Niks te vroegquote:
Jep, daar lijkt het nu wel opquote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef ThaSandman het volgende:
Ja hoor Tijn is verliefd.
Dat had ik eerst staanquote:
dat is Sabrina, Monique is hardstikke getrouwdquote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef wolferl het volgende:
Hij kan toch ook een keer gewoon met Monique erover hebben. Ik denk dat zij het niet eens erg gaat vinden. En wie zei dat Mo getrouwd is? Mo is weer bij haar ex vriend niet getrouwd hoor.
dat is Sabrina die weer bij haar exvriend is...quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef wolferl het volgende:
Hij kan toch ook een keer gewoon met Monique erover hebben. Ik denk dat zij het niet eens erg gaat vinden. En wie zei dat Mo getrouwd is? Mo is weer bij haar ex vriend niet getrouwd hoor.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef flugeltje het volgende:
Gos Tijn kom maar bij mij, kruip tussen m'n borsten en huil maar even uit...
Shit, hij gaat over op plat dialect, het zit 'm écht hoog....
Wat schiet hij daar mee op jij bent toch net zo goed getrouwtquote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef flugeltje het volgende:
Gos Tijn kom maar bij mij, kruip tussen m'n borsten en huil maar even uit...
Shit, hij gaat over op plat dialect, het zit 'm écht hoog....
ik vind dat ze dat hele dt gedoe moeten afschaffen... ziet er idd niet uit!!quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had ik eerst staan
Maar ik vond het stom staan dus haalde ik het weer weg...
Jij bent de baasquote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had ik eerst staan
Maar ik vond het stom staan dus haalde ik het weer weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |