dispuut? ik? houd je bek!quote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef Escape2Dawn het volgende:
Bier 'hakken'... is dat het nieuwe dispuut woord van het jaar?
Hij studeert VMBO denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 22:39 schreef Rnej het volgende:
wat studeer je? vrijetijdswetenschappen of rechten?
rechten, en ik ga niet zeggen waar want ik wil geen Fok!-vrienden.quote:Op zondag 3 september 2006 22:39 schreef Rnej het volgende:
wat studeer je? vrijetijdswetenschappen of rechten?
VMBO is geen studie.quote:
O nee, dat klopt ja. Je bent net begonnen aan de MAVO. Dat was ik vergetenquote:
Aan de MAVO nog wel, knappe jongen als je daar tegenwoordig nog aan kan beginnen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:42 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
O nee, dat klopt ja. Je bent net begonnen aan de MAVO. Dat was ik vergeten
Net gedaan.quote:Op zondag 3 september 2006 23:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Open er een topic over
Voor 2500 euro p/m stap ik nog niet eens in mijn auto.quote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef meranto het volgende:
ach gut, wel 3 dagen per week naar school![]()
straks wil je zeker ook nog dat je 32 urige werkweek als fulltime betaald wordt a 2500 euro per maand met een gratis auto van de zaak en 20 weken per jaar vakantie
Ga je in Friesland naar school ofzo?quote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Jij hebt tenminste nog een rooster
Ik moet morgen beginnen en weet alleen dat we om 9:15 in lokaal C004 moeten zijn, verder weet ik helemaal niks!
hihi..quote:Op zondag 3 september 2006 22:39 schreef Rnej het volgende:
wat mastrubeer je? vrijetijdswetenschappen of rechten?
dus jij wil zeggen dat je voortaan universiteit moet doen om op fok! te posten ???quote:
Je kan moerilijk alle lessen skippen?quote:Op maandag 4 september 2006 00:17 schreef Little_Meanie het volgende:
gaan jullie in Nederland dan echt naar de les ofzo?
waarom niet?quote:Op maandag 4 september 2006 11:34 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je kan moerilijk alle lessen skippen?
Kut zeg, 1 dag naar school, 2 dagen vrij, 2 dagen naar school, 2 dagen vrij... moeilijk hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:06 schreef EsDe het volgende:
pfff ik ook, dinsdag en woensdag vrij...waarom niet do/vrij of ma/di? heb je tenminste een fatsoenlijk weekend(van 4 dagen
)
Sterf roostermakers![]()
![]()
![]()
![]()
het kon beterquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kut zeg, 1 dag naar school, 2 dagen vrij, 2 dagen naar school, 2 dagen vrij... moeilijk hoor
Ik zit op de InHollandquote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ga je in Friesland naar school ofzo?![]()
Heeft je school geen internetsite?
Inderdaad!, ze houden ook nergens rekening mee! Stelletje eikels.quote:
sneu topic wel dit..quote:Uw zoekbewerking - kloten rooster - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
dat kan trouwens nog steeds, maar alleen als volwassenenquote:Op zondag 3 september 2006 22:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Aan de MAVO nog wel, knappe jongen als je daar tegenwoordig nog aan kan beginnen.![]()
![]()
Stfu ofzo en ben blij dat je naar stage mag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:28 schreef jstn het volgende:
Stfu ofzo en ben blij dat je naar school mag.
Ik zit komende maanden van 9 tot 6 op mn stage, en heb geen enkele vakantie.
Mauwerd.
Heb jij ooit op school gezeten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:47 schreef BobbyB het volgende:
Waar maak je je druk om? Overigens is dat geen vrij, maar tijd voor ZELFSTUDIE!
Dat jij een lamstraal was op school kan ik ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef GI het volgende:
Zanik niet zo man, ik zit 4 dagen in de week van 7.00 tot 16.30 op mijn werk en vervolgens de vrijdag ook nog van 7.00 tot 11.00.
En waarom heb jij de indruk dat ik een lamstraal was op school ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat jij een lamstraal was op school kan ik ook niks aan doen.
Omdat je blijkbaar 5 dagen in de week moet werken om het gewenste boven modaal liggende loon wilt verdienen?quote:Op woensdag 6 september 2006 07:43 schreef GI het volgende:
[..]
En waarom heb jij de indruk dat ik een lamstraal was op school ?
Modaal verdien ik 2.5 dag.quote:Op woensdag 6 september 2006 07:57 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar 5 dagen in de week moet werken om het gewenste boven modaal liggende loon wilt verdienen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |