dan ist goedquote:
ik las heel ff tropical dannyquote:Op maandag 4 september 2006 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welcome back
en die tropical hurricane is alweer een poosje terug gaan liggen hoor![]()
ben al genoeg het toppertje geweestquote:Op maandag 4 september 2006 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, jij wil zo graag het toppertje zijn![]()
HEt was te eten. Stelde verder weinig voor hor.quote:Op maandag 4 september 2006 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en tevreden over je eigen kookkunsten vandaag ?
ik heb zojuist echt mijn laaste glas rosé ingeschonken hoorquote:Op maandag 4 september 2006 01:07 schreef Burner82 het volgende:
dame en heer, aan jullie de keus, pak k nog een pilsje, te ja of te nee
Aww, dank je welquote:Op maandag 4 september 2006 01:03 schreef Burner82 het volgende:
i got the pictureen al zouk wonderer willen helpen, ze kan beter terug flamen, dan ik kan
wb wonderer, wast lekker?:P
om met heer Bommel te spreken, het was een eenvoudige doch voedzame maaltijdquote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
HEt was te eten. Stelde verder weinig voor hor.
ruilen?quote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb zojuist echt mijn laaste glas rosé ingeschonken hoor
nog 1 peuk en dan moet ik echt naar bed
asjequote:
ja maar dan meen jij m'n weekend Barcelona over 2 weken natuurlijk ook overquote:Op maandag 4 september 2006 01:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ruilen?![]()
ga jij je nog een paar weken vervelen, ga ik werken
nee, die mag je houden, mijn 3 weken vakantie met frank, houk ookquote:Op maandag 4 september 2006 01:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dan meen jij m'n weekend Barcelona over 2 weken natuurlijk ook over
volgens mij gaat Frank dat geen goede deal vindenquote:Op maandag 4 september 2006 01:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, die mag je houden, mijn 3 weken vakantie met frank, houk ookmaar vanaf nu vakantie, jou vakantie, daarna nog 3 weken vakantie, met vooruitzicht, op nog 2 maanden vakantie.... ruilen?
truste stroekiequote:Op maandag 4 september 2006 01:24 schreef Stroekie het volgende:
Nou dat ga ik maar eens de wereld aan de binnenkant van m'n ogen bekijken
slaap lekker allemaal![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |