Met een toepasselijke TT..quote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef Chowi het volgende:
Down it goes!
Moet ik iets ontkennen of bevestigen?quote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had vanmiddag een gesprek over wat voor piemels de BeF-jongens zouden hebben. Twee foknerds die daten levert echt vreemde gesprekken op
.
quote:
quote:
Ik weet alvast wiens broekzak ik moet plunderen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef SPK het volgende:
http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2006/05/06/17899.jpg
Mijn telefoon is zeer prettig, op die kut accu na dan
* SPK biosbroek opzoektquote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet alvast wiens broekzak ik moet plunderen.
Hihi... neenee.quote:
"Heej schatje, was dat een telefoon in je broekzak of had je me nog niet gezien?"quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Auw.quote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Heej schatje, was dat een telefoon in je broekzak of had je me nog niet gezien?"
Jij zit ook in ieders broek he!quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou eh. We zaten in café De Oude Jan. Dus. Ehm. Hoe gerimpeld is hij precies? En eh. Je voorhuid. Is die wat aan de eh, slappe en lange kant?quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet ik iets ontkennen of bevestigen?
Ik las vandaag de geweldige zin 'Is dat een minaret in je zak of ben je gewoon blij me te zien?' in een bladquote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Heej schatje, was dat een telefoon in je broekzak of had je me nog niet gezien?"
Jaloers?quote:
Ja, of soms ook wel onder een rok, als het echt moet.quote:
Ik lees net mini marinet...quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik las vandaag de geweldige zin 'Is dat een minaret in je zak of ben je gewoon blij me te zien?' in een blad!
quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik las vandaag de geweldige zin 'Is dat een minaret in je zak of ben je gewoon blij me te zien?' in een blad!
Het druipt er van af in m'n posts he.quote:
Hij 's wel verbeterd wat dat betreft.quote:
Ey, zoiets heet integratie..quote:
Ah, ontkennen dusquote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou eh. We zaten in café De Oude Jan. Dus. Ehm. Hoe gerimpeld is hij precies? En eh. Je voorhuid. Is die wat aan de eh, slappe en lange kant?
Getver!quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het druipt er van af in m'n posts he..
quote:
Ik zet alvast een ovenschaal klaar.quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Slari, het antwoord is trouwens 10 minuten, mits de magnetron richting Mekka staat.
Dat dacht ik ook net ja..quote:
mi·na·ret (de ~, ~ten)quote:
Jahaa, met zo'n kuise ganzeveer eraan.quote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat is zo'n hoed met van die kurkjes eraan tegen de vliegen.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hooohooi.quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je leert nog eens wat in BeF. Pas nog wat een amoebe is..
Dat is net zoiets als zeggen dat je je elleboog niet kan likken en dat iedereen het gaat proberen he.quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke jongen kan z'n voorhuid over z'n navel trekken?
Ah met van dat nepgoud eropquote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
mi·na·ret (de ~, ~ten)
1 slanke, ronde toren bij een moskee
Je leert nog eens wat in BeF. Pas nog wat een amoebe is..
Als je dat nodig hebt, heb je 'm nét iets te lang niet gewassen, gok ik.quote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij kan het dus niet.quote:Op zondag 3 september 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je je elleboog niet kan likken en dat iedereen het gaat proberen he..
Pwnd wie een n00b.quote:Op zondag 3 september 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwehe, Litso heeft vandaag langer dan 5,5 uur in de trein gezeten.
Dát doet me denken aan een gesprek over paalpastaboetseren.quote:Op zondag 3 september 2006 23:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt, heb je 'm nét iets te lang niet gewassen, gok ik.
Even proberen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Iedere jongen op internet kan er zn borstharen meetellenquote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel vastpinnen met satéprikkers heh..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |