abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 17:20:47 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41588984
lekker

Oke even een vraagje, we hebben nu 2 avonden geprobeerd om 12 uur die fles te geven, maar Maurice en ik hebben beiden het idee dat ze dus nog meer spuugt plus daarbij ze zo ontzettend moe is.
Dus zie ik die laatste fles liever niet zitten.
Echter 4 keer 210 is ook geen optie want dat werkt al helemaal niet.
Maar 4 keer 180 is weer te weinig voor ruim 8 maanden totaal dus 720 zeker daar ze steeds actiever wordt.
Ik zit zo in dubio
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 7 september 2006 @ 17:22:37 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_41589029
dan geef je toch weer 5 flessen evenstar? of 6 zelfs? het is nu toch het enige wat ze krijgt?
stormy waters...
sailin'
pi_41589160
ik vind het ZALIG!! Niet meer midden in de nacht een uur wakker zijn...

Lastig Evenstar... hoeveel heeft ze er de afgelopen 2 dagen gehad?

Damn, Amber heeft nu wel hele goede werkende darmen. Ik heb vandaag al 5 poepluiers gehad en ik geloof dat ze nu nummer 6 aan het creeren is...
En haar schaamlipjes zijn weer helemaal rood en er zitten blaasjes op... En ze gilt het weer uit met verschonen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 7 september 2006 @ 17:44:12 #129
24188 Belana
kloon van belana
pi_41589636
flink smeren dan denk ik vicky? lekker he door kunne slapen! Ik vind het ook erg lekker. Ezra slaapt meestal tot een uur of 5 door en daarna met speen nog een uur. vandeweek was ie zomaar een keer weer om 4 uur en ik was gelijk helemaal stuk
stormy waters...
sailin'
pi_41589715
ja ik smeer me rot. Heb Bepanthen, Babybillencreme van Weleda en Zinkzalf van Zwitsal...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 7 september 2006 @ 18:25:30 #131
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41590691
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:22 schreef Belana het volgende:
dan geef je toch weer 5 flessen evenstar? of 6 zelfs? het is nu toch het enige wat ze krijgt?
De hoeveelheid met 5 flessen is in principe prima, alleen krijgen we dus het idee dat ze daardoor nog meer spuugt. daarom die tijfel om toch maar 4 flessen te geven en kijken of het groeien e.d. goet gaat.
pi_41598401
Vandaag viel me op wat me al eerder was opgevallen. De luier van Kendahl leek wat ruimer te zitten. Dus ik besloot langs te gaan bij het consultatiebureau om hem te laten wegen. Nou: vals alarm. Hij is zelfs in twee weken ruim een pond aangekomen Hij weegt nu 4090 gr.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_41598964
pv, is ie de lengte in geschoten?

vicky, het zou ook goed een schimmelinfectie kunnen zijn. evt. even naar laten kijken door de huisarts, of gewoon zelf zo'n tube antischimmel-zalf kopen bij de apotheek, miconazol oid.
pi_41599082
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:32 schreef bixister het volgende:
pv, is ie de lengte in geschoten?

vicky, het zou ook goed een schimmelinfectie kunnen zijn. evt. even naar laten kijken door de huisarts, of gewoon zelf zo'n tube antischimmel-zalf kopen bij de apotheek, miconazol oid.
Ja, dat bedacht ik me later ook. We hebben hem niet gemeten, maar hij lijkt idd gegroeid. Ik merk het wanneer ik hem in de wieg leg. Hihihi, minder ruimte over.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † donderdag 7 september 2006 @ 23:44:06 #135
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_41601778
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:21 schreef owlet het volgende:

[..]

Even heel muggenzifterig, maar bakeren is niet iets wat altijd zó maar gedaan kan worden. Voor niet alle kindjes is het even goed en het kan ook risicovol zijn als het niet onder de juiste omstandigheden of met te weinig kennis gebeurt. Ik zou het zeker niet aan iedereen "zo maar" aanraden.
<spuit elf>
Helemaal mee eens. Inbakeren remt ook allerlei reflexen en signalen af die baby's niet voor niets hebben. Hongersignalen bijvoorbeeld. Daar zul je dus extra goed op moeten letten als je je kind inbakert. (Anders is er kans op stille ondervoeding.)
</spuit elf>
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:00:17 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_41607934
Ik laat Ezra dan ook niet uren lang ingebakerd liggen, ik doe het puur om hem in slaap te laten komen als hij een hele onrustige dag heeft. hij heeft van die fladderdagen zeg maar. als hij 10 minuutjes slaapt haal ik hem er altijd weer uit zodat hij ook gewoon wakker wordt voor voeding e.d.
en daar werkt het toch echt erg prettig voor hoor
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:10:30 #137
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_41611448
*net terug van vakantie is en fluks heeft bijgelezen...*

Driewerf hoera voor Wolfje!!!
Van harte gefeliciteerd Sugar, Sugar-man en Maria met jullie mooie, stoere zoon en broertje!
Aan de foto's te zien lijkt ie op z'n zusje. Vooral bij de mond dezelfde trekjes. Maar donkere haartjes!

Sorry dat de felicitatie zo laat is, maar was vanaf 20 augustus op vakantie en kon daar geen i-net koekeloeren. Heb op 2 september (echt waar!) nog zitten denken: ''goh, stèl je voor dat Wolfje nu wordt geboren...een dubbele verjaardag...'' En zie hier...het is nog gebeurd ook. Heel bijzonder.

Heel veel geluk en geniet van elkaar!

LW

PS: in het buikentopic zag ik de laatste fotoserie van jou met dikke buik en Maria erbij. Op de 2e foto in het rijtje zie ik op de achtergrond een zwart-wit-foto in de kast staan; is dat een jeugdfoto van jou of je man? Ik vind het twee druppels Maria!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:03:15 #138
56471 pinquit
oh my lama!
pi_41614191
volgens mij is dat meneersugar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:16:52 #139
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41614550
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef Vicky het volgende:
ja ik smeer me rot. Heb Bepanthen, Babybillencreme van Weleda en Zinkzalf van Zwitsal...
Je hebt ze allemaal behalve de sudocreme.
Die werkt hier als een tierelier.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:19:52 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_41614640
hier werkt het beste de bepanthen, lekker dik en vet. maar max heeft nog geen open billetjes gehad.

moet je sudocrem nou dik of dun doen, want er zit zink in en zink moet je altijd dun doen omdat het anders echt niet werkt (tegen vocht). maar op het KDV waar ik werkte deden ze altijd een dikke laag..
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:22:46 #141
56471 pinquit
oh my lama!
pi_41614735
en wat bij mij zelf werkt bij wonden of geirriteerde huid is vaseline lanette creme.

kan je denk ik bij de apotheek halen, maar weet het niet zeker heb het zelf op de illegale manier gekregen
pi_41631738
Verhaal bij defoto's in het fototopic:
Emma had vandaag op het kdv maar een uurtje geslapen. thuis viel ze dus aan de borst snel in slaap. Toen wij aan tafel zaten werd ze weer wakker en haalden we haar erbij aan tafel. Eigenlijk was ze veel te moe. Toch maar wat te eten gegeven. Resultaat is dus een moe snotterig meisje dat het tussen alles door toch wel naar haar zin heeft. 10 minuten heb ik haar lekker in bad gedaan en heeft ze nog even bijgetankt bij mij
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:33:02 #143
56471 pinquit
oh my lama!
pi_41631939
agottie
pi_41632524
en en en toen we haar ophaalden dronk ze zomaar weer uit een flesje, bij mij op mijn arm en thuis ook nog wat bij Mike op schoot.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_41641749
Dutch, Sudo gebruiken we hier ook

Bix, ik ga maandag even naar de HA, even na laten kijken want het is steeds niet weg...

Amber is gister weer aangevlogen door de hond van me schoonouders. Michel en me schoonmoeder zaten er allebei bij, maar de hond was veel te snel. Amber heeft 3 hele kleine puntjes op haar neusje zitten. De hond is vanaf heden, als Amber er is, verbannen naar de keuken....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2006 @ 09:51:32 #146
81992 Githa
pi_41641813
Dat is schrikken Vicky, maar is het al eens eerder gebeurd dan?.... ik zou de hond na een eerste keer al verbannen hebben het idee wat er een tweede keer kan gebeuren, brrr!
Alles verder goed met Amber?....
pi_41641848
de eerste keer was het meer dattie waarschuwde. Ik ben met ook rot geschrokken hoor, was op me werk en Michel belde me...

Gelukkig gaat het met Amber hartstikke goed. Ze wordt steeds leuker en ondeugender en ze lacht eigenlijk bijna de hele dag.. Ze eet goed, drinkt goed, slaapt goed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:00:34 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41641912
He jasses vicky

Iemand tips voor een lief meisje wat niet poepen kan, maar niets mag hebben ? heb vannacht wel een zetpilletje gegeven, maar ze kan nog steeds niet.
pi_41641930
Evenstar, kan je niet een heel klein beetje olijfolie door d'r fles doen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:30:49 #150
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41642279
Little Woodstock: Die foto in Sugars huis hebben ze gekregen op hun trouwdag. Het is een 'combi' van kleine Sugar en kleine Sugarman. Een foto met relief zeg maar. De ene kant de een, de andere kant de ander. Lekker vage omschrijvning he?! Maar zoiets is het dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')