Met een toepasselijke TT..quote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef Chowi het volgende:
Down it goes!
Moet ik iets ontkennen of bevestigen?quote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had vanmiddag een gesprek over wat voor piemels de BeF-jongens zouden hebben. Twee foknerds die daten levert echt vreemde gesprekken op
.
quote:
quote:
Ik weet alvast wiens broekzak ik moet plunderen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef SPK het volgende:
http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2006/05/06/17899.jpg
Mijn telefoon is zeer prettig, op die kut accu na dan
* SPK biosbroek opzoektquote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet alvast wiens broekzak ik moet plunderen.
Hihi... neenee.quote:
"Heej schatje, was dat een telefoon in je broekzak of had je me nog niet gezien?"quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Auw.quote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Heej schatje, was dat een telefoon in je broekzak of had je me nog niet gezien?"
Jij zit ook in ieders broek he!quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou eh. We zaten in café De Oude Jan. Dus. Ehm. Hoe gerimpeld is hij precies? En eh. Je voorhuid. Is die wat aan de eh, slappe en lange kant?quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet ik iets ontkennen of bevestigen?
Ik las vandaag de geweldige zin 'Is dat een minaret in je zak of ben je gewoon blij me te zien?' in een bladquote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Heej schatje, was dat een telefoon in je broekzak of had je me nog niet gezien?"
Jaloers?quote:
Ja, of soms ook wel onder een rok, als het echt moet.quote:
Ik lees net mini marinet...quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik las vandaag de geweldige zin 'Is dat een minaret in je zak of ben je gewoon blij me te zien?' in een blad!
quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik las vandaag de geweldige zin 'Is dat een minaret in je zak of ben je gewoon blij me te zien?' in een blad!
Het druipt er van af in m'n posts he.quote:
Hij 's wel verbeterd wat dat betreft.quote:
Ey, zoiets heet integratie..quote:
Ah, ontkennen dusquote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou eh. We zaten in café De Oude Jan. Dus. Ehm. Hoe gerimpeld is hij precies? En eh. Je voorhuid. Is die wat aan de eh, slappe en lange kant?
Getver!quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het druipt er van af in m'n posts he..
quote:
Ik zet alvast een ovenschaal klaar.quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Slari, het antwoord is trouwens 10 minuten, mits de magnetron richting Mekka staat.
Dat dacht ik ook net ja..quote:
mi·na·ret (de ~, ~ten)quote:
Jahaa, met zo'n kuise ganzeveer eraan.quote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat is zo'n hoed met van die kurkjes eraan tegen de vliegen.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hooohooi.quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je leert nog eens wat in BeF. Pas nog wat een amoebe is..
Dat is net zoiets als zeggen dat je je elleboog niet kan likken en dat iedereen het gaat proberen he.quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke jongen kan z'n voorhuid over z'n navel trekken?
Ah met van dat nepgoud eropquote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
mi·na·ret (de ~, ~ten)
1 slanke, ronde toren bij een moskee
Je leert nog eens wat in BeF. Pas nog wat een amoebe is..
Als je dat nodig hebt, heb je 'm nét iets te lang niet gewassen, gok ik.quote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij kan het dus niet.quote:Op zondag 3 september 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je je elleboog niet kan likken en dat iedereen het gaat proberen he..
Pwnd wie een n00b.quote:Op zondag 3 september 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwehe, Litso heeft vandaag langer dan 5,5 uur in de trein gezeten.
Dát doet me denken aan een gesprek over paalpastaboetseren.quote:Op zondag 3 september 2006 23:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt, heb je 'm nét iets te lang niet gewassen, gok ik.
Even proberen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Iedere jongen op internet kan er zn borstharen meetellenquote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel vastpinnen met satéprikkers heh..quote:
Easy.quote:
Lalala, I can't hear you.quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát doet me denken aan een gesprek over paalpastaboetseren.
Geen idee, ik heb ng nooit een poging gewaagd.quote:
Doe het dan. Oh ja, en vergeet niet de foto's en filmpjes ervan te posten!quote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ng nooit een poging gewaagd.
Hier niet.quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef Janetje het volgende:
Waarom is m'n mooie ava dood?
En die zou je willen zien omdat...?quote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe het dan. Oh ja, en vergeet niet de foto's en filmpjes ervan te posten!.
Leedvermaak.quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
En die zou je willen zien omdat...?
Moslims besnijden alleen vrouwen, dus nee.quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef SPK het volgende:
Is dit een ben je moslim test?
Ik draag mijn clit altijd in een apart vakje van mijn portemonnee meequote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Moslims besnijden alleen vrouwen, dus nee.
Het kan makkelijk trouwens in slappe toestand, filmpjes en vids doe ik niet aan.quote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe het dan. Oh ja, en vergeet niet de foto's en filmpjes ervan te posten!.
Ja, dat wist ik.quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Wisten jullie dat 70% van de Amerikanen hun voorhuid mist? En dat de gemiddelde penis-lengte van Britten 16,2 cm is?
Jongejonge, ik heb me ingelezen vanmiddag.
Dat klinkt als "en ik kan mijn sleutels ookal nergens vinden!"quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Wisten jullie dat 70% van de Amerikanen hun voorhuid mist?
Dan ben ik blij dat ik geen Amerikaan ben en is het statistisch bewezen dat ik geen gemiddelde Brit ben.quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Wisten jullie dat 70% van de Amerikanen hun voorhuid mist? En dat de gemiddelde penis-lengte van Britten 16,2 cm is?
Jongejonge, ik heb me ingelezen vanmiddag.
Nja, dan geloof ik het gewoon niet.quote:Op zondag 3 september 2006 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het kan makkelijk trouwens in slappe toestand, filmpjes en vids doe ik niet aan..
Je mag het wel even komen proberenquote:
Oh ja wacht. Hier in BeF kennen wij alleen maar 20+ cm aan vleesspiezen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:53 schreef SPK het volgende:
Wat een kleine pinkels hebben die Engelsen zeg
Ja dan heb je een pinkel van 5cm ofzoquote:Op zondag 3 september 2006 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Lijkt me trowuesn erg zielig als je niet tot je navel komt. Of je moet ene hele grote onderbuik hebben.
Goed zo. En nu nog vastpinnen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Lijkt me trowuesn erg zielig als je niet tot je navel komt. Of je moet ene hele grote onderbuik hebben.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, grut. Straks doe ik je pijn ofzo.quote:Op zondag 3 september 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Je mag het wel even komen proberen.
Ach daar kan jij ook niks aan doen joh.quote:Op zondag 3 september 2006 23:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik geen Amerikaan ben en is het statistisch bewezen dat ik geen gemiddelde Brit ben.
Kut. Weer vergeten een laatdunkende opmerking te posten.quote:Op zondag 3 september 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ja wacht. Hier in BeF kennen wij alleen maar 20+ cm aan vleesspiezen.
Maakt niet uit, voorhuidjes zijn te missen. Die verwerken we gewoon tot chips.quote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, grut. Straks doe ik je pijn ofzo.
We moetne nu zeker een BeFgemiddelde gaan vaststellen?quote:Op zondag 3 september 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ja wacht. Hier in BeF kennen wij alleen maar 20+ cm aan vleesspiezen.
Ik weet niet of het wel positief is als je dat kan.quote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef SPK het volgende:
De lemming word natuurlijk kan je met je borsten je navel aantikken
Nee.quote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef SPK het volgende:
De lemming word natuurlijk kan je met je borsten je navel aantikken
Die gaan naar het brandwonden centrum in Beverwijk.quote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maakt niet uit, voorhuidjes zijn te missen. Die verwerken we gewoon tot chips.
Daarom eet ik dus nooit Pringles.quote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maakt niet uit, voorhuidjes zijn te missen. Die verwerken we gewoon tot chips.
Lees waar het over gaat, dan snap je die post wel.quote:
Voorspelbaar, Jquote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:
Ach daar kan jij ook niks aan doen joh.
Graag. Als iedereen mij nou de gegevens mailt, met als bijlage een foto met meetlintje erbij, zal ik beloven er discreet mee om te gaan en een gemiddelde uit te rekenen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We moetne nu zeker een BeFgemiddelde gaan vaststellen?.
Ach, wacht nog een tiental jaartjes.quote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel positief is als je dat kan.
Die post van mij helemáál niet, gelukkig.quote:
Ja hey, jij legt ze voor het doel.quote:
quote:
Laat staan ándere posts van je. Nee, JD is echt nóóit voorspelbaar.quote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Die post van mij helemáál niet, gelukkig.
Meh, 20 cm gemiddeld is wel overdreven hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef SPK het volgende:
Maar 20 cm gemiddeld moeten we kunnen halen
Of Slarioux moet het gemiddelde erg naar beneden gaan halen
Nou, ik hoef Litso niet met je te delen hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie je wel dat we op elkaar lijken.
Ok ok, ik post al!quote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef SPK het volgende:
Maar 20 cm gemiddeld moeten we kunnen halen
Of Slarioux moet het gemiddelde erg naar beneden gaan halen
Hey dit is internet menquote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Meh, 20 cm gemiddeld is wel overdreven hoor.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef Chowi het volgende:
Laat staan ándere posts van je. Nee, JD is echt nóóit voorspelbaar.
Heu, lief zijn over mijnquote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik hoef Litso niet met je te delen hoor.
Ik denk dat piemelmemory toch leuker is. Dan neem je de plaatjes ook echt in je op enzo.quote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Of piemelkwartet!
'Mag ik van jou, van de zichtbare SOA-lijder-serie, de 20 cm?'
"Ok, maar dan wil ik van jou, uit de categorie Wheheh de piemel verbergende bierpens."quote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Of piemelkwartet!
quote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Of piemelkwartet!
Wie Is Het? is ook een optie.quote:Op maandag 4 september 2006 00:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat piemelmemory toch leuker is. Dan neem je de plaatjes ook echt in je op enzo.
Hij is leuk. Op een platonische manier.quote:Op maandag 4 september 2006 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heu, lief zijn over mijn. nerd
.
"Zijn de balzakharen donker, licht of er helemaal niet?"quote:Op maandag 4 september 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie Is Het? is ook een optie.
'heeft hij 20.000+ posts?'
quote:Op maandag 4 september 2006 00:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij is leuk. Op een platonische manier.
"en een pet met een klep...? "quote:Op maandag 4 september 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is voldoende.quote:Op maandag 4 september 2006 00:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij is leuk. Op een platonische manier.
En als uitbreidingspakket 'De Piemels van Satan'. Kunnen de David de Driekoppige er weer in verwerken.quote:Op maandag 4 september 2006 00:03 schreef Slarioux het volgende:
De Piemels van Catan. En dan krijg je alleen punten met de langste handelsroute penis.
Wie is het, das zo tof.quote:Op maandag 4 september 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan 'graan' vervangen door 'eiwitten'?quote:Op maandag 4 september 2006 00:03 schreef Slarioux het volgende:
De Piemels van Catan. En dan krijg je alleen punten met de langste handelsroute penis.
quote:
McD huh..quote:Op maandag 4 september 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar niet iedereen kent de grommende Driekop.
De pollm is ook veels te groot opgezet. 15 of 25 of nogal een verschil.quote:Op maandag 4 september 2006 00:05 schreef Chowi het volgende:
Ja hallo. Niet allemaal braaf optie twee aanklikken..
Maak nog maar een poll over de tieten.quote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
En hoe zit het met een clitoris van 6 cm? Zal ik meestemmen?
Ja had 20/25 moeten zijnquote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De pollm is ook veels te groot opgezet. 15 of 25 of nogal een verschil.
Maak dan een beterequote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De pollm is ook veels te groot opgezet. 15 of 25 of nogal een verschil.
Ja, doe maar.quote:Op maandag 4 september 2006 00:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maak nog maar een poll over de tieten.
Trusten pantoffeldiertje.quote:Op maandag 4 september 2006 00:07 schreef Slarioux het volgende:
Mensen ik ga pitten, want ik moet weer fucking vroeg op.
Tabee allemaal!
Chowi is...quote:Op maandag 4 september 2006 00:07 schreef Chowi het volgende:
Maak nog maar een poll over de tieten.
Ik kan niet kiezen. Zet er eens al het bovenstaande bij.quote:Op maandag 4 september 2006 00:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Chowi is...
» Tieten
» Bier
»
» Jetsers
» Pils
maak je eigen FOK! poll zelf!
Of meetlinten.. eerst opmeten, er twaalf keer omheen wikkelen..quote:Op maandag 4 september 2006 00:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou mannen, pak de meetlatten maar vast..
De heren stemmen ook mee..quote:
Ik zat er aan te denkenquote:Op maandag 4 september 2006 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Is Bio al weg? Anders haalt die even het tietengehalte omhoog..
quote:Op maandag 4 september 2006 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Is Bio al weg? Anders haalt die even het tietengehalte omhoog..
quote:Op maandag 4 september 2006 00:17 schreef Chowi het volgende:
Mjeh waarom hoor ik niemand vragen wie er D> heeft gestemd? Is dat zo voor de hand liggend?
SaraRaats.quote:Op maandag 4 september 2006 00:17 schreef SPK het volgende:
Wie is SR?
Jij heet DD?quote:Op maandag 4 september 2006 00:17 schreef Chowi het volgende:
Mjeh waarom hoor ik niemand vragen wie er D> heeft gestemd? Is dat zo voor de hand liggend?
SaraRaats.quote:Op maandag 4 september 2006 00:17 schreef SPK het volgende:
Wie is SR?
Ja.quote:Op maandag 4 september 2006 00:17 schreef Chowi het volgende:
Verdulle ik heb niet D> gestemd!quote:
En daar kom je pas achter andat ik zeg wie SR is en niet na de vraag in de poll?quote:Op maandag 4 september 2006 00:18 schreef SPK het volgende:
SARA FUCKING RAATSS NEEEEEEEE
IK ZIT TE ETEN
IK MOET AAN DIE RODE DRUIPSTEENGROT DENKEN
VISUALSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ik wist niet dat daar een foto van was ookquote:Op maandag 4 september 2006 00:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En daar kom je pas achter andat ik zeg wie SR is en niet na de vraag in de poll?
Nooit gezien.quote:Op maandag 4 september 2006 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Die foto is zo ongeveer algemeen bekend hier op Fok.
* SPK ogen en oren dichtdoet en hard lalalalalaalallalala zingtquote:Op maandag 4 september 2006 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Foto's...quote:Op maandag 4 september 2006 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
HUUUU.. ho..quote:Op maandag 4 september 2006 00:21 schreef SPK het volgende:
Was het bospeen
quote:Op maandag 4 september 2006 00:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
HUUUU.. ho..
Stop..
ga weg
Hou op.
Ik heb hem niet bewaard., Ik kan me herinneren dar cerror hem gepost had omdat ik hem toen nog niet kende. Het was heel subtiel, een . die een link was.quote:
Het waren meerdere foto's..quote:Op maandag 4 september 2006 00:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb hem niet bewaard., Ik kan me herinneren dar cerror hem gepost had omdat ik hem toen nog niet kende. Het was heel subtiel, een . die een link was.
Ik lees het ook ja... ik ben diep gewond.. in mijn hart..quote:
Kan ze dan ook even yvonne schoppen?quote:Op maandag 4 september 2006 00:30 schreef SPK het volgende:
Handig want Chowi kan het topic leegmaken weer
Als in pushupquote:Op maandag 4 september 2006 00:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Kan ze dan ook even yvonne schoppen?
Wie nietquote:Op maandag 4 september 2006 00:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Beiden..
Ach oh well.. ik heb yvonnes tieten toch al gezien.
Het halve hele forum en GeenStijl heeft yvonnes tieten al gezien.quote:Op maandag 4 september 2006 00:33 schreef MudBabe het volgende:
Kan je nu nog wel slapen dan, Neenetje??
Een kwartier oude kloonquote:Op maandag 4 september 2006 00:33 schreef MudBabe het volgende:
Kan je nu nog wel slapen dan, Neenetje??
Foto?quote:Op maandag 4 september 2006 00:35 schreef MudBabe het volgende:
Ik heb nog niets gezien, maar ach, ik heb aan mijn eigen wel genoeg geloof ik zo!
Ik hoef geen tieten hoorquote:Op maandag 4 september 2006 00:38 schreef MudBabe het volgende:
Ik heb genoeg aan mijn eigen, SPK, dat wil nog niet zeggen dat ik hoef te delen. Want dan zou ik er zelf weer te weinig aan hebben.
Hola!quote:Op maandag 4 september 2006 00:39 schreef Litso het volgende:
Hoi.
Wordt er ook weer eentje wakker hoor.quote:
Een foto,jij begint weer over tieten delenquote:Op maandag 4 september 2006 00:40 schreef MudBabe het volgende:
Jij brulde toch het eerst om een foto, SPK! Dus wat wil je nou?
Ik was aan 't roken.quote:Op maandag 4 september 2006 00:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Wordt er ook weer eentje wakker hoor.
Túúrlijkquote:
Écht!quote:
Zover terug trekken doet pijn als-ie op m'n buik ligtquote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Túúrlijk.quote:Op maandag 4 september 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zover terug trekken doet pijn als-ie op m'n buik ligt
quote:Op maandag 4 september 2006 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb kleine tieten en ik ben er trots op.
quote:Op maandag 4 september 2006 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb kleine tieten en ik ben er trots op.
Precies, viel mij ook al op.quote:Op maandag 4 september 2006 00:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ey, c_c, hij ontkent eht niet he..
Solly.quote:Op maandag 4 september 2006 00:53 schreef Neenetje het volgende:
Mijn tietentopic wordt een filmtopic.
Pc, hou op.
Het gaat om de kontquote:Op maandag 4 september 2006 00:54 schreef MudBabe het volgende:
Het gaat toch niet om de grote van de tietjes? Het gaat toch om het sabbelgehalte??
quote:Op maandag 4 september 2006 00:54 schreef MudBabe het volgende:
Het gaat toch niet om de grote van de tietjes? Het gaat toch om het sabbelgehalte??
quote:Op maandag 4 september 2006 00:54 schreef MudBabe het volgende:
Jij snapt het.quote:
Vet zuigen en ergens anders inspuiten?quote:Op maandag 4 september 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die compenseert.
Huuuuuuuu.
Goh, vreemdquote:Op maandag 4 september 2006 01:02 schreef MudBabe het volgende:
Op een kont kan je lang zo lekker niet sabbelen als op tietjes, lijkt mij! Sterker nog, mannen sabbelen alleen op mijn tietjes en niet op mijn kont!
Of een scheet laat.quote:Op maandag 4 september 2006 01:07 schreef Neenetje het volgende:
Dan kom je klaar als je moet schijten..
Schijten is net klaarkomen, hemels altijd. Mits vezels.quote:Op maandag 4 september 2006 01:07 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Voor mij ook trouwens.quote:Op maandag 4 september 2006 01:10 schreef JDude het volgende:
Bedtijd.
Vrouwen schijten nietquote:Op maandag 4 september 2006 01:07 schreef Neenetje het volgende:
[..]
quote:
Daarom dus.quote:
Vrouwen die iedere dag bruine bonen eten dus.quote:
Oh come on.. die mythe is toch al opgeheven?quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
Alle vrouwen schijten. Alleen suffe fotoboeknegers beweren het tegenovergestelde.
En nu ben ik echt weg.
Zie je!quote:Op maandag 4 september 2006 01:14 schreef MudBabe het volgende:
Nee, die verwijderen hun stront door klysma's, rompompom!
Nee hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 01:25 schreef rompompom het volgende:
Slapen, men zit blijkbaar op MSN.
Jaja, bedek die dingen maar goed.quote:Op maandag 4 september 2006 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga tandpasta op m'n kin smeren.
Dago?quote:Op maandag 4 september 2006 01:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is zelfs nog een donker blauwe online
Komt er zo'n wit kopje op? Dat is gewoon pus hoor, geen melktandje.quote:Op maandag 4 september 2006 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga tandpasta op m'n kin smeren.
quote:Op maandag 4 september 2006 01:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Komt er zo'n wit kopje op? Dat is gewoon pus hoor, geen melktandje.
Doei doei.quote:Op maandag 4 september 2006 01:30 schreef MudBabe het volgende:
Ja, ik ga mijn lieve lichaam even bedekken! Dag!
Hihi..quote:Op maandag 4 september 2006 01:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Komt er zo'n wit kopje op? Dat is gewoon pus hoor, geen melktandje.
Is het gordijn nummer 2?quote:Op maandag 4 september 2006 01:41 schreef Litso het volgende:
Galvaniseren is een welig tierende bezigheid in sommige minder geciviliseerde contreien.
Dat je het even weet.
Ja?quote:
Ik ben heul geen duvel! Da's alleen maar roddel en vuige achterklap.quote:Op maandag 4 september 2006 02:02 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hehehe.
Als je het over de duvel hebt heh..
Ja jij daar, ga eens heul snel die hele map foto's zippen en mailen naar cerror apenstaartje gmail punto com!quote:
God dus..quote:Op maandag 4 september 2006 02:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben heul geen duvel! Da's alleen maar roddel en vuige achterklap.
Pfff, duivel, ik. I taught him everything he knows. Amateur..
Die staan niet hier.quote:Op maandag 4 september 2006 02:03 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ja jij daar, ga eens heul snel die hele map foto's zippen en mailen naar cerror apenstaartje gmail punto com!
Nakende man in bed. Doei.quote:Op maandag 4 september 2006 02:03 schreef Dagonet het volgende:
Slapen, doei.
Niks mis mee.quote:Op maandag 4 september 2006 02:09 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Hé bah, nakende mannen.
Bier drinken en roddelen.quote:Op maandag 4 september 2006 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gedaaaan![]()
bier drinken en bitterballen eten![]()
Je kent me niet eens gek!quote:
Whehe. Nee.quote:Op maandag 4 september 2006 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus
Nou gooi de roddels eens hier neer![]()
![]()
Oh ik wel hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 02:13 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Zeker wel! Ik wil het niet hebben.
flauwquote:Op maandag 4 september 2006 02:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Whehe. Nee.
[..]
Oh ik wel hoor.
Hooiiiiiiquote:
Was ist?quote:Op maandag 4 september 2006 02:29 schreef Zaeqomqommer het volgende:
LKBJVAISUYP@*927&@2&(2( &)@ @SS!@@
Eeh?quote:Op maandag 4 september 2006 06:44 schreef Slarioux het volgende:
Goeiemorgen stelletje kutkoters!
En c_c? Een flink stel tetten gekregen van de tandenfee?
Toch knap van die pen nogquote:Op maandag 4 september 2006 08:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Eerste dag school en heb alleen een pen.. Moet nog gwereedschap enzo halen maar dat kwam door een misverstand.
.
Z`on horloge setje kopen man 5 euro ofzoquote:Op maandag 4 september 2006 09:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Allemaal soorten schroevensdraaiens en een usb harde schijf.. Maar ik ga ff eten en m'n haar kammen enzo.
.
Ik heb tenminste nog een mini notitieblokje, een pen en een laptopquote:Op maandag 4 september 2006 08:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Eerste dag school en heb alleen een pen.. Moet nog gwereedschap enzo halen maar dat kwam door een misverstand.
![]()
De deur staat open en ik werk ookquote:Op maandag 4 september 2006 09:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
Goedemorgen mensen
weer aan het werk, en de zon schijnt volop... tis ook altijd hetzelfde
nja.. ik mag alleen naar de zon kijken vanachter het glas.. waar nog net geen geraniums voor staanquote:Op maandag 4 september 2006 09:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De deur staat open en ik werk ook
een soort
Zou kunnen qua leeftijdquote:Op maandag 4 september 2006 09:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nja.. ik mag alleen naar de zon kijken vanachter het glas.. waar nog net geen geraniums voor staan
Nee, ik heb een lijst en samen kost het iets van 80 euro.quote:Op maandag 4 september 2006 09:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Z`on horloge setje kopen man 5 euro ofzo
En de 2 katten!quote:
U word it'r dus ooitquote:Op maandag 4 september 2006 09:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik heb een lijst en samen kost het iets van 80 euro.. Ook verschillende tangen enzo. En een USB hddvanaf de 40 gig dus dat komt er ook nog eens bij. En dan nog school en boekgeld maar dat moet ik vandaag even regelen hoe dat precies zit.
.
Dat wilde ik net zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |