ok... nou Maastricht daar heb je het al he.. veel warmer daarquote:Op zondag 3 september 2006 21:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Maastricht
En in m'n kamer.
[..]
Ik niet in m'n korte broek.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 3 september 2006 21:38 schreef JDude het volgende:
Er mist een 'n' in de TT.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Neen mijn beste c, ik heb niet mijn badjas aan.
En neen, het is niet 1 woord.
Wat ik wel aanheb gaat niemand iets aan.
Helemaal niet.quote:Op zondag 3 september 2006 21:38 schreef JDude het volgende:
op zijn belgisch nietquote:Op zondag 3 september 2006 21:38 schreef JDude het volgende:
Hihi I couldn't care lessquote:Op zondag 3 september 2006 21:40 schreef jors het volgende:
laatst was ik vergeten de frituur uit te zetten nadat ik um had gebruikt toen rook de hele schuur naar frituur![]()
geen oude frituurpan dus? anders had je leuk fikkie gehadquote:Op zondag 3 september 2006 21:40 schreef jors het volgende:
laatst was ik vergeten de frituur uit te zetten nadat ik um had gebruikt toen rook de hele schuur naar frituur![]()
ja op zijn belgisch ook volgens mijquote:Op zondag 3 september 2006 21:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Of duits, maar dan is het een bal gehakt.
Belgen zijn leuk, ze hebben zo'n leuk dialectquote:
Dial watquote:Op zondag 3 september 2006 21:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Belgen zijn leuk, ze hebben zo'n leuk dialtect... en beter in Nederlands dan de meeste Nederlanders
Ik helemaal niks meerquote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ohja, ik heb nu weinig bier goddomme.
Ik heb nog.quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ohja, ik heb nu weinig bier goddomme.
Wat hij zegt.quote:
Halve jokertjes?quote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik ook nog een paar HJ-tjes.. maar ik lust ze zelf niet
hihiquote:Op zondag 3 september 2006 21:49 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over snackbar items ging![]()
Huisgenoot heeft nog een kratquote:
Het is gecombineerd dan ook het beste.quote:Op zondag 3 september 2006 21:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
hihija bier en frituur.. tis lastig uit elkaar te houden allemaal
En ik ben heul best wel te reddenquote:Op zondag 3 september 2006 21:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hihija bier en frituur.. tis lastig uit elkaar te houden allemaal
ja het zal.. enige wat ik aan bier weet binnen te houden is Coronaquote:Op zondag 3 september 2006 21:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is gecombineerd dan ook het beste.
BrEaZaHh..quote:Op zondag 3 september 2006 21:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja het zal.. enige wat ik aan bier weet binnen te houden is Corona
maar kwa frituur lust ik geloof ik alles![]()
Nou vooruit, als het dan echt moet.quote:Op zondag 3 september 2006 21:53 schreef Neenetje het volgende:
Wil iemand m'n blikken Jaeger?
mag Malibu of andere sterke drank ook? ik ben een beetje lastig typequote:
Ik noemde je een breezer, muts.quote:Op zondag 3 september 2006 21:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
mag Malibu of andere sterke drank ook? ik ben een beetje lastig type
De regio boven Amsterdam loopt nog verder achter dan Limburg, blijkbaar.quote:Op zondag 3 september 2006 21:57 schreef Neenetje het volgende:
Ik noemde je een breezer, muts.
ik word oud.. weet niet eens wat dat betekentquote:
Voor een kloon ben jij wel een hele slechte heur.quote:Op zondag 3 september 2006 22:04 schreef jors het volgende:
heeee kut de plaatselijke snack tent is al dicht![]()
ik denk laat ik me deze keer goed voorbereiden
In watvoor kutdorp woon je dan wel niet?quote:Op zondag 3 september 2006 22:04 schreef jors het volgende:
heeee kut de plaatselijke snack tent is al dicht![]()
ik denk laat ik me deze keer goed voorbereiden
denk dat het meer aan de leeftijd ligtquote:Op zondag 3 september 2006 21:59 schreef JDude het volgende:
[..]
De regio boven Amsterdam loopt nog verder achter dan Limburg, blijkbaar.
ik ben niet eens un kloonquote:Op zondag 3 september 2006 22:05 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Voor een kloon ben jij wel een hele slechte heur.
dan past muts beter bij mequote:Op zondag 3 september 2006 22:06 schreef SPK het volgende:
Oh ik weet wel wat een Breezer is hoor
Opleiding Vmbo
Mega grote oorbellen
Te veel make up
Profiel op Sugababes en of CU2
Dom giechelend
En natuurlijk Breezerdrinkend
Hey, maar ze zijn dan wel weer rond de 13 tot 20 zo'n beetje.quote:Op zondag 3 september 2006 22:06 schreef SPK het volgende:
Opleiding Vmbo
Mega grote oorbellen
Te veel make up
Dom giechelend
ow ja dat doet mijn ego dan wel weer een beetje goedquote:Op zondag 3 september 2006 22:07 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hey, maar ze zijn dan wel weer rond de 13 tot 20 zo'n beetje.
Dat moet je toch goed doen AE.
Je vergeet 'hersendood'.quote:Op zondag 3 september 2006 22:06 schreef SPK het volgende:
Opleiding Vmbo
Mega grote oorbellen
Te veel make up
Dom giechelend
ik zal het hem even zeggen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
Inteeltgrapje, eerste post.
Conclusie: Kloon.
Dat heb je goed.quote:
IK zat hetzelfde te denken.quote:Op zondag 3 september 2006 22:15 schreef JDude het volgende:
Wie heeft dat blik n00bs opengetrokken?
Je zei "We"quote:Op zondag 3 september 2006 22:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
IK zat hetzelfde te denken.. Ach, als ze gezellig meedoen maakt het niet uit toch.
. We zijn immers geen kliekje.
.
ok.. maar dat wordt er dus verstaan onder de naam Breezer?quote:
Zou jij niet eens PI's gaan gebruiken?quote:Op zondag 3 september 2006 22:20 schreef jors het volgende:
staat de vertaling van breezah niet in het fok woordenboek?
+3 scherp.quote:
damn ik moet ook alles checken hierquote:Op zondag 3 september 2006 22:20 schreef jors het volgende:
staat de vertaling van breezah niet in het fok woordenboek?
leg eens even fijn uit, jors snapt er niks van.quote:Op zondag 3 september 2006 22:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zou jij niet eens PI's gaan gebruiken?
en jij blijkbaar ook nietquote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef gateh het volgende:
[..]
leg eens even fijn uit, jors snapt er niks van.
Godver, weer wat gemist.quote:Op zondag 3 september 2006 22:24 schreef SPK het volgende:
Wie zijn al die mongolen opeens?
Jors moet denk ik terug naar de kleuterschool..quote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef gateh het volgende:
[..]
leg eens even fijn uit, jors snapt er niks van.
Of jij, omdat je je laat gebruiken voor hem te spreken.quote:
ik besef me ineens dat jullie voor mij wel heel erg liev warenquote:Op zondag 3 september 2006 22:24 schreef SPK het volgende:
Wie zijn al die mongolen opeens?
Nog niet.quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik besef me ineens dat jullie voor mij wel heel erg liev waren
ondankt het breezer verhaal.. heb ik niets te klagen
Oh ik ben ook niet accepted hier hoorquote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Tja, je snapte vrij snel het PI-verhaal, je praat niet alsof je 14 bent en je bent vrouw. Dat helpt wel.quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
Jij bent een meisje..quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Dat komt dan weer door je recalcitrante houding tov PI's.quote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef SPK het volgende:
[..]
Oh ik ben ook niet accepted hier hoor
Vooral dat laatstequote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, je snapte vrij snel het PI-verhaal, je praat niet alsof je 14 bent en je bent vrouw. Dat helpt wel.
nee maar mee mogen doen en accepted zijn 2 verschillende verhalen volgens mijquote:
En toch he` zitten er al PI's bij soms, door het handige progammaatje van RPPquote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat komt dan weer door je recalcitrante houding tov PI's.
Het is op heel Fok hetzelfde, het aantal cm's plaat voor je kop, is het belangrijkstequote:Op zondag 3 september 2006 22:28 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee maar mee mogen doen en accepted zijn 2 verschillende verhalen volgens mij
True, maar of het er weinig zijn in BeF.... Valt wel eme toch.quote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jij bent een meisje..
Achter de BeFschermen wordt ons gezegd aardig tegen meisjes te zijn omdat er toch al zo weinig zijn.
quote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, je snapte vrij snel het PI-verhaal, je praat niet alsof je 14 bent en je bent vrouw. Dat helpt wel.
goh vrouw zijn kent dus toch zijn voordelenquote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jij bent een meisje..
Achter de BeFschermen wordt ons gezegd aardig tegen meisjes te zijn omdat er toch al zo weinig zijn.
Goftedomme dus je vindt me heul niet aardigquote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jij bent een meisje..
Oh dat zeker, maar hier zijn ze meestal op een vrij vreemde opvallende wijze erg lief tegen 'meisjes'..quote:Op zondag 3 september 2006 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
True, maar of het er weinig zijn in BeF.... Valt wel eme toch.
Nee, jou moet ik echt niet.quote:Op zondag 3 september 2006 22:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Goftedomme dus je vindt me heul niet aardig.
Och mensch, zeur niet, als je wilt kan je elke nacht nuecken, met een ander... behalve dan een paar dagen in de maand, dat krijgen mannen over het algemeen niet voor elkaar...quote:Op zondag 3 september 2006 22:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
[..]
goh vrouw zijn kent dus toch zijn voordelen
heel Fok zit ik niet... lees er alleen.. dit is zo'n beetje enige waar ik ooit gepost heb.. en Nachtbar dus danquote:Op zondag 3 september 2006 22:29 schreef SPK het volgende:
[..]
Het is op heel Fok hetzelfde, het aantal cm's plaat voor je kop, is het belangrijkste
Hihi, jawel joh..quote:
OOkal is er in de history van BeF nog geen tietenpost geweest, de hoop blijft er.quote:Op zondag 3 september 2006 22:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh dat zeker, maar hier zijn ze meestal op een vrij vreemde opvallende wijze erg lief tegen 'meisjes'..
quote:Op zondag 3 september 2006 22:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och mensch, zeur niet, als je wilt kan je elke nacht nuecken, met een ander... behalve dan een paar dagen in de maand, dat krijgen mannen over het algemeen niet voor elkaar...
Maar toch, het is mogelijk!quote:Op zondag 3 september 2006 22:33 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha.. nee dat is alweer een voordeel van vrouw zijn, dat is namelijk mijn doel dan ook niet
Hey, deze kloon heb ik gemist.quote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Misschiennetje het volgende:
Ik heb hier chows tetten wel eens gezien.quote:Op zondag 3 september 2006 22:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OOkal is er in de history van BeF nog geen tietenpost geweest, de hoop blijft er..
tegenwoordig moet dat de mannen zeker ook lukkenquote:
quote:
Ja pas nogquote:Op zondag 3 september 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb hier chows tetten wel eens gezien.
Neen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:36 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tegenwoordig moet dat de mannen zeker ook lukken
daar ben ik van overtuigd
Dat waren geen nude pics toch? Inkijk meer? Of heb ik dat dan gemist?quote:Op zondag 3 september 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alsof ze iets willen....quote:Op zondag 3 september 2006 22:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh dat zeker, maar hier zijn ze meestal op een vrij vreemde opvallende wijze erg lief tegen 'meisjes'..
Dat was meer nakend dan shirtje, en dat heb je gemistquote:Op zondag 3 september 2006 22:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat waren geen nude pics toch? Inkijk meer? Of heb ik dat dan gemist?.
... en dat niet voor elkaar krijgen..quote:
bij jou dan niet misschien.. maar als je het zo graag wilt.. doe je vast niet genoeg je bestquote:
Eerst zat ik zowat dag en nacht in BeF en dan komt er niks, ben ik een tijdje met andere dingen bezig wordt er zoiets gepost.quote:Op zondag 3 september 2006 22:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat was meer nakend dan shirtje, en dat heb je gemist![]()
![]()
Welkom oh plaatser van slotje op mijn allereerste topic.quote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef Slarioux het volgende:
Welkom!
Ik híer ook wel eens.quote:Op zondag 3 september 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
Dank, dank.quote:Op zondag 3 september 2006 22:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welkom oh plaatser van slotje op mijn allereerste topic.
In theorie. In de praktijk is het zo:quote:Op zondag 3 september 2006 22:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
bij jou dan niet misschien.. maar als je het zo graag wilt.. doe je vast niet genoeg je best![]()
Oh ja, jouw tetten stonden hier ook.quote:
quote:
Dat is de harde waarheidquote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In theorie. In de praktijk is het zo:
Meisje: Neuken?(Je hoeft niet eens moeite te doen om te versieren.)
Jongen: ja(in de meeste gevallen)
Jongen: Neuken?
Meisje: *pets!*
Ach, tetten gemist is tetten gemist. Voortaan beter opletten.quote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef DeLeider het volgende:
het was bizz
Het zit je echt nog steeds dwars he. Open er eens een topic over in R&P.quote:
ok ik geloof je maar, ik ken het spel niet.. ik ben ouderwetsquote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In theorie. In de praktijk is het zo:
Meisje: Neuken?(Je hoeft niet eens moeite te doen om te versieren.)
Jongen: ja(in de meeste gevallen)
Jongen: Neuken?
Meisje: *pets!*
Ik ben er nooit en dan zijn er ineens tieten, maar er zijn nog meer tieten in onz...quote:Op zondag 3 september 2006 22:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eerst zat ik zowat dag en nacht in BeF en dan komt er niks, ben ik een tijdje met andere dingen bezig wordt er zoiets gepost..
Ja joh, dat is inmiddels een reeksch., Maar die kiteless is volgens mij een kloon.quote:Op zondag 3 september 2006 22:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ben er nooit en dan zijn er ineens tieten, maar er zijn nog meer tieten in onz...
hoe ver geef je jezelf bloot op de cam?
daar dus
Ik heb het ondervonden, het is echt niet tof, een vrouw kan het doen zonder problemen, en als een vent het doet, heeft ie of een pets van haar te pakken, of van d'r vriend.quote:Op zondag 3 september 2006 22:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ok ik geloof je maar, ik ken het spel niet.. ik ben ouderwets
van mij zou diegene inderdaad een pets krijgen
Tieten zijn tieten.quote:Op zondag 3 september 2006 22:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja joh, dat is inmiddels een reeksch., Maar die kiteless is volgens mij een kloon.. Niet dat de foto's slecht zijn.
.
Ach jij bent erger genoemd hier..quote:Op zondag 3 september 2006 22:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het zit je echt nog steeds dwars he. Open er eens een topic over in R&P..
quote:
*sniff* snuif, spuit, slik, draai en rook.quote:Op zondag 3 september 2006 22:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach jij bent erger genoemd hier..
Oh nee, dat was op msn.
Never mind..
Ik ga nooit stappen met m'n vriendin (ze woont ook in duitsland, maar hey!)quote:Op zondag 3 september 2006 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!. VOlgens mij krijgt een wijf ook klappen van een vriendin van een gozer als ze hem af probeert te pakken.
.
True.quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 22:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb het ondervonden, het is echt niet tof, een vrouw kan het doen zonder problemen, en als een vent het doet, heeft ie of een pets van haar te pakken, of van d'r vriend.
Whehe hehe.quote:Op zondag 3 september 2006 22:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ga nooit stappen met m'n vriendin (ze woont ook in duitsland, maar hey!)
Nee echt, zo'n chick "blijf je slapen?" ja tuurlijk!quote:
Woont jouw vriendin ook in Duitsland ja?quote:
beide krijgen ze klappen als het aan mij ligtquote:Op zondag 3 september 2006 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!. VOlgens mij krijgt een wijf ook klappen van een vriendin van een gozer als ze hem af probeert te pakken.
.
ik vind die eerste chick dan meer een hoerquote:Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee echt, zo'n chick "blijf je slapen?" ja tuurlijk!
en ik doe dat bij een chick, pets! Fucking hoer
Vrouwenquote:Op zondag 3 september 2006 22:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik vind die eerste chick dan meer een hoer
maar ja dat is mijn beleving
misschien moet je wat vaker naar Duitsland om meer sex te hebbenquote:Op zondag 3 september 2006 22:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ga nooit stappen met m'n vriendin (ze woont ook in duitsland, maar hey!)
OP het moment ben ik weer single.quote:Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Woont jouw vriendin ook in Duitsland ja?
Ja of een nederlandse vriendin regelen...quote:Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
misschien moet je wat vaker naar Duitsland om meer sex te hebben
Hey, ze heeft wel gelijk.quote:
ow omdat jij met een ander in bed lag of zij?quote:Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OP het moment ben ik weer single.
lijkt me nog handiger.. althans... zoals jullie erover praten..lijkt me geen vriendin de juiste oplossingquote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja of een nederlandse vriendin regelen...
welke tactics waren dat?quote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef JDude het volgende:
Hé die n00bs zijn weg. Operation Scare Tactics succesvol!
ik heb het niet gezienquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey, ze heeft wel gelijk.
Kut, ik ben het eens met die newb, en ik geef het toe.
Of 3 zonder dat ze er problemen mee hebbenquote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
lijkt me nog handiger.. althans... zoals jullie erover praten..lijkt me geen vriendin de juiste oplossing![]()
"Hallo, ik ben nieuw!"quote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef JDude het volgende:
Hé die n00bs zijn weg. Operation Scare Tactics succesvol!
dream onquote:Op zondag 3 september 2006 22:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Of 3 zonder dat ze er problemen mee hebben
"Rot op, Amoebe."quote:Op zondag 3 september 2006 22:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben nieuw!"
-- "Post je tieten!!!!!"
"Ik ben een jongen"
-- "Wil je met me trouwen?"
" ... "
Ja bedankt, ik was van plan in bed te gaan liggenquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben er niet, want ik zit al de hele avond dit te doen:
http://bestthing.info/
En het is leuk!
Hoe lang duurt die?quote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben er niet, want ik zit al de hele avond dit te doen:
http://bestthing.info/
En het is leuk!
Neh, het gaat te snel allemaal.quote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow omdat jij met een ander in bed lag of zij?
Puik plan.quote:Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef JDude het volgende:
Bier?
daarom liet ik je ook lekker verder dromenquote:Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik was nog aan het denken over de uitvoering![]()
Een nacht niet achter de PC gezeten op een website die niemand anders leuk vindt, is een dag niet geleefd.quote:Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja bedankt, ik was van plan in bed te gaan liggen.
* Hertog-Jan aangeeftquote:Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef JDude het volgende:
Bier?
Jij hebt duidelijk niet een dag lang het gezever van Litso aan moeten horenquote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een nacht niet achter de PC gezeten op een website die niemand anders leuk vindt, is een dag niet geleefd.
precies..dat bedoel ik.. zonder vriendin is stukken simpelerquote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neh, het gaat te snel allemaal..
Oh jawel, maar ik ben er redelijk aan gewend inmiddelsquote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet een dag lang het gezever van Litso aan moeten horen.
quote:
Tja..quote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om het goed te maken?
maar ja waar kun je voor 5 euro nog wat eten of drinkenquote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef SPK het volgende:
[..]
Jawel die kan je wijsmaken dat 5 euro heul veul geld is
Nou, laat eens zien.quote:Op zondag 3 september 2006 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil even melden dat mijn haar momenteel beláchelijk goed zit. Er zitten zelfs krullen in.
Dank u voor uw aandacht.
Je hebt smaak.quote:
laat eens zien?quote:Op zondag 3 september 2006 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil even melden dat mijn haar momenteel beláchelijk goed zit. Er zitten zelfs krullen in.
Dank u voor uw aandacht.
"You know you want to."quote:Op zondag 3 september 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom klikte ik net op 'naked women'?.
Daar heb je gelijk in. Het leven zou eenn stuk beter en simpeler zijn als vrouwen neit zo moeilijk waren.quote:Op zondag 3 september 2006 23:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
precies..dat bedoel ik.. zonder vriendin is stukken simpeler
TOch puik.quote:Op zondag 3 september 2006 23:04 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik niet...maar weet wel wat ik mijn visite voorschotel ja
en als mannen wat minder op sex belust warenquote:Op zondag 3 september 2006 23:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het leven zou eenn stuk beter en simpeler zijn als vrouwen neit zo moeilijk waren..
Schotel jij je visite naked woman voor?quote:Op zondag 3 september 2006 23:04 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik niet...maar weet wel wat ik mijn visite voorschotel ja
Ssst.quote:Op zondag 3 september 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt het al gezien. Geknipt en ermee gespeeld zelfs
.
je hebt er een leuke combi van gemaakt in elk gevalquote:Op zondag 3 september 2006 23:06 schreef SPK het volgende:
[..]
Schotel jij je visite naked woman voor?
Of kijk ik te weinig in dit topic
Dat moet je beschouwen als een compliment.quote:Op zondag 3 september 2006 23:05 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en als mannen wat minder op sex belust waren![]()
ja maar dan wel van hun eigen vrouw aubquote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat moet je beschouwen als een compliment.
jij bent goedquote:Op zondag 3 september 2006 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zóu in m'n msn-scherm kunnen kijken.
ah ok.. dan zal ik daar volgende keer rekening mee houdenquote:Op zondag 3 september 2006 23:09 schreef SPK het volgende:
[..]
Het was tijd voor mn random stupid opmerking
Chowi.quote:Op zondag 3 september 2006 23:11 schreef Chowi het volgende:
Ja hallo.
Bio. Hoe bevalt het modden je?quote:
Dat moet volgens mij wel jouw meest gebruikte PI zijn. En dan vooral in combinjatie met een smileypost die positief is.quote:
Die stonden al een tijd in de pitsquote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef SPK het volgende:
Ik ga die paarse lama's wel missen eigenlijk
lama's spugenquote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef SPK het volgende:
Ik ga die paarse lama's wel missen eigenlijk
Sjouwiequote:Op zondag 3 september 2006 23:15 schreef Chowi het volgende:
Spook, fr34k, bi0.
Stairway is kut.quote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, trouwens.
16 september. Utrecht. Stairway.
Komers: c_c, Litso, Janetje, Bizznitch, ehqo, rompompom, Misstique, Chowi, cerror, Slarioux.
Degene die waagt af te zeggen bijt ik.
Ja, ik heb de misschieners afgeschaft.
Eigenlijk moet Stofje ook maar komen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, trouwens.
16 september. Utrecht. Stairway.
Komers: c_c, Litso, Janetje, Bizznitch, ehqo, rompompom, Misstique, Chowi, cerror, Slarioux.
Degene die waagt af te zeggen bijt ik.
Ja, ik heb de misschieners afgeschaft.
Als jij chow en Mt. overtuigt om op de 15e te komen doen we het de 15equote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef JDude het volgende:
Ja ik ben online.
En nee, ik kan de zestiende niet. Doe het maar de vijftiende, verdomme.
"Kom we gaan naar de Stairway."quote:
Ohja! Goed dat je het zegt. Die komt vast wel.quote:Op zondag 3 september 2006 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Stofje ook maar komen.
wat houdt je tegen?quote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef SPK het volgende:
Ik heb z'on rare kutbui dat ik bijna een R&P topic zou kunnen openen
Ik ben er een keer geweest en het was gezellig.quote:
Komt je nieuwe moederbord binnen dan?quote:Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef Slarioux het volgende:
Oh ik ben er niet 16 september, want ik heb een feestje.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, maar mijn Macbook komt de 15e binnen.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef Slarioux het volgende:
Ahuh.. 'tuuuurlijk'.quote:Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef Slarioux het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2006 23:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yay, dan wordt het zeker Leffe bier!quote:Op zondag 3 september 2006 23:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb c_c al gemeet, dus dat kan niet.quote:Op zondag 3 september 2006 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh.. 'tuuuurlijk'.
Je bent gewoon bang van me.
Slaap lekker AEquote:Op zondag 3 september 2006 23:22 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik ga slapen, morgen weer aan het werk
Kom jij zondag niet dan?quote:Op zondag 3 september 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Je komt wel, want je krijgt brownies.
Ik ben wel het engste meisje in de reeks jaquote:Op zondag 3 september 2006 23:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb c_c al gemeet, dus dat kan niet.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb c_c al gemeet, dus dat kan niet.
Zondag de 17e vier ik mijn verjaardag.quote:Op zondag 3 september 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zondag..?
Wat houdt litso voor me verborgen?.
Alleen joden hebben jodenneuzen, stomme turk!quote:Op zondag 3 september 2006 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je straks ook nog grappen maken over mijn jodenneus? Hm?
Ben je lief verlegen of vervelend verlegen?quote:Op zondag 3 september 2006 23:25 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
Nee laat maar, ik ben verlegener.
Meeeeerrrr?quote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ben je lief verlegen of vervelend verlegen?
Had ik dat moeten ruiken ofzo?quote:Op zondag 3 september 2006 23:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zondag de 17e vier ik mijn verjaardag.
Klopt, ik heb een negerneus. ZO'n platgeslagen stuk vlees met gaten erinquote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Alleen joden hebben jodenneuzen, stomme turk!
Liefquote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, dat zijn doorgeduwde pastasterren..quote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Over platgeslagen vleesvlinders gesproken.
Meer "kijk mij tof op de achtergrond staan hihi [heftige wenkbrauwbewegingen]"-verlegen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hahah.. die moet je uitleggen..quote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Meer "kijk mij tof op de achtergrond staan hihi [heftige wenkbrauwbewegingen]"-verlegen.
Met die neus? Ja!quote:Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had ik dat moeten ruiken ofzo?
Hou op hou op!quote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn doorgeduwde pastasterren..
Je ziet het voor je heh?quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lief.
Ik zou d'r doen, als ik homo was.
..ja..quote:
Ze zijn allemaal heel lief, ze zullen je niet aanstaren (ja één of twee eventjes), en als je last van ze krijgt, dan moet je me maar een seintje geven.quote:Op zondag 3 september 2006 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar slari, dan moet ik de hele clan van vrienden ontmoeten en dat vind ik eng. Ik ben mensenschuw weet je.
En dan zeg je dat die amoebes moeten oprotten?quote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal heel lief, ze zullen je niet aanstaren (ja één of twee eventjes), en als je last van ze krijgt, dan moet je me maar een seintje geven.
quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had vanmiddag een gesprek over wat voor piemels de BeF-jongens zouden hebben. Twee foknerds die daten levert echt vreemde gesprekken op
.
Preciesquote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan zeg je dat die amoebes moeten oprotten?![]()
Ik overleg even. Bedankt voor de uitnodiging in ieder geval.quote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal heel lief, ze zullen je niet aanstaren (ja één of twee eventjes), en als je last van ze krijgt, dan moet je me maar een seintje geven.
Whehe.quote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had vanmiddag een gesprek over wat voor piemels de BeF-jongens zouden hebben. Twee foknerds die daten levert echt vreemde gesprekken op
.
Yvonne met een missie.quote:Op zondag 3 september 2006 23:36 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee lemming voor die waterpistolen sjid
Dan heb je een slechte telefoon.quote:Op zondag 3 september 2006 23:35 schreef SPK het volgende:
Sowieso die kuttelefoon opladen iedere dag
Ik wist niet zeker of je uitgenodigd was, ik gokte dat Litso je gewoon mee zou slepenquote:Op zondag 3 september 2006 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik overleg even. Bedankt voor de uitnodiging in ieder geval.
En nu jij zo van "Wat? Uitnodiging? Waar héb je het over? Ik vertelde er gewoon over, ik moet jou er niet bij, idioot"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |