ok... nou Maastricht daar heb je het al he.. veel warmer daarquote:Op zondag 3 september 2006 21:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Maastricht
En in m'n kamer.
[..]
Ik niet in m'n korte broek.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 3 september 2006 21:38 schreef JDude het volgende:
Er mist een 'n' in de TT.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Neen mijn beste c, ik heb niet mijn badjas aan.
En neen, het is niet 1 woord.
Wat ik wel aanheb gaat niemand iets aan.
Helemaal niet.quote:Op zondag 3 september 2006 21:38 schreef JDude het volgende:
op zijn belgisch nietquote:Op zondag 3 september 2006 21:38 schreef JDude het volgende:
Hihi I couldn't care lessquote:Op zondag 3 september 2006 21:40 schreef jors het volgende:
laatst was ik vergeten de frituur uit te zetten nadat ik um had gebruikt toen rook de hele schuur naar frituur![]()
geen oude frituurpan dus? anders had je leuk fikkie gehadquote:Op zondag 3 september 2006 21:40 schreef jors het volgende:
laatst was ik vergeten de frituur uit te zetten nadat ik um had gebruikt toen rook de hele schuur naar frituur![]()
ja op zijn belgisch ook volgens mijquote:Op zondag 3 september 2006 21:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Of duits, maar dan is het een bal gehakt.
Belgen zijn leuk, ze hebben zo'n leuk dialectquote:
Dial watquote:Op zondag 3 september 2006 21:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Belgen zijn leuk, ze hebben zo'n leuk dialtect... en beter in Nederlands dan de meeste Nederlanders
Ik helemaal niks meerquote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ohja, ik heb nu weinig bier goddomme.
Ik heb nog.quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ohja, ik heb nu weinig bier goddomme.
Wat hij zegt.quote:
Halve jokertjes?quote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik ook nog een paar HJ-tjes.. maar ik lust ze zelf niet
hihiquote:Op zondag 3 september 2006 21:49 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over snackbar items ging![]()
Huisgenoot heeft nog een kratquote:
Het is gecombineerd dan ook het beste.quote:Op zondag 3 september 2006 21:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
hihija bier en frituur.. tis lastig uit elkaar te houden allemaal
En ik ben heul best wel te reddenquote:Op zondag 3 september 2006 21:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hihija bier en frituur.. tis lastig uit elkaar te houden allemaal
ja het zal.. enige wat ik aan bier weet binnen te houden is Coronaquote:Op zondag 3 september 2006 21:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is gecombineerd dan ook het beste.
BrEaZaHh..quote:Op zondag 3 september 2006 21:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja het zal.. enige wat ik aan bier weet binnen te houden is Corona
maar kwa frituur lust ik geloof ik alles![]()
Nou vooruit, als het dan echt moet.quote:Op zondag 3 september 2006 21:53 schreef Neenetje het volgende:
Wil iemand m'n blikken Jaeger?
mag Malibu of andere sterke drank ook? ik ben een beetje lastig typequote:
Ik noemde je een breezer, muts.quote:Op zondag 3 september 2006 21:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
mag Malibu of andere sterke drank ook? ik ben een beetje lastig type
De regio boven Amsterdam loopt nog verder achter dan Limburg, blijkbaar.quote:Op zondag 3 september 2006 21:57 schreef Neenetje het volgende:
Ik noemde je een breezer, muts.
ik word oud.. weet niet eens wat dat betekentquote:
Voor een kloon ben jij wel een hele slechte heur.quote:Op zondag 3 september 2006 22:04 schreef jors het volgende:
heeee kut de plaatselijke snack tent is al dicht![]()
ik denk laat ik me deze keer goed voorbereiden
In watvoor kutdorp woon je dan wel niet?quote:Op zondag 3 september 2006 22:04 schreef jors het volgende:
heeee kut de plaatselijke snack tent is al dicht![]()
ik denk laat ik me deze keer goed voorbereiden
denk dat het meer aan de leeftijd ligtquote:Op zondag 3 september 2006 21:59 schreef JDude het volgende:
[..]
De regio boven Amsterdam loopt nog verder achter dan Limburg, blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |