dispuut? ik? houd je bek!quote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef Escape2Dawn het volgende:
Bier 'hakken'... is dat het nieuwe dispuut woord van het jaar?
Hij studeert VMBO denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 22:39 schreef Rnej het volgende:
wat studeer je? vrijetijdswetenschappen of rechten?
rechten, en ik ga niet zeggen waar want ik wil geen Fok!-vrienden.quote:Op zondag 3 september 2006 22:39 schreef Rnej het volgende:
wat studeer je? vrijetijdswetenschappen of rechten?
VMBO is geen studie.quote:
O nee, dat klopt ja. Je bent net begonnen aan de MAVO. Dat was ik vergetenquote:
Aan de MAVO nog wel, knappe jongen als je daar tegenwoordig nog aan kan beginnen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:42 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
O nee, dat klopt ja. Je bent net begonnen aan de MAVO. Dat was ik vergeten
Net gedaan.quote:Op zondag 3 september 2006 23:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Open er een topic over
Voor 2500 euro p/m stap ik nog niet eens in mijn auto.quote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef meranto het volgende:
ach gut, wel 3 dagen per week naar school![]()
straks wil je zeker ook nog dat je 32 urige werkweek als fulltime betaald wordt a 2500 euro per maand met een gratis auto van de zaak en 20 weken per jaar vakantie
Ga je in Friesland naar school ofzo?quote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Jij hebt tenminste nog een rooster
Ik moet morgen beginnen en weet alleen dat we om 9:15 in lokaal C004 moeten zijn, verder weet ik helemaal niks!
hihi..quote:Op zondag 3 september 2006 22:39 schreef Rnej het volgende:
wat mastrubeer je? vrijetijdswetenschappen of rechten?
dus jij wil zeggen dat je voortaan universiteit moet doen om op fok! te posten ???quote:
Je kan moerilijk alle lessen skippen?quote:Op maandag 4 september 2006 00:17 schreef Little_Meanie het volgende:
gaan jullie in Nederland dan echt naar de les ofzo?
waarom niet?quote:Op maandag 4 september 2006 11:34 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je kan moerilijk alle lessen skippen?
Kut zeg, 1 dag naar school, 2 dagen vrij, 2 dagen naar school, 2 dagen vrij... moeilijk hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:06 schreef EsDe het volgende:
pfff ik ook, dinsdag en woensdag vrij...waarom niet do/vrij of ma/di? heb je tenminste een fatsoenlijk weekend(van 4 dagen
)
Sterf roostermakers![]()
![]()
![]()
![]()
het kon beterquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kut zeg, 1 dag naar school, 2 dagen vrij, 2 dagen naar school, 2 dagen vrij... moeilijk hoor
Ik zit op de InHollandquote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ga je in Friesland naar school ofzo?![]()
Heeft je school geen internetsite?
Inderdaad!, ze houden ook nergens rekening mee! Stelletje eikels.quote:
sneu topic wel dit..quote:Uw zoekbewerking - kloten rooster - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
dat kan trouwens nog steeds, maar alleen als volwassenenquote:Op zondag 3 september 2006 22:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Aan de MAVO nog wel, knappe jongen als je daar tegenwoordig nog aan kan beginnen.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |