dat kunnen we dan zondag 17 december zien wintergasten. oh nee... wereldgasten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:02 schreef One_conundrum het volgende:
Ach geef Joris nog een kans. Hij wordt ook alleen maar beter. . .
Slechter dan Joyce Roodnat is onmogelijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:11 schreef KWAKje het volgende:
[..]
dat kunnen we dan zondag 17 december zien wintergasten. oh nee... wereldgasten.
Daarom postte ik dat ook, er is zoveel maar dat schoot me als eerste te binnen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef Mark het volgende:
Daarmee wordt ook de vraag actueel: welk fragment zou jij kiezen als je een van de uitverkorenen bent?
Moeilijk, want je kunt 't op verschillende manieren invullen. Je kunt proberen een 'moraal' of een 'thema' proberen over te brengen, maar dan wordt 't wel heel belerend, plus dat ik dat altijd een beetje simplistisch vind. Ik denk dat 't leuker is om allerlei verschillende stukjes te laten zien, zonder dat daar een diepere gedachte achter zit, of dat je die daar ter plekke bedenkt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef Mark het volgende:
Daarmee wordt ook de vraag actueel: welk fragment zou jij kiezen als je een van de uitverkorenen bent?
Sterker nog, je hebt er ooit een topic over geopend.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom postte ik dat ook, er is zoveel maar dat schoot me als eerste te binnen.
Ja, maar ik dacht dat je maar 1 stukje mocht kiezen. Welke wordt dat dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:00 schreef gronk het volgende:
Moeilijk, want je kunt 't op verschillende manieren invullen. Je kunt proberen een 'moraal' of een 'thema' proberen over te brengen, maar dan wordt 't wel heel belerend, plus dat ik dat altijd een beetje simplistisch vind. Ik denk dat 't leuker is om allerlei verschillende stukjes te laten zien, zonder dat daar een diepere gedachte achter zit, of dat je die daar ter plekke bedenkt.
3 uur testbeeld?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef Mark het volgende:
Ja, maar ik dacht dat je maar 1 stukje mocht kiezen. Welke wordt dat dan?
Je moet natuurlijk wel je uitzending delen met de andere (10?) uitverkorenen, dus dat gaat niet opquote:
Owkee, dan een kwartier testbeeld. Of die ejaculatiescene uit 'Behind the Green Door'. En dan harry mulisch erbij voor het commentaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel je uitzending delen met de andere (10?) uitverkorenen, dus dat gaat niet op![]()
dat is alleen maar de laatste afleveringquote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef gronk het volgende:
Iets andere opzet. Zie http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/artikelen/33523420/
En alleen voor de 100e aflevering.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
het is 1 malig
Als je Peter Timofeef ziet.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:59 schreef DeSiever het volgende:
Wanneer begint het weer??
Grap ?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:57 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat is best wel een goede grap..
..als je twaalf bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |