Niks te vroegquote:
Jep, daar lijkt het nu wel opquote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef ThaSandman het volgende:
Ja hoor Tijn is verliefd.
Dat had ik eerst staanquote:
dat is Sabrina, Monique is hardstikke getrouwdquote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef wolferl het volgende:
Hij kan toch ook een keer gewoon met Monique erover hebben. Ik denk dat zij het niet eens erg gaat vinden. En wie zei dat Mo getrouwd is? Mo is weer bij haar ex vriend niet getrouwd hoor.
dat is Sabrina die weer bij haar exvriend is...quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef wolferl het volgende:
Hij kan toch ook een keer gewoon met Monique erover hebben. Ik denk dat zij het niet eens erg gaat vinden. En wie zei dat Mo getrouwd is? Mo is weer bij haar ex vriend niet getrouwd hoor.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef flugeltje het volgende:
Gos Tijn kom maar bij mij, kruip tussen m'n borsten en huil maar even uit...
Shit, hij gaat over op plat dialect, het zit 'm écht hoog....
Wat schiet hij daar mee op jij bent toch net zo goed getrouwtquote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef flugeltje het volgende:
Gos Tijn kom maar bij mij, kruip tussen m'n borsten en huil maar even uit...
Shit, hij gaat over op plat dialect, het zit 'm écht hoog....
ik vind dat ze dat hele dt gedoe moeten afschaffen... ziet er idd niet uit!!quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had ik eerst staan
Maar ik vond het stom staan dus haalde ik het weer weg...
Jij bent de baasquote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had ik eerst staan
hahaha ik dacht al, die streams van flugel lopen wel erg voorquote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En net nadat ik dit geschreven had zegt Tijn:
En ik merk dat het hoog zit, want ik begin plat te praten...
Ik ben écht goed
Tijn ik voel je beeb
Men zegt morgen, en men zegt dat er sneeuw in de tuin ligt....quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wanneer gaat die tuin nou open
Hoe had je dat gedacht dan?quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef funkie-indo het volgende:
TIJN begint wel een beetje door te draven... niet met egbert gaan praten, maar probeer het met monique te bespreken... maar ja lullen langs de zijlijn is altijd makkelijk!!!!!!!!
Zou best eens morgen kunnen zijnquote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wanneer gaat die tuin nou open
Ja en dat smelt dus moet de tuin nu openquote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Men zegt morgen, en men zegt dat er sneeuw in de tuin ligt....
Beetje jammer alleen voor Egbert dat ze zijn naam niet eens onthoudt.quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Snoet123 het volgende:
Dit moet voor Egbert toch ook even een ietwat *pijnlijk* momentje zijn ( Tijn die zijn hart over Monique ff bij hem lucht)
want Egbert zelf had toch ook een "zwak" voor Monique? ( hij zei ook : Ik begrijp je als geen ander)
Er schijnen gewoon vrij simpele regels voor te zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Dat had ik eerst staan
Tja, dat is zo. maar toch is het raar vind ik...quote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe had je dat gedacht dan?
Lieve Monique, ik weet dat je getrouwd bent en 2 kinderen hebt. Maar ik ben smoor op je, wat vind je ervan?
Ik dacht het dus niet
Zelf ook ervaring heeft met vlinders bij een getrouwd iemand, no way dat je dat ooit gaat vertellen![]()
Hij doet haar denken aanquote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen voor Egbert dat ze zijn naam niet eens onthoudt.![]()
L1 is vreselijk hequote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef ThaSandman het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind is dat je brabo's en limbo's op tv er zo uithaalt, terwijl je dit in het dagelijks leven niet zo doorhebt (als limbo dan).
Tijn bespreekt ook pas iets als hij er met de betrokkenen al over heeft gesproken. Dat was gisteren ook al met Etienne, Marcel en Jeroen. Toen sprak hij over dat hij Micheline wel leuk vond en het leek erop of hij hun een troef in handen wilde spelen, terwijl het eigenlijk zijn eigen troef was.quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef n1ek het volgende:
Tijn heeft tegen Monique gezegd dat hij het moeilijk vindt en dat hij ook niet weet hoe het overkomt.
En ook dat zij twee het wel begrepen maar omdat zij ook in het huis zitten terwijl Monique een man thuis heeft. Ze hebben het al wel besproken voor hij hier met Egbert over begon
HIj komt wel voor een dilemma te staan : eraan toegeven, dus dead-end street of proberen zijn gevoelens te onderdrukken.. ik heb met hem te doen..quote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe had je dat gedacht dan?
Lieve Monique, ik weet dat je getrouwd bent en 2 kinderen hebt. Maar ik ben smoor op je, wat vind je ervan?
Ik dacht het dus niet
Zelf ook ervaring heeft met vlinders bij een getrouwd iemand, no way dat je dat ooit gaat vertellen![]()
Je kunt er ook niets aan doen als je verliefd wordt, maar je kunt er wel een goeie band mee verpesten. Mensen trekken zich toch van je terug op zo'n moment en dan worden het alleen maar onhandige momenten op het moment dat je contact hebt. Het beste wat je in zo'n situatie kunt doen is je mond houden en wachten tot de vlinders verdwijnen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja, dat is zo. maar toch is het raar vind ik...
Je kan er zelf toch ook niets aan doen dat je verlieftd wordt?
En waarom zou je het dan niet mogen vertellen?
Taboe?
Ik geloof dat ze wel een vermoeden heeft, Tijn heeft wel degelijk iets door laten schemeren bij haar.quote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Weet Monique er eigenlijk al van?
Ik snap alleen iets niet. Eerst was hij helemaal wild van Micheline. De rest was leuk, maar zeer zeker niet zijn smaak. En nu is het opeens Monique???? Beetje maf allemaal.quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt er ook niets aan doen als je verliefd wordt, maar je kunt er wel een goeie band mee verpesten. Mensen trekken zich toch van je terug op zo'n moment en dan worden het alleen maar onhandige momenten op het moment dat je contact hebt. Het beste wat je in zo'n situatie kunt doen is je mond houden en wachten tot de vlinders verdwijnen.
ja, maar ik ben dan van mening dat (omdat het zowiezo al een doodlopende straat is) voor mezelf te kiezen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt er ook niets aan doen als je verliefd wordt, maar je kunt er wel een goeie band mee verpesten. Mensen trekken zich toch van je terug op zo'n moment en dan worden het alleen maar onhandige momenten op het moment dat je contact hebt. Het beste wat je in zo'n situatie kunt doen is je mond houden en wachten tot de vlinders verdwijnen.
Ja inderdaad, na die stoeipartij is ze opeens geweldig..quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap alleen iets niet. Eerst was hij helemaal wild van Micheline. De rest was leuk, maar zeer zeker niet zijn smaak. En nu is het opeens Monique???? Beetje maf allemaal.
Ja in onze streek praten we ook niet echt limburgs dialect. Wat wij praten heet http://nl.wikipedia.org/wiki/Heerlens_Nederlands.quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
L1 is vreselijk heDan schaam ik me dood.
Ik begrijp het wel hoor. Ik ben ook altijd zo'n vlindertje geweest. Was ik op maandag weg van Jan, dan kon ik vrijdags helemaal weg zijn van Piet. Bovendien onderschatten we waarschijnlijk de groepsdynamiek hier. Bij Micheline wordt je heel erg geconfronteerd met het feit dat ze al een relatie heeft (Semih), bij Monique is dat wat minder. Bovendien heeft Tijn natuurlijk met Monique liggen slapen en dat doet ook wel iets. Je kunt dan ineens tot het besef komen dat iemand wel héél erg leuk is.quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap alleen iets niet. Eerst was hij helemaal wild van Micheline. De rest was leuk, maar zeer zeker niet zijn smaak. En nu is het opeens Monique???? Beetje maf allemaal.
Het is alleen niet zo opeens maar al wel een paar dagen aan de gang dat die twee elkaar steeds meer gaan opzoeken.quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bel zijn moederquote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En net nadat ik dit geschreven had zegt Tijn:
En ik merk dat het hoog zit, want ik begin plat te praten...
Ik ben écht goed
Tijn ik voel je beeb
Goed idee, als ik beter met haar op kan schieten dan met m'n huidige schoonmoeder is Tijn voor mijquote:
En zijn nichtje Maggi?quote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef Canisfire het volgende:
De neef van Semih heet soepie ?
* Sonique schud wolferl door elkaar...quote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef wolferl het volgende:
Maargoed ik heb nu, ja echt waar, medelijden met E10, ik gun hem die schouder niet.
Wat zeg ik toch allemaal,straks ga ik E10 nog waarderen.
Inderdaad zou je niet even een slokje water drinkenquote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef wolferl het volgende:
Maargoed ik heb nu, ja echt waar, medelijden met E10, ik gun hem die schouder niet.
hehehe ja, de geur van haar haar kan genoeg zijn om hem helemaal gek te makenquote:Op zondag 3 september 2006 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor. Ik ben ook altijd zo'n vlindertje geweest. Was ik op maandag weg van Jan, dan kon ik vrijdags helemaal weg zijn van Piet. Bovendien onderschatten we waarschijnlijk de groepsdynamiek hier. Bij Micheline wordt je heel erg geconfronteerd met het feit dat ze al een relatie heeft (Semih), bij Monique is dat wat minder. Bovendien heeft Tijn natuurlijk met Monique liggen slapen en dat doet ook wel iets. Je kunt dan ineens tot het besef komen dat iemand wel héél erg leuk is.
*heeft hoofdpijn, neemt nu paracetesnol in*quote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique schud wolferl door elkaar...
'get a grip!!'
Toch blijft het opvallend dat hij net gek schijnt te zijn op de twee meest onbereikbare dames in het huis. Micheline omdat Semih ook in het huis zit... en Monique die getrouwd is. Maar ik zal wel spoken zien ofzoquote:Op zondag 3 september 2006 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor. Ik ben ook altijd zo'n vlindertje geweest. Was ik op maandag weg van Jan, dan kon ik vrijdags helemaal weg zijn van Piet. Bovendien onderschatten we waarschijnlijk de groepsdynamiek hier. Bij Micheline wordt je heel erg geconfronteerd met het feit dat ze al een relatie heeft (Semih), bij Monique is dat wat minder. Bovendien heeft Tijn natuurlijk met Monique liggen slapen en dat doet ook wel iets. Je kunt dan ineens tot het besef komen dat iemand wel héél erg leuk is.
Ik vind het ook maar vaag hoor, volgens mij is hij de meest manipulatieve gast in dat hele huisquote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dit is plan b van onze rechtse rakker, het schijnt op fok iig dus te werkenquote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Inderdaad zou je niet even een slokje water drinken![]()
Ik dacht al dat k de enige was die het zo erg vond om limburgers op tv te horen.. praat zelf nijswillers platquote:Op zondag 3 september 2006 23:53 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja in onze streek praten we ook niet echt limburgs dialect. Wat wij praten heet http://nl.wikipedia.org/wiki/Heerlens_Nederlands.
Kan die Etienne die mitella niet afdoen. Hij doet niet echt dingen die zijn schouder kunnen beschadigen.
Wartaal?quote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef wolferl het volgende:
Dat idee heb ik dus ook, maar dat kan komen omdat ik hem niet mag. Daar ben ik me wel van bewustquote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vaag hoor, volgens mij is hij de meest manipulatieve gast in dat hele huis
ik denk dat ie gek wordt van dat kinderlijke, voor even misschien leuk maar niet 24/7quote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef n1ek het volgende:
Tijn valt misschien wel op Micheline qua uiterlijk enzo maar bij Monique gaat het volgens mij echt om dr karakter (ook in combinatie met dr uiterlijk natuurlijk) wat hij zo ontzettend tof vindt.
e10 nuthuggerquote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook, maar dat kan komen omdat ik hem niet mag. Daar ben ik me wel van bewust
Wie zou er nou winnenquote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef Ifa het volgende:
BB6: harder, opwindender, spectakulairder.....
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap044.jpg]afbeelding][/URL]
Zo t-r-a-a-g en lijzig ook ( moet vaak aan Lieske denken als ik haar hoor praten)quote:Op maandag 4 september 2006 00:00 schreef Sonique het volgende:
Wat een vrezelijke stem heeft micheline toch...
Die 'R'
brrrrrrr krijg er echt jeukende handen van...
Ik dacht eerst ook van: wat een aparte stem zet je ff op, bleek het haar echte stem te zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 00:01 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik denk dat ie gek wordt van dat kinderlijke, voor even misschien leuk maar niet 24/7
Dat vind ik dus van Monique. Een vrouw van dik in de dertig met een stem en het verstand van een 14 jarige... en het uiterlijk van iemand die net even een flink aantal uurtjes te veel in de zonheeft gelegen ofzo. Niet een type waar ik ooit gek op zou kunnen worden. Maar goed, bij Tijn past ze misschien wel ja.quote:Op maandag 4 september 2006 00:00 schreef Sonique het volgende:
Wat een vrezelijke stem heeft micheline toch...
Die 'R'
brrrrrrr krijg er echt jeukende handen van...
Kan in beide gevallen toeval zijn. Ik denk dat het toeval is.quote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch blijft het opvallend dat hij net gek schijnt te zijn op de twee meest onbereikbare dames in het huis. Micheline omdat Semih ook in het huis zit... en Monique die getrouwd is. Maar ik zal wel spoken zien ofzo
En dan ook nog: gek worden op Monique![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook, maar dat kan komen omdat ik hem niet mag. Daar ben ik me wel van bewust
Kreatief met Kurk.quote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef Ifa het volgende:
BB6: harder, opwindender, spectakulairder.....
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap044.jpg]afbeelding][/URL]
Dus als ze irrtiant doet(24h per dag dus) dan denkt Semih: ''Semih blijf rustig, vanavond stop jeje lul in haar bek, en lruk je weer lekker aan die dikke tieten''.quote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat Semih voornamelijk op Michelines borsten viel, en niet op iets van haar maniertjes (zeurderig, kinderlijk), of haar persoonlijkheid.
Dat hij er geil van werd, zeg maar
Al is Micheline wel redelijk opgeleid, met haar VWO.
En dan hou je het langer dan 3 sekspartijen vol denk jequote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat Semih voornamelijk op Michelines borsten viel, en niet op iets van haar maniertjes (zeurderig, kinderlijk), of haar persoonlijkheid.
Dat hij er geil van werd, zeg maar
Op de afterparty van 50 cent. Vorig jaar September.quote:Op maandag 4 september 2006 00:07 schreef Canisfire het volgende:
Heeft Sabrina nou gedanst met rappers?
Nah, kom op. Ik hoop voor haar dat ze zich met 50 ook nog zo gedragen kan. Als je "leeftijdscomform" gedrag wilt... <wijst naar Egbert>quote:Op maandag 4 september 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van Monique. Een vrouw van dik in de dertig met een stem en het verstand van een 14 jarige...
Ik kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan hou je het langer dan 3 sekspartijen vol denk je
Ze wonen nota bene samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |