Niks te vroegquote:
Jep, daar lijkt het nu wel opquote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef ThaSandman het volgende:
Ja hoor Tijn is verliefd.
Dat had ik eerst staanquote:
dat is Sabrina, Monique is hardstikke getrouwdquote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef wolferl het volgende:
Hij kan toch ook een keer gewoon met Monique erover hebben. Ik denk dat zij het niet eens erg gaat vinden. En wie zei dat Mo getrouwd is? Mo is weer bij haar ex vriend niet getrouwd hoor.
dat is Sabrina die weer bij haar exvriend is...quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef wolferl het volgende:
Hij kan toch ook een keer gewoon met Monique erover hebben. Ik denk dat zij het niet eens erg gaat vinden. En wie zei dat Mo getrouwd is? Mo is weer bij haar ex vriend niet getrouwd hoor.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef flugeltje het volgende:
Gos Tijn kom maar bij mij, kruip tussen m'n borsten en huil maar even uit...
Shit, hij gaat over op plat dialect, het zit 'm écht hoog....
Wat schiet hij daar mee op jij bent toch net zo goed getrouwtquote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef flugeltje het volgende:
Gos Tijn kom maar bij mij, kruip tussen m'n borsten en huil maar even uit...
Shit, hij gaat over op plat dialect, het zit 'm écht hoog....
ik vind dat ze dat hele dt gedoe moeten afschaffen... ziet er idd niet uit!!quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had ik eerst staan
Maar ik vond het stom staan dus haalde ik het weer weg...
Jij bent de baasquote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had ik eerst staan
hahaha ik dacht al, die streams van flugel lopen wel erg voorquote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En net nadat ik dit geschreven had zegt Tijn:
En ik merk dat het hoog zit, want ik begin plat te praten...
Ik ben écht goed
Tijn ik voel je beeb
Men zegt morgen, en men zegt dat er sneeuw in de tuin ligt....quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wanneer gaat die tuin nou open
Hoe had je dat gedacht dan?quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef funkie-indo het volgende:
TIJN begint wel een beetje door te draven... niet met egbert gaan praten, maar probeer het met monique te bespreken... maar ja lullen langs de zijlijn is altijd makkelijk!!!!!!!!
Zou best eens morgen kunnen zijnquote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wanneer gaat die tuin nou open
Ja en dat smelt dus moet de tuin nu openquote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Men zegt morgen, en men zegt dat er sneeuw in de tuin ligt....
Beetje jammer alleen voor Egbert dat ze zijn naam niet eens onthoudt.quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Snoet123 het volgende:
Dit moet voor Egbert toch ook even een ietwat *pijnlijk* momentje zijn ( Tijn die zijn hart over Monique ff bij hem lucht)
want Egbert zelf had toch ook een "zwak" voor Monique? ( hij zei ook : Ik begrijp je als geen ander)
Er schijnen gewoon vrij simpele regels voor te zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Dat had ik eerst staan
Tja, dat is zo. maar toch is het raar vind ik...quote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe had je dat gedacht dan?
Lieve Monique, ik weet dat je getrouwd bent en 2 kinderen hebt. Maar ik ben smoor op je, wat vind je ervan?
Ik dacht het dus niet
Zelf ook ervaring heeft met vlinders bij een getrouwd iemand, no way dat je dat ooit gaat vertellen![]()
Hij doet haar denken aanquote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen voor Egbert dat ze zijn naam niet eens onthoudt.![]()
L1 is vreselijk hequote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef ThaSandman het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind is dat je brabo's en limbo's op tv er zo uithaalt, terwijl je dit in het dagelijks leven niet zo doorhebt (als limbo dan).
Tijn bespreekt ook pas iets als hij er met de betrokkenen al over heeft gesproken. Dat was gisteren ook al met Etienne, Marcel en Jeroen. Toen sprak hij over dat hij Micheline wel leuk vond en het leek erop of hij hun een troef in handen wilde spelen, terwijl het eigenlijk zijn eigen troef was.quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef n1ek het volgende:
Tijn heeft tegen Monique gezegd dat hij het moeilijk vindt en dat hij ook niet weet hoe het overkomt.
En ook dat zij twee het wel begrepen maar omdat zij ook in het huis zitten terwijl Monique een man thuis heeft. Ze hebben het al wel besproken voor hij hier met Egbert over begon
HIj komt wel voor een dilemma te staan : eraan toegeven, dus dead-end street of proberen zijn gevoelens te onderdrukken.. ik heb met hem te doen..quote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe had je dat gedacht dan?
Lieve Monique, ik weet dat je getrouwd bent en 2 kinderen hebt. Maar ik ben smoor op je, wat vind je ervan?
Ik dacht het dus niet
Zelf ook ervaring heeft met vlinders bij een getrouwd iemand, no way dat je dat ooit gaat vertellen![]()
Je kunt er ook niets aan doen als je verliefd wordt, maar je kunt er wel een goeie band mee verpesten. Mensen trekken zich toch van je terug op zo'n moment en dan worden het alleen maar onhandige momenten op het moment dat je contact hebt. Het beste wat je in zo'n situatie kunt doen is je mond houden en wachten tot de vlinders verdwijnen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja, dat is zo. maar toch is het raar vind ik...
Je kan er zelf toch ook niets aan doen dat je verlieftd wordt?
En waarom zou je het dan niet mogen vertellen?
Taboe?
Ik geloof dat ze wel een vermoeden heeft, Tijn heeft wel degelijk iets door laten schemeren bij haar.quote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Weet Monique er eigenlijk al van?
Ik snap alleen iets niet. Eerst was hij helemaal wild van Micheline. De rest was leuk, maar zeer zeker niet zijn smaak. En nu is het opeens Monique???? Beetje maf allemaal.quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt er ook niets aan doen als je verliefd wordt, maar je kunt er wel een goeie band mee verpesten. Mensen trekken zich toch van je terug op zo'n moment en dan worden het alleen maar onhandige momenten op het moment dat je contact hebt. Het beste wat je in zo'n situatie kunt doen is je mond houden en wachten tot de vlinders verdwijnen.
ja, maar ik ben dan van mening dat (omdat het zowiezo al een doodlopende straat is) voor mezelf te kiezen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt er ook niets aan doen als je verliefd wordt, maar je kunt er wel een goeie band mee verpesten. Mensen trekken zich toch van je terug op zo'n moment en dan worden het alleen maar onhandige momenten op het moment dat je contact hebt. Het beste wat je in zo'n situatie kunt doen is je mond houden en wachten tot de vlinders verdwijnen.
Ja inderdaad, na die stoeipartij is ze opeens geweldig..quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap alleen iets niet. Eerst was hij helemaal wild van Micheline. De rest was leuk, maar zeer zeker niet zijn smaak. En nu is het opeens Monique???? Beetje maf allemaal.
Ja in onze streek praten we ook niet echt limburgs dialect. Wat wij praten heet http://nl.wikipedia.org/wiki/Heerlens_Nederlands.quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
L1 is vreselijk heDan schaam ik me dood.
Ik begrijp het wel hoor. Ik ben ook altijd zo'n vlindertje geweest. Was ik op maandag weg van Jan, dan kon ik vrijdags helemaal weg zijn van Piet. Bovendien onderschatten we waarschijnlijk de groepsdynamiek hier. Bij Micheline wordt je heel erg geconfronteerd met het feit dat ze al een relatie heeft (Semih), bij Monique is dat wat minder. Bovendien heeft Tijn natuurlijk met Monique liggen slapen en dat doet ook wel iets. Je kunt dan ineens tot het besef komen dat iemand wel héél erg leuk is.quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap alleen iets niet. Eerst was hij helemaal wild van Micheline. De rest was leuk, maar zeer zeker niet zijn smaak. En nu is het opeens Monique???? Beetje maf allemaal.
Het is alleen niet zo opeens maar al wel een paar dagen aan de gang dat die twee elkaar steeds meer gaan opzoeken.quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bel zijn moederquote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En net nadat ik dit geschreven had zegt Tijn:
En ik merk dat het hoog zit, want ik begin plat te praten...
Ik ben écht goed
Tijn ik voel je beeb
Goed idee, als ik beter met haar op kan schieten dan met m'n huidige schoonmoeder is Tijn voor mijquote:
En zijn nichtje Maggi?quote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef Canisfire het volgende:
De neef van Semih heet soepie ?
* Sonique schud wolferl door elkaar...quote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef wolferl het volgende:
Maargoed ik heb nu, ja echt waar, medelijden met E10, ik gun hem die schouder niet.
Wat zeg ik toch allemaal,straks ga ik E10 nog waarderen.
Inderdaad zou je niet even een slokje water drinkenquote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef wolferl het volgende:
Maargoed ik heb nu, ja echt waar, medelijden met E10, ik gun hem die schouder niet.
hehehe ja, de geur van haar haar kan genoeg zijn om hem helemaal gek te makenquote:Op zondag 3 september 2006 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor. Ik ben ook altijd zo'n vlindertje geweest. Was ik op maandag weg van Jan, dan kon ik vrijdags helemaal weg zijn van Piet. Bovendien onderschatten we waarschijnlijk de groepsdynamiek hier. Bij Micheline wordt je heel erg geconfronteerd met het feit dat ze al een relatie heeft (Semih), bij Monique is dat wat minder. Bovendien heeft Tijn natuurlijk met Monique liggen slapen en dat doet ook wel iets. Je kunt dan ineens tot het besef komen dat iemand wel héél erg leuk is.
*heeft hoofdpijn, neemt nu paracetesnol in*quote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique schud wolferl door elkaar...
'get a grip!!'
Toch blijft het opvallend dat hij net gek schijnt te zijn op de twee meest onbereikbare dames in het huis. Micheline omdat Semih ook in het huis zit... en Monique die getrouwd is. Maar ik zal wel spoken zien ofzoquote:Op zondag 3 september 2006 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor. Ik ben ook altijd zo'n vlindertje geweest. Was ik op maandag weg van Jan, dan kon ik vrijdags helemaal weg zijn van Piet. Bovendien onderschatten we waarschijnlijk de groepsdynamiek hier. Bij Micheline wordt je heel erg geconfronteerd met het feit dat ze al een relatie heeft (Semih), bij Monique is dat wat minder. Bovendien heeft Tijn natuurlijk met Monique liggen slapen en dat doet ook wel iets. Je kunt dan ineens tot het besef komen dat iemand wel héél erg leuk is.
Ik vind het ook maar vaag hoor, volgens mij is hij de meest manipulatieve gast in dat hele huisquote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dit is plan b van onze rechtse rakker, het schijnt op fok iig dus te werkenquote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Inderdaad zou je niet even een slokje water drinken![]()
Ik dacht al dat k de enige was die het zo erg vond om limburgers op tv te horen.. praat zelf nijswillers platquote:Op zondag 3 september 2006 23:53 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja in onze streek praten we ook niet echt limburgs dialect. Wat wij praten heet http://nl.wikipedia.org/wiki/Heerlens_Nederlands.
Kan die Etienne die mitella niet afdoen. Hij doet niet echt dingen die zijn schouder kunnen beschadigen.
Wartaal?quote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef wolferl het volgende:
Dat idee heb ik dus ook, maar dat kan komen omdat ik hem niet mag. Daar ben ik me wel van bewustquote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vaag hoor, volgens mij is hij de meest manipulatieve gast in dat hele huis
ik denk dat ie gek wordt van dat kinderlijke, voor even misschien leuk maar niet 24/7quote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef n1ek het volgende:
Tijn valt misschien wel op Micheline qua uiterlijk enzo maar bij Monique gaat het volgens mij echt om dr karakter (ook in combinatie met dr uiterlijk natuurlijk) wat hij zo ontzettend tof vindt.
e10 nuthuggerquote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook, maar dat kan komen omdat ik hem niet mag. Daar ben ik me wel van bewust
Wie zou er nou winnenquote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef Ifa het volgende:
BB6: harder, opwindender, spectakulairder.....
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap044.jpg]afbeelding][/URL]
Zo t-r-a-a-g en lijzig ook ( moet vaak aan Lieske denken als ik haar hoor praten)quote:Op maandag 4 september 2006 00:00 schreef Sonique het volgende:
Wat een vrezelijke stem heeft micheline toch...
Die 'R'
brrrrrrr krijg er echt jeukende handen van...
Ik dacht eerst ook van: wat een aparte stem zet je ff op, bleek het haar echte stem te zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 00:01 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik denk dat ie gek wordt van dat kinderlijke, voor even misschien leuk maar niet 24/7
Dat vind ik dus van Monique. Een vrouw van dik in de dertig met een stem en het verstand van een 14 jarige... en het uiterlijk van iemand die net even een flink aantal uurtjes te veel in de zonheeft gelegen ofzo. Niet een type waar ik ooit gek op zou kunnen worden. Maar goed, bij Tijn past ze misschien wel ja.quote:Op maandag 4 september 2006 00:00 schreef Sonique het volgende:
Wat een vrezelijke stem heeft micheline toch...
Die 'R'
brrrrrrr krijg er echt jeukende handen van...
Kan in beide gevallen toeval zijn. Ik denk dat het toeval is.quote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch blijft het opvallend dat hij net gek schijnt te zijn op de twee meest onbereikbare dames in het huis. Micheline omdat Semih ook in het huis zit... en Monique die getrouwd is. Maar ik zal wel spoken zien ofzo
En dan ook nog: gek worden op Monique![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook, maar dat kan komen omdat ik hem niet mag. Daar ben ik me wel van bewust
Kreatief met Kurk.quote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef Ifa het volgende:
BB6: harder, opwindender, spectakulairder.....
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap044.jpg]afbeelding][/URL]
Dus als ze irrtiant doet(24h per dag dus) dan denkt Semih: ''Semih blijf rustig, vanavond stop jeje lul in haar bek, en lruk je weer lekker aan die dikke tieten''.quote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat Semih voornamelijk op Michelines borsten viel, en niet op iets van haar maniertjes (zeurderig, kinderlijk), of haar persoonlijkheid.
Dat hij er geil van werd, zeg maar
Al is Micheline wel redelijk opgeleid, met haar VWO.
En dan hou je het langer dan 3 sekspartijen vol denk jequote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat Semih voornamelijk op Michelines borsten viel, en niet op iets van haar maniertjes (zeurderig, kinderlijk), of haar persoonlijkheid.
Dat hij er geil van werd, zeg maar
Op de afterparty van 50 cent. Vorig jaar September.quote:Op maandag 4 september 2006 00:07 schreef Canisfire het volgende:
Heeft Sabrina nou gedanst met rappers?
Nah, kom op. Ik hoop voor haar dat ze zich met 50 ook nog zo gedragen kan. Als je "leeftijdscomform" gedrag wilt... <wijst naar Egbert>quote:Op maandag 4 september 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van Monique. Een vrouw van dik in de dertig met een stem en het verstand van een 14 jarige...
Ik kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan hou je het langer dan 3 sekspartijen vol denk je
Ze wonen nota bene samen.
Ik zou daar als man totaal niet tegen kunnen. Ik kan haar op de streams al niet langer dan 5 minuten aanhorenquote:Op maandag 4 september 2006 00:12 schreef Ifa het volgende:
[..]
Nah, kom op. Ik hoop voor haar dat ze zich met 50 ook nog zo gedragen kan. Als je "leeftijdscomform" gedrag wilt... <wijst naar Egbert>
Nee al hebben ze er dit jaar wel weer lijpen bij zitten.quote:Op maandag 4 september 2006 00:11 schreef ThaSandman het volgende:
Die Valerio is toch geen cameraman meer bij BB dit jaar he?
Hier kan ik het wel mee eens zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 00:12 schreef Ifa het volgende:
[..]
Nah, kom op. Ik hoop voor haar dat ze zich met 50 ook nog zo gedragen kan. Als je "leeftijdscomform" gedrag wilt... <wijst naar Egbert>
Dat "jongen" van hem... ik vraag me af wanneer ie op het idee gekomen is om iedereen die jonger dan hem is "jongen" te noemen als om te onderstrepen hoe oud ie al wel niet is...
Intellectueel is Monique niet, maar dom is anders.
Hij is zich gewoon bij iedereen aan het inslijmenquote:Op maandag 4 september 2006 00:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kan in beide gevallen toeval zijn. Ik denk dat het toeval is.![]()
Maar effe ontopic:
Het is neit zo vreemd, dat is denk zijn karakter. Maar verliefd worden doe je niet even. Daarvoor moet de tegenpersoon bij jou een gevoelige snaar raken. Mischien dat hij viel op de borsten van Micheline. Mischien ging bij het stoeien net even wat anders dan anders waardoor bij hem de rupsen ontpopte tot vlinders in zijn buik.
Mischien valt hij op 'moeilijke' vrouwen, hij heeft zelf gezien hoe Monique tegen E10 tekeer gaat soms. Mischien is dat wel een kick, adreneline, turbo energy boost voor Tijn. Rik is een luie nicht, en Tijn is een over actieve hetero. Ik denk dat de verliefdheid (mocht die er zijn) over paar dagen is weggemoffeld. Aangezien hij micheline ook al vergeten is.
hehe dan moet ie er elke dag op terug komen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:12 schreef Canisfire het volgende:
E-10 weer over Sabrina.![]()
En hij is er moe van dat anderen er steeds over beginnen
![]()
Goedzo JONGEN. Nu een boterham met pindakaas.quote:Op maandag 4 september 2006 00:13 schreef rubstar het volgende:
ik heb vandaag de streams ff overgeslagen.. maar nu zie ik E10 met zijn arm in een "verband" hoe komt dat?![]()
[edit] laat maar heb het al gevonden![]()
Ja, heb ik ook wel, maar er zit nog iets spannends in, in die zin dat er meer achter haar zit dan alleen dat geinen. De stem van Jeroen die weer eens uitlegt wat anderen net al verteld hebben vind ik erger.quote:Op maandag 4 september 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou daar als man totaal niet tegen kunnen. Ik kan haar op de streams al langer dan 5 minuten aanhoren
Maar Marlies zag hij als een coole gast met lang haarquote:Op maandag 4 september 2006 00:15 schreef PC eend het volgende:
Hij is zich gewoon bij iedereen aan het inslijmen![]()
Tussen micheline en monique was hij ook al met sabrina bezig en in het begin marlies trouwens.
Boeietquote:Op maandag 4 september 2006 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is zich gewoon bij iedereen aan het inslijmen![]()
Tussen micheline en monique was hij ook al met sabrina bezig en in het begin marlies trouwens.
quote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Goedzo JONGEN. Nu een boterham met pindakaas.
hij wil zijn pelpinda in sab der "trutje" parkeren met toestemming van de groep maar zonder dat barry het te weten komtquote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef Snoet123 het volgende:
Wat wil E10 nu bereiken met dit gesprek?
![]()
Ze woonden al samen toen ze nog niks hadden, dus misschien was het wel het irritante met het aangename verenigenquote:Op maandag 4 september 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan hou je het langer dan 3 sekspartijen vol denk je
Ze wonen nota bene samen.
Maaar.quote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne maakt nu min of meer duidelijk dat het niets gaat worden tussen hem en Sabrina.
En vol begrip en bewondering over Barry (de vriend van Sabrina, die hij eerder deze week trouwens vergeleek met Pinochet)
Ja en daar wil hij dan mee op wintersportquote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Marlies zag hij als een coole gast met lang haar![]()
![]()
Gelukkig staat die knipoog erquote:Op maandag 4 september 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze woonden al samen toen ze nog niks hadden, dus misschien was het wel het irritante met het aangename verenigen
inderdaad.. hij zit zich nu in te dekken zodat Barry hem niet neer komt maaien met ze m16quote:Op maandag 4 september 2006 00:18 schreef toxikon het volgende:
[..]
hij wil zijn pelpinda in sab der "trutje" parkeren met toestemming van de groep maar zonder dat barry het te weten komt
ik ook niet maar zit me af te vragen wat voor nut dat zou hebben...quote:Op maandag 4 september 2006 00:20 schreef Snoet123 het volgende:
Nu praat hij weer over zijn vriendin ??????
Die gozer is echt niet meer te volgen......![]()
sta er niks van te kijken als die vriendin 1 van zijn verzinsels is
En er is geen vrouw of meid die nu denkt: ''Ja E10 ik ben je vriendin'' want die is er niet.quote:Op maandag 4 september 2006 00:20 schreef Snoet123 het volgende:
Nu praat hij weer over zijn vriendin ??????
Die gozer is echt niet meer te volgen......![]()
sta er niks van te kijken als die vriendin 1 van zijn verzinsels is
Serieus?quote:Op maandag 4 september 2006 00:23 schreef toxikon het volgende:
ok ik geef het eerlijk toe, ik heb ook gebeld dat ie moet blijven.
en een spijt dat ik heb ...
1 keertje maar omdat ik het zielig vondquote:Op maandag 4 september 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Serieus?ik heb nog nooit naar zo iets gebelt.
Al overweeg ik het wanneer Tijn de telefoon zou opnemen.
quote:Op maandag 4 september 2006 00:25 schreef Peter6000 het volgende:
De vader van Tijn dacht dat hij de "Herman" (bekend van HBB en Idols) van St Oedenroode (maar dan juist gespeld) zou gaan worden.
Ja dan lbijkt het een brabantse boer te zijn van het platteland gerukt.quote:Op maandag 4 september 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik bedoel als tijn de BB hotline zou opnemen waardoor hij op de bank zou komenquote:Op maandag 4 september 2006 00:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja dan lbijkt het een brabantse boer te zijn van het platteland gerukt.
Canisfire: ''Spreek ik met Tijn in het BB huis''
Tijn(die eigenlijk een van de straat geplukte brabantse boer is): ''Ja mien jung, wat jai wil he"
quote:Op maandag 4 september 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 september 2006 00:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik bedoel als tijn de BB hotline zou opnemen waardoor hij op de bank zou komen![]()
en de rest biets je bij anderequote:Op maandag 4 september 2006 00:27 schreef Canisfire het volgende:
Janine: ik rook niet veel hoor ik doe met een pakje sigaretten twee dagen![]()
Ik schat mijn mede users weer te laag in sorryquote:Op maandag 4 september 2006 00:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch...wasook een grapje.
Das kleine Pielemausen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
E-10 zijn favoriete film is nu bezig op Ned3.![]()
Niet zo simpel denken golfie.quote:Op maandag 4 september 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
E-10 zijn favoriete film is nu bezig op Ned3.![]()
maar de meeste vinden het stukje dat die donkere jongen inmekaar geslagen word geweldig ...terug spoelen en opnieuw kijken (werk in een videotheek van daar dat ik deze info ken)quote:Op maandag 4 september 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet zo simpel denken golfie.
American history X zet de skinheads juist heel negatief neer zo als het hoort![]()
dat heeft ploffie niet gemerkt hoorquote:Op maandag 4 september 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
American history X zet de skinheads juist heel negatief neer zo als het hoort![]()
Weet hij veel, hij heeft het zelf ergens lopen verkondigen...quote:Op maandag 4 september 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En misschien is E-10 ook zo dom bedoel je ?quote:Op maandag 4 september 2006 00:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar de meeste vinden het stokje dat die donkere jongen inmekaar geslagen word geweldig ...terug spoelen en opnieuw kijken (werk in een videotheek van daar dat ik deze info ken)
ploffie heeft thuis de dvd staanquote:Op maandag 4 september 2006 00:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat heeft ploffie niet gemerkt hoor
ik weet toch niet of etienne zo dom is ik leg uit waarom die film zo populair is bij die groepenquote:Op maandag 4 september 2006 00:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En misschien is E-10 ook zo dom bedoel je ?
Wat zeg ik nou misschien![]()
Maar ben ik de enige die E-10 net hoorde fluiten![]()
Hij zag de verkrachting scene waar Derek word verkracht in de gevangenis natuurlijk aan voor een goeie aanvullig op zijn gay porn collectie.quote:
Je zag hem twijfelen he!!! Ze overviel hem natuurlijk met die vraag : wanneer is je vriendin jarig?quote:Op maandag 4 september 2006 00:41 schreef n1ek het volgende:
Hij mag de naam niet zeggen en verzint ff daar haar verjaardag..ja ok nu is het duidelijk dat het allemaal bullshit is...ow dat was het al
Game over, try againquote:
\\quote:Op maandag 4 september 2006 00:44 schreef Snoet123 het volgende:
Je ziet hem denken...Oh shit komen ze allemaal de keuken in, Ga weg jullie !!!!!!!!
ik zie alleen 2 krolse kippen over elkaar rollenquote:Op maandag 4 september 2006 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
Milica roddelt met Janine over (ik denk) MIcheline
Als ze dan nog weten dat het 14 september is. Zonder klokken en kalender is dat lastig bij houden.quote:Op maandag 4 september 2006 00:45 schreef wolferl het volgende:
Sabrina gelooft hem: Oh ja, *storing in hoofd* ja 14 (gggkt) *storing* oktober *storing in hoofd* september. O 14 September.
Nou zal het mooi zijn, zals ze met zijn alle 14 September gaan zingen voor zijn vriendin, denkt hij WTF wat is dit. Ja je vriendin is toch jarig. Vriendin zegt E10 dan, oja vriendin.
Te hard geruktquote:Op maandag 4 september 2006 00:47 schreef Rica het volgende:
Heeft Etienne een ongeluk gehad?
Hijs van de wc gevallen. Erg toch gewoon.quote:Op maandag 4 september 2006 00:47 schreef Rica het volgende:
Heeft Etienne een ongeluk gehad?
Echt?quote:Op maandag 4 september 2006 00:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hijs van de wc gevallen. Erg toch gewoon.
Ze weten wel weke dag het is, en anders doen ze alsof. O E10 het is de 14d vandaag. Ja en roept ie dan.quote:Op maandag 4 september 2006 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ze dan nog weten dat het 14 september is. Zonder klokken en kalender is dat lastig bij houden.
Meneer de kampbeul zoekt aandacht, en (microscopische)kleine meneer de kampbeul ook.quote:Op maandag 4 september 2006 00:50 schreef Rica het volgende:
Eerst een zielig verhaal over abortus (en er dagen over doorzagen), nu zielig met een mitella rondlopen...
Er begint zich een patroon te vormen.![]()
Janine gaat dood.quote:Op maandag 4 september 2006 00:51 schreef Snoet123 het volgende:
Getver Janine heeft nog een puist...onder haar oksel....![]()
voor degene die het willen weten, er komt pus uit![]()
Yep, je moet toch wat als je zulke sociale vaardigheden als Tijn heeft mist.quote:Op maandag 4 september 2006 00:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Meneer de kampbeul zoekt aandacht, en (microscopische)kleine meneer de kampbeul ook.
Goed speurwerk Sherlock, Egbert is dus Egbertina.quote:Op maandag 4 september 2006 00:54 schreef Canisfire het volgende:
Egberts familie geheim
[afbeelding]
Dat weten ze toch ookquote:Op maandag 4 september 2006 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt wel of Semih en Marlies van elkaar weten dat ze genomineerd zijn.
Milica weet het wel van Semih toch? Zij las de eerste brief waarin stond dat de derde genomineerd zou worden.quote:Op maandag 4 september 2006 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt wel of Semih en Marlies van elkaar weten dat ze genomineerd zijn.
ja dit duurt een paar uur tot kampsjaak weer raar begint te lullen, en sabje weer wakker wordt.quote:Op maandag 4 september 2006 00:50 schreef Rica het volgende:
Eerst een zielig verhaal over abortus (en er dagen over doorzagen), nu zielig met een mitella rondlopen...
Er begint zich een patroon te vormen.![]()
Marlies..quote:Op maandag 4 september 2006 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Milica weet het wel van Semih toch? Zij las de eerste brief waarin stond dat de derde genomineerd zou worden.
Ik weet zogauw niet meer wie de tweede was, die dat las.quote:Op maandag 4 september 2006 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Milica weet het wel van Semih toch? Zij las de eerste brief waarin stond dat de derde genomineerd zou worden.
Omdat Marlies juist genomineert is omdat ze de envelop las waar in Semih werd vertelt dat hij genomineert was. En Hoe Semih het van Marlies weet dat weet ik niet maar hij weet het inmiddels wel want hij zei net tegen haar het zou toch leuk zijn als een van ons 8 stemmen zou krijgen.quote:
Voor BB al geloof ik een keer op zijn arm gevallen en zegt er opeens weer last van te hebben.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 00:57 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja dit duurt een paar uur tot kampsjaak weer raar begint te lullen, en sabje weer wakker wordt.
btw vanmiddag zei zij zoiets van als ploffies hand in haar slip zou steken dan zou zei iets hebben van wtf...
staat ergens in cos 163 of 164
quote:Op zondag 3 september 2006 19:04 schreef wolferl het volgende:
E10 zit echt te vissen, hij zegt dat hij al heel lang geleden bij een meisje heeft geslapen zonder haar aan te raken.
Sabrina: Ja dat zou ik ook raar vinden, als jij opeens met je hand in mijn broekje gaat zitten, dan denk ik ook WTF.
Niet Milicia maar die lange rooie, Marlies.quote:Op maandag 4 september 2006 01:00 schreef Snoet123 het volgende:
Milica is ook op de hoogte ( die ging als 1e de dbk in en las de brief waarin stond dat nr 3 genomineerd zou gaan worden)
Milica was volgens mij ook de enige waarmee Semih er over mocht praten maar dat heb ik hem (nog) niet zien doen
idd, Marlies weet het wel van Semihquote:Op maandag 4 september 2006 01:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat Marlies juist genomineert is omdat ze de envelop las waar in Semih werd vertelt dat hij genomineert was. En Hoe Semih het van Marlies weet dat weet ik niet maar hij weet het inmiddels wel want hij zei net tegen haar het zou toch leuk zijn als een van ons 8 stemmen zou krijgen.
Marlies las idd de brief waarin stond dat Semih genomineerd was.quote:Op maandag 4 september 2006 01:01 schreef n1ek het volgende:
[..]
Niet Milicia maar die lange rooie, Marlies.
Gedachte van de avondquote:Op maandag 4 september 2006 01:04 schreef wolferl het volgende:
Semih vind ik gewoon zo'n topper, waren alle turken maar zoals Semih.
O net zo als Basil Fawlty.quote:Op maandag 4 september 2006 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor BB al geloof ik een keer op zijn arm gevallen en zegt er opeens weer last van te hebben.
Fawlty Towersquote:Op maandag 4 september 2006 01:05 schreef Rica het volgende:
[..]
O net zo als Basil Fawlty.
Basil : (clutching at his leg) Ooh! Aah! Sorry, the old war wound playing up. Battle of Jericho, Philistine spear, very painful, nearly lost the old leg you know, should really have a lie down till the throbbing eases.
![]()
Zo was het volgens mij ook ja.quote:Op maandag 4 september 2006 01:00 schreef Snoet123 het volgende:
Milica is ook op de hoogte ( die ging als 1e de dbk in en las de brief waarin stond dat nr 3 genomineerd zou gaan worden)
Milica was volgens mij ook de enige waarmee Semih er over mocht praten maar dat heb ik hem (nog) niet zien doen
volgens mij is Tijn ook op de hoogte die was als tweede in de dbk..maar die mocht er niet over praten
quote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
Tijn en E-10 zeggen allebij wel dat ze een beetje willen rekening houden met het thuis front van de zusjes. Het enige verschil is dat Tijn het meent en dat E-10 het gewoon als excuus gebruikt omdat hij bang is een blauwtje te lopen.
kets, de spijker op zijn kopquote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
Tijn en E-10 zeggen allebij wel dat ze een beetje willen rekening houden met het thuis front van de zusjes. Het enige verschil is dat Tijn het meent en dat E-10 het gewoon als excuus gebruikt omdat hij bang is een blauwtje te lopen.
quote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef toxikon het volgende:
leuk om te zien semih en tijn. een goed gesprek dus eggie zal zo wel komen.
Pff, welkom je komt zeker net aankakken bij BB6.quote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
Semih en Tijn zijn intelligent. Maar Semih is open en Tijn is een schijnheil.
Tijn: "Ik vind gewoon dat ik dat niet kan maken!"
Jezus lul, je bent gewoon geil, geef dat gewoon toe
wolferl:quote:Op maandag 4 september 2006 01:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Pff, welkom je komt zeker net aankakken bij BB6.
stereo:quote:Statistieken
Laatste bezoek: 16 seconden geleden
Aantal posts: 1378 (gemiddeld 4 per dag)
Zeg kutnewbee, ga eens gauw het vuil van mijn schoenen aflikken?quote:Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 13737 (gemiddeld 12 per dag)
Je bedoelt Rik Semih en Janinequote:Op maandag 4 september 2006 01:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat wil hij doen met Tijn, semih en Janine.
quote:Op maandag 4 september 2006 01:05 schreef Rica het volgende:
[..]
O net zo als Basil Fawlty.
Basil : (clutching at his leg) Ooh! Aah! Sorry, the old war wound playing up. Battle of Jericho, Philistine spear, very painful, nearly lost the old leg you know, should really have a lie down till the throbbing eases.
![]()
Zit je weer te rellen, newbiequote:Op maandag 4 september 2006 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wolferl:
[..]
stereo:
[..]
Zeg kutnewbee, ga eens gauw het vuil van mijn schoenen aflikken?![]()
ik zit ook met een half oog te kijken, zover ik kan beoordelen snap ik niet waarom die rechtse rakkers het zo goed vinden, hij zit nu in de ziekeboeg met 6 hechtingen in zijn kont, ik denk dat e10 dit stukje uit zijn geheugen heeft gebannen.quote:
Precies wat ik dus gister zei toen Tijn vertelde tegen Jeroen en E-10 waarom hij Micheline geen zoen geeft.quote:Op maandag 4 september 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Semih zet eerder vraagtekens bij het niet kussen van Tijn en Micheline, dan dat hij zou zetten als Tijn en Micheline dat wel gewoon zouden doen.
Omdat hij weet dat dit soort affectie in huis gewoon is.
Semih denkt dat Tijn zichzelf of Micheline wil beschermen voor zijjn gevoelens of potentiële gevoelens.
Je mag blij zijn dat jij mijn slet mag zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wolferl:
[..]
stereo:
[..]
Zeg kutnewbee, ga eens gauw het vuil van mijn schoenen aflikken?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 01:16 schreef Canisfire het volgende:
Semih en Tijn zorgen eindelijk voor een gesprek op niveau![]()
En wat triest om de posts te vergelijken, nu is het net alsof jij er een wedstrijdje van maakt.quote:
Exact maar die verhouding was al eerder bepaalt. Ik denk zelfs dat daardoor Tijn nu de populairste is.quote:Op maandag 4 september 2006 01:13 schreef wolferl het volgende:
Semih is nu god, tijn is zijn profeet.
Posthistory wolferl :quote:Op maandag 4 september 2006 01:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat jij mijn slet mag zijn.
Ik heb het over BB6.
Ga eerst leren lezen voordat je mij uitscheld uitscheldt.
COS 121 van BB6 pas je eerste COS-topic?quote:BB6 [BB COS 121] Etiënne gaat vandaag naar huis 2 3 4 5 6 7
Dat moet je die kutnewbie vragen, die begon erover en krabbelt nu al terugquote:Op maandag 4 september 2006 01:22 schreef Canisfire het volgende:
Kan dat wie hier nou eerder mee post dan de ander ergens anders![]()
Semih komt met leuke internet grapjes.
quote:
Zielig, zielig, ik dacht mocht je nu normaal gaan posten zou ik respect voor je hebben.quote:Op maandag 4 september 2006 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Posthistory wolferl :
[..]
COS 121 van BB6 pas je eerste COS-topic?![]()
![]()
![]()
Die newbees worden steeds brutaler![]()
Dat moeten ze eens durvenquote:Op maandag 4 september 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar ik kijk de streams niet dus zal ik zo wel met pek en veren de COS uitgejaagd worden
![]()
eindelijk een gesprek zonder gehakkel en stopwoordjes, zelfs tijn wordt er rustig vanquote:Op maandag 4 september 2006 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nu een heel sterk en goed verwoord verhaal van Semih, waarin hij ook durft toe te geven dat hij stiekem een MSN gesprek heeft gelezen.
Heel goed en genuanceerd verwoord.
Hij is toch al vrij dominant in huis, oa met het koken.quote:Op maandag 4 september 2006 01:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit beeld bevestigde mijn vermoeden. Mentaal is Semih met stip de sterkste. Hij heeft zich alleen bewust of onbewust teveel op de achtergrond gehouden wat hem misschien een vroegtijdige exit gaat opleveren.
tada!quote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef toxikon het volgende:
leuk om te zien semih en tijn. een goed gesprek dus eggie zal zo wel komen.
Nee, denk je dat echt?quote:Op maandag 4 september 2006 01:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit beeld bevestigde mijn vermoeden. Mentaal is Semih met stip de sterkste. Hij heeft zich alleen bewust of onbewust teveel op de achtergrond gehouden wat hem misschien een vroegtijdige exit gaat opleveren.
Moraal van het verhaal: eerst checken of iemand al langer meedraait voordat je er iets van zegt, dan pas op "Invoeren" drukken.quote:Op maandag 4 september 2006 01:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zielig, zielig, ik dacht mocht je nu normaal gaan posten zou ik respect voor je hebben.
Nu vindt ik je zielig, sneu.
Egbert is echt zo'n dood punt.quote:Op maandag 4 september 2006 01:26 schreef Snoet123 het volgende:
En daar komt Egbert......weg gesprek
Hee Peter, heb je al een favo op de streams nu? Of nog steeds niemand?quote:Op maandag 4 september 2006 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is toch al vrij dominant in huis, oa met het koken.
En hij wordt in de tv uitzendingen vrij negatief afgeschilderd.
Egbert is de sigarettenas in een fris biertjequote:Op maandag 4 september 2006 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
idd, Egbert weer(iets te laat, maar ik was ff te verbijsterd)
ben ik ook alhoewel een paar jaar geleden had ik hier een account maar ja geheugen en wiet....quote:Op maandag 4 september 2006 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: eerst checken of iemand al langer meedraait voordat je er iets van zegt, dan pas op "Invoeren" drukken.
Kutnewbie
Hou nou eens je grote bek over newbie, want jij blijft maar door zagen daarover. Ja ik ben mischien een newbie, kan je nu je kop houden en ONTOPIC gaan. Zit je wel dwars blijkbaar.quote:Op maandag 4 september 2006 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: eerst checken of iemand al langer meedraait voordat je er iets van zegt, dan pas op "Invoeren" drukken.
Kutnewbie
biertje kan je nog leeg gooien...quote:Op maandag 4 september 2006 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Egbert is de sigarettenas in een fris biertje
Nee, denk ook niet dat er nog een favoriet komt...quote:Op maandag 4 september 2006 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Peter, heb je al een favo op de streams nu? Of nog steeds niemand?
Ik voorspel een toekomstige wannabe mod!quote:Op maandag 4 september 2006 01:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hou nou eens je grote bek over newbie, want jij blijft maar door zagen daarover. Ja ik ben mischien een newbie, kan je nu je kop houden en ONTOPIC gaan. Zit je wel dwars blijkbaar.
Nee, voordat je denigerende opmerkingen maakt als "goh, je post hier zeker voor het eerst", eerst even checken of het niet gewoon komt omdat je zelf niet vaker hier bent geweest.quote:Ps: dus ik moet voor elk bericht die ik stuur aan iemand, eerst kijken of hij meer posts heeft dan mij ik.
Wie begon daar nu mee??quote:Op maandag 4 september 2006 01:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
En wat triest om de posts te vergelijken, nu is het net alsof jij er een wedstrijdje van maakt.![]()
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op maandag 4 september 2006 01:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, denk je dat echt?
Ik denk dat Semih, als hij de stemmenronde heeft overleefd, dat hij meer naar de voorgrond gaat.
Ja, dat heb ik ookquote:Op maandag 4 september 2006 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat er nog een favoriet komt...
Dus ik kijk meer naar amusementswaarde, bijvoorbeeld Etiënne is storend, maar vanwege zijn opvallende gedrag, mag hij van mij wel blijven etc...
Mwah hij moet zich wel wat loser van haar maken en gewoon wat meer nachtbraken.quote:Op maandag 4 september 2006 01:28 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Egbert moet voor BB tog ook een dorn in t oog zijn.. weg met die man!![]()
Semih moet zich idd wat meer onderscheiden.. het was beter voor hem geweest als ie alleenhet huis was ingegaan.. met zn vriendin samen is ie een stuk minder interessant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |