde net vragen of je een foto van je nieuwe klasgenoten wilde maken
[afbeelding]
![]()
Ik drink er soms wel 10 bakken van op een dag ochtend. Met een koekje uiteraard.quote:Op maandag 4 september 2006 11:43 schreef -XX- het volgende:
Aldi oploskoffieSnel en gemakkelijk!
HAHA 3 sloppen en je bent misselijk, die smaak!! dat kan niet goed zijn![]()
![]()
Altijd leuk een hagelnieuwe remschijf verkrachten met een paar oude remblokken.quote:Op maandag 4 september 2006 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
nieuwe remblokken is niet gelijk nodig, houd er wel rekening mee dat als je er een nieuwe/andere schijf opzet met de oude remblokken dat de blokken aan die kant wel harder slijten en dus eerder op zijn dan aan de andere kant.
* Mercy_symbol spreekt uit ervaring![]()
Oploskoffie is altijd al om uit te kotsen, dus bij aldi oploskoffie zal je die garantie ook wel krijgenquote:Op maandag 4 september 2006 11:43 schreef -XX- het volgende:
Aldi oploskoffieSnel en gemakkelijk!
HAHA 3 sloppen en je bent misselijk, die smaak!! dat kan niet goed zijn![]()
![]()
je zegt het verkeerdquote:Op maandag 4 september 2006 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik drink er soms wel 10 bakken van op een dag ochtend. Met een koekje uiteraard.![]()
[..]
Altijd leuk een hagelnieuwe remschijf verkrachten met een paar oude remblokken.![]()
Maar Crashcat weet vast nog niet wat een remschijf kost.![]()
Dan koopt'ie vast geen nieuwe meer........ of voor minder een paar Wave dingen. <insert springende emo>![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
Middag![]()
Net lekker gereden met RIb-IEn ontslagen bij de AH
![]()
Verslag volgt
Aldus de werkeloze marokkaanquote:Op maandag 4 september 2006 17:29 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
TataK, grijp in!!![]()
Alhoewel, de maatschappij heeft ook putjesscheppers nodig dus zo erg is het niet
Vandaar die vriendelijke remblokken dit patroon geven na 400 kilometer.quote:Op maandag 4 september 2006 16:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
je zegt het verkeerdhet moet zijn je oude remblokken verkrachten met een nieuwe schijf
![]()
de blokken zijn zachter dan de schijf dus voordat de blokken zich gezet hebben is er alweer een millimeter van de blokjes af![]()
En een setje bloedgeile Wave's doet 300~365 euro.quote:ik was voor 1 remschijf voor mijn Blade maar liefst 240 euro kwijt![]()
Het één heeft totaal niks met het ander te makenquote:Op maandag 4 september 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
Middag![]()
Net lekker gereden met RIb-IEn ontslagen bij de AH
![]()
Het was een poging om de bocht door te driftenquote:Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef BazzieK het volgende:
Verslag van het ritje:
-Rib-I's achterwiel slaat vast op de dijk en kuukelt er bijna af
quote:Maar zonder gein, was een leuke rit, eerst een stuk over dijkjes. Toen naar het cross en SM circuit in Oss geweest waar Rib-I even offroad ging raggen
Mijn bazen vonden dat ik me de laatste tijd in verkeerde gezelschap begafquote:Op maandag 4 september 2006 17:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het één heeft totaal niks met het ander te maken
Better luck next time evil knievelquote:[..]
Het was een poging om de bocht door te driften![]()
quote:
quote:Het was de bedoeling om langs de Lek te rijden, kwamen echter in Oss uit![]()
Had de auto's niet eens zien knipperenquote:Ook nog een Laser controle ontweken, gelukkig zijn er genoeg medelanders die je ervoor waarschuwen![]()
ik had 2 rechte schijven via marktplaats 100 euroquote:Op maandag 4 september 2006 16:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je zegt het verkeerdhet moet zijn je oude remblokken verkrachten met een nieuwe schijf
![]()
de blokken zijn zachter dan de schijf dus voordat de blokken zich gezet hebben is er alweer een millimeter van de blokjes af![]()
ik was voor 1 remschijf voor mijn Blade maar liefst 240 euro kwijt![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 18:11 schreef Rib-i het volgende:
Volgende keer met Mercy dijkjes rijden, die kent de weg tenminste![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef BazzieK het volgende:
Verslag van het ritje:
-Rib-I's motor start moeilijk
-BazzieK laat zijn motor afslaan bij het stoplicht
-Rib-I's achterwiel slaat vast op de dijk en kuukelt er bijna af
-BazzieK laat zijn motor weer afslaan bij het stoplicht
-Rib-I's motor start moeilijk
-Rib-I's motor start moeilijk en moet aangeduwd worden
-Rib-I's navigatie systeem valt uit
-We hebben wonder boven wonder beide de rit overleefd
Maar zonder gein, was een leuke rit, eerst een stuk over dijkjes. Toen naar het cross en SM circuit in Oss geweest waar Rib-I even offroad ging raggenSchrok me wel kapot op de dijk toen Rib-I's achterwiel vastsloeg
Daarna een romantisch candle light dinner gehad
(Bij de Mac
Nog bedankt voor het voer Rib-I
)
Weer was heel de middag goed en al met al een geslaagde rit, alleen kawa's doen nog wel eens moeite om de rit te verpesten
Ik studeer en heb de afgelopen tijd hard genoeg gewerkt om nu even niet te hoeven werkenquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 18:47 schreef hicham het volgende:
Kan iemand ff 112 bellen, BazzieK heeft niet binnen 10 minuten gereageerd![]()
kga nog ff rijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |