Etienne je rode alarm gaat af, Milica heeft je nodig ze moet geknuffeld worden. Zoon van Ruud.quote:Op zondag 3 september 2006 21:08 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Teveel Semih food gehad misschien?
druk mee bezig op het moment, ik moet er zelfs van zwetenquote:Op zondag 3 september 2006 21:09 schreef ThaSandman het volgende:
Ja hier kunnen we ons gezellig vervelen.
Ik heb het geluid de hele dag nog niet aangehadquote:
Ja wij wel, vanochtend met die 2 doblo's bij het zwembad, prachtig die blikken en uitsprakenquote:Op zondag 3 september 2006 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het geluid de hele dag nog niet aangehad
Wat? Hilde is toch al jaren in de overgang zekerquote:Op zondag 3 september 2006 21:16 schreef wolferl het volgende:
Als Hilde hoort dat er een fysiek zware opdracht gaat komen begint ze spontaan een eisprong te geven en in tranen uit te barsten.
Het valt ook niet mee om alle pijn van alle bewoners te moeten verdragenquote:Op zondag 3 september 2006 21:16 schreef wolferl het volgende:
Als Hilde hoort dat er een fysiek zware opdracht gaat komen begint ze spontaan een eisprong te geven en in tranen uit te barsten.
En E10 zit erbij en kijkt er naar ?quote:Op zondag 3 september 2006 21:20 schreef wolferl het volgende:
Jeroen wat doe je nu, je knuffeld met sabrina. Marcel zit naast je hoor.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:24 schreef henk.jansen het volgende:
Zitten jullie allemaal Het Blok te kijken ?
Hij is nu relatief flitsend hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef Fikkert het volgende:
is die jeroen altijd zó saai ???
quote:Op zondag 3 september 2006 21:24 schreef henk.jansen het volgende:
Zitten jullie allemaal Het Blok te kijken ?
Nee BB is flitsendquote:Op zondag 3 september 2006 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]Al was het het laatste programma op tv
Maagpijnquote:Op zondag 3 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat heeft Milica?
Game over, try againquote:Op zondag 3 september 2006 21:39 schreef Ifa het volgende:
[URL=http://www.geekimages.com][IMG]http://www.geekimages.com/pics/20060901/MW
Heeft geen zin, lijkt teveel op de jouwe.quote:
Sowwyquote:Op zondag 3 september 2006 21:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
Heeft geen zin, lijkt teveel op de jouwe.
Upload naar geekimages en dan op de COPY knop klikken onder de eerste link!quote:Op zondag 3 september 2006 21:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
Heeft geen zin, lijkt teveel op de jouwe.
Werkt niet met Firefox, moet control-c doen.quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Upload naar geekimages en dan op de COPY knop klikken onder de eerste link!
Die link kun je rechtstreeks in een bericht plakken, zonder er nog iets aan te hoeven doen!
quote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
Werkt niet met Firefox, moet control-c doen.
Nieuwe poging:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap017a.jpg]afbeelding][/URL]
klaarstomenquote:Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Tijn mee bezig?
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB030928.jpg]afbeelding][/URL]
Die heeft niets met Monique hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 21:56 schreef henk.jansen het volgende:
Wat zal die E10 jaloers zijn
[afbeelding]
Dat zou so maar kenne, jongen:quote:Op zondag 3 september 2006 21:54 schreef wolferl het volgende:
Ze passen wel bij elkaar, Tijn en Monique.
Daar heb je gelijk in, ik was even in de war met de zusjesquote:Op zondag 3 september 2006 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft niets met Monique hoor.
quote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef toxikon het volgende:
en eggie komt weeeeer een goed gesprek verzieken , hehehe hij wordt voorspelbaar
Is dat te roken, ben altijd wel in voor wat nieuws als het maar geen drugs zijnquote:
oh nee toch niet , hij doet netjes mee met maf doenquote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef toxikon het volgende:
en eggie komt weeeeer een goed gesprek verzieken , hehehe hij wordt voorspelbaar
Er moet nog wat opgebouwde energie uit van daarnet hequote:Op zondag 3 september 2006 22:18 schreef GeerenGoor het volgende:
jezus.......zo kan die wel weer Tijn!![]()
gelukkig zit ie niet in het ziekenfondspakket.quote:Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef pullup het volgende:
En dat stuk voorbehoedsmiddel van een Egbert blijft ook maar zitten.
Je caps-lock en mijn orenquote:Op zondag 3 september 2006 22:19 schreef GeerenGoor het volgende:
EN JA HOOR E-10 KOMT WEER BINNE.....![]()
Toen maakte ze geen foto's maar schilderijen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef pullup het volgende:
Is dat de Hilde van 20 jaar geleden op die foto ?![]()
Komt misschien omdat Bibi niet bij haar is nu en Milica welquote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef Coraatje het volgende:
ligt dat aan mij maar ik hoor hilde wel vaak over haar andere dochter bibi,...zou ze bibi aardiger vinden dan milica vraag ik me dan af?
dat hoop ik dan maarquote:Op zondag 3 september 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt misschien omdat Bibi niet bij haar is nu en Milica wel![]()
Haha, nou neem aan dat ie niet verliefd wil worden op een getrouwde vrouw met 2 kinderen he...quote:Op zondag 3 september 2006 22:32 schreef n1ek het volgende:
Tijn moet niet bij al zn acties zo nadenken van 'kan ik het wel maken' dat is zonde
hoorde ik dat goed bang om verliefd te worden?quote:Op zondag 3 september 2006 22:32 schreef n1ek het volgende:
Tijn moet niet bij al zn acties zo nadenken van 'kan ik het wel maken' dat is zonde
quote:Op zondag 3 september 2006 22:33 schreef henk.jansen het volgende:
Janine de boel weer aan het spoelen/weken ?
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoorde ik dat goed bang om verliefd te worden?
*Jankt als een wolfquote:Op zondag 3 september 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB030944.jpg]afbeelding][/URL]
Eerst vond hij alleen Micheline een echt leuke meid (maar onbereikbaar) en nu vindt hij opeens Monique een leuke meid (maar onbereikbaar). Goh, wat een toeval.quote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Nee ok maar Monique wil dat ook niet echt, maar het is juist grappig om te zien en hij vindt het eigenlijk niet kunnen dat ze daar ff op bed komt liggen dollenquote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Haha, nou neem aan dat ie niet verliefd wil worden op een getrouwde vrouw met 2 kinderen he...
Ja, maar ik denk dat egbert een beetje jaloers is omdat hij ook een oogje heeft op monique... Maarja, vriend en 2 kinderen thuisquote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Zou hij dan toch....quote:Op zondag 3 september 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst vond hij alleen Micheline een echt leuke meid (maar onbereikbaar) en nu vindt hij opeens Monique een leuke meid (maar onbereikbaar). Goh, wat een toeval.
Getrouwd zelfs.quote:Op zondag 3 september 2006 22:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat egbert een beetje jaloers is omdat hij ook een oogje heeft op monique... Maarja, vriend en 2 kinderen thuis![]()
Hij is wegquote:Op zondag 3 september 2006 22:40 schreef Kinga het volgende:
Egbert is echt wel jaloers, anders ging hij wel weg.
Dat leek idd zo, maar alle caps zijn 580 of minder, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:45 schreef Kinga het volgende:
damn, iemand verneukt steeds de lay out met een cap bij het f5en
Nou ik vind het toch dichtbij genoeg hoor en Monique is ook wel een beetje een teaser wat dat betreft. Getrouwd of niet, als ik zó met een kerel omga wil ik écht wel meer en is er écht wel spanning.quote:Op zondag 3 september 2006 22:47 schreef Kinga het volgende:
dichterbij kan tijn nie komen...
quote:Op zondag 3 september 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou ik vind het toch dichtbij genoeg hoor en Monique is ook wel een beetje een teaser wat dat betreft. Getrouwd of niet, als ik zó met een kerel omga wil ik écht wel meer en is er écht wel spanning.
Ja niemand wil dat echt omdat t koud isquote:Op zondag 3 september 2006 22:50 schreef wolferl het volgende:
Mogen ze trouwens zwemmen?
Dat bad is veel te ondiep.quote:Op zondag 3 september 2006 22:50 schreef wolferl het volgende:
Mogen ze trouwens zwemmen?
Overigens moet ik toegeven dat er soms momenten zijn met Tijn dat ík 'm wel in m'n bed zou willen sleuren. Ik val niet eens op 'mquote:
jaaa samen met tijn is ze de leukste in het huis.quote:Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Die Monique is echt wel grappig aan het worden
Zat er iets in de warme choco ofzo ? (behalve bailey's)quote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Overigens moet ik toegeven dat er soms momenten zijn met Tijn dat ík 'm wel in m'n bed zou willen sleuren. Ik val niet eens op 'm
Maar hij heeft iets ontwapenends dat ik keisexy vind. (let niet op mij, ik heb vanavond ontdekt dat warme choco met bailey's keilekker is)
Lees nog eensquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zat er iets in de warme choco ofzo ?![]()
Ik denk het jij typt het heerlijkquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef Kinga het volgende:
"wat goed pappaaaaa!!"
zie je dat klinkt weer zo kinderlijk....
Vast niet alleen mijn smaak. Maar Micheline is ook mijn smaak hoorquote:Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef henk.jansen het volgende:
Sorry ff offtopic 1 maal
Scanman die linkse is toch wel jou smaak?
[afbeelding]
Lees mijn bericht nog eens.quote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lees nog eens
warme choco mét Bailey's...
giet er maar een fles wijn inquote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef wolferl het volgende:
Nu moet Hilde op der kop gaan staan.
Die zitten in Peking Expressquote:Op zondag 3 september 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vast niet alleen mijn smaak. Maar Micheline is ook mijn smaak hoor
Een mooie meid is echt niet genoeg om naar een programma te gaan kijkenquote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die zitten in Peking ExpressBehalve Micheline dan
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef wolferl het volgende:
Rik: Taekwondo lijkt me wel leuk, ben alleen bang dat ze me verrot schoppen.
Een mooie vrouw in actie is toch wel beter als een vrouw in een dooie bb als afwisselingquote:Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een mooie meid is echt niet genoeg om naar een programma te gaan kijken
Hou het maar op testosteronquote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef pullup het volgende:
Rocky Tijn moet even wat overtollige adrenaline en testosteron kwijt
Kap eens met dat promoten van andere tv programma's hierquote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Een mooie vrouw in actie is toch wel beter als een vrouw in een dooie bb als afwisseling![]()
Get a lifequote:Op zondag 3 september 2006 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Kap eens met dat promoten van andere tv programma's hier![]()
Vind ik niet. Het idee achter BB vind ik toch vele malen boeiender.quote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Een mooie vrouw in actie is toch wel beter als een vrouw in een dooie bb als afwisseling![]()
Past in je straatje, je sig te zienquote:Op zondag 3 september 2006 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Monique of Sabrina![]()
![]()
![]()
Een fijn gesprek over zelfdoding![]()
Volgens mij issie niet de enigequote:Op zondag 3 september 2006 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sjees die knul is volgens mij haske geil
Hoe zou jij je voelen als je elke dag naar haar eigen stem moest luisterenquote:Op zondag 3 september 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
Mo heeft last van depri periodes wie had dat achter haar gezocht ?
Eerst aan Egbert vragen he.quote:Op zondag 3 september 2006 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Marcia, wat ben je nog mooier met steil haarwil je verkering met me?
Kijk maar eens naar haar gezicht in rust. Die is behoorlijk getekend door het leven. En niet alleen omdat ze oud is.quote:Op zondag 3 september 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
Mo heeft last van depri periodes wie had dat achter haar gezocht ?
*ik* gebruik geen drugs. Frank, de huidige vriend van Marcia wel en daarom mag Egbert hem nietquote:
of niet?quote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*ik* gebruik geen drugs. Floris, de huidige vriend van Marcia wel en daarom mag Egbert hem niet
I'm not an addict but maybe that's a lie
Welke blessure? Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef pullup het volgende:
De blessure van Etienne is wat erger dan het lijkt als ik Monique zo hoor.
Hij klaagde last van zijn schouder te hebben eerder deze dag. Hij schijnt al voor BB erop te zijn gevallen .quote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Welke blessure? Wat heb ik gemist?
Hij schijnt daar op gevallen te zijn... voor het huis al...quote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Kinga het volgende:
wat heeft e10 met die schouders gedaan dan?
Ja, hij deed het een keer met links (dachtie dat het een vreemde was)quote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Canisfire het volgende:
Wat heeft cry baby met zijn arm gedaan?
Te hard gerukt?
Volgens mij denken de zusjes (nog) niet in groepjes.quote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef Canisfire het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar de zusjes zijn duidelijk naar de Tijn groep getrokken na het offensief van diezelfde Tijn.![]()
een beetje over belast, en daar hield die spier niet van dus die wordt wat dikker. Niks bijzonders als die patser effe wat rustiger had gedaan. Maar toen ie zijn buik met die van tijn vergeleek is ie toch maar gaan sportenquote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij klaagde last van zijn schouder te hebben eerder deze dag. Hij schijnt al voor BB erop te zijn gevallen .
Monique heeft er naar gekeken en het lijkt erop dat er een onsteking in de linkerschouder zit.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:22 schreef Canisfire het volgende:
Dat verboden te duiken bordje alsof ze wisten dat er mensen met het IQ van Marcel zouden komen.![]()
ik denk dat hij verliefd is op Monique.... maar Monique is natuurlijk getrouwdquote:Op zondag 3 september 2006 23:24 schreef Tazmaniac het volgende:
wat is er met Tijn aan de hand? (ik ben een paar dagen niet veel online geweest) is hij beetje down ofzo??
Hij probeert z'n tattoos eraf te zwemmenquote:Op zondag 3 september 2006 23:24 schreef Tazmaniac het volgende:
wat is er met Tijn aan de hand? (ik ben een paar dagen niet veel online geweest) is hij beetje down ofzo??
Hij heeft blauwe ballen door Moniquequote:Op zondag 3 september 2006 23:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Het lijkt er op dat onze Tino een dipje heeft en daarom maar even gaat sporten.quote:Op zondag 3 september 2006 23:23 schreef Sonique het volgende:
wat is tijn eigenlijk aan het doen. heeft hij last van z'n rug ofzo?
Het sporten van Tijn in z'n eentje. Dan hoef je niet naar die laxerende hoofde van de anderen te kijken...quote:Op zondag 3 september 2006 23:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat onze Tino een dipje heeft en daarom maar even gaat sporten.
Egbert en Hilde gaan er meer van roken en Tijn gaat sporten.
Ik vraag me af welke manier nou gezonder is![]()
Ik heb ook het idee dat hij helemaal weg is van Monique, maar ik vind hem ook wel een type dat vrij snel hevig verliefd wordt.quote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef wolferl het volgende:
Ik herken wel veel in Tijn's capriolen nu.
Alsik verliefd op een meid was die onbereikbaar was, ging ik me ook eerst uitsloven totdat je pijn krijgt. Dan me afzonderen, en rare dingen doen. En vervolgens weer meedoen met de rest. Tijn is ECHT verliefd op Monique, maar weet dondersgoed dat Monique onbereikbaar is.
Ja of niet, want toen hij zei dat hij Micheline leuk vond gebeurde er niks. Nu is hij smoor op Monique en hij zondert zich af.quote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat hij helemaal weg is van Monique, maar ik vind hem ook wel een type dat vrij snel hevig verliefd wordt.
Haha daar zitten ze eppie en jeppie te kijken naar tijn zijn sport prestaties.quote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef Sonique het volgende:
Ja spuit 11 met peuk komt eens even lekker de lucht vervuilen. Nog maar te zwijgen over het uitzicht...
De regie heeft Tijn overduidelijk geadopteerdquote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef Clint_Eastwood het volgende:
De regie vind het wel leuk er wordt heftig geschakeld tussen de camera's zelfs de boven-het-bad camera wordt in gezet voor deze sportieve prestatie
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef n1ek het volgende:
volgens mij zit ie meer in dubio over het feit dat hij misschien verliefd kan worden op haar maar hij dat absoluut niet wil
Maar dat is niet zo raar als Tijn als beste uit de poll komt (verleden week maandag)quote:Op zondag 3 september 2006 23:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De regie heeft Tijn overduidelijk geadopteerd
Hij is echt heel erg vaak in beeld, niet dat ik het erg vind hoor, maar het is wel opvallend.
daar zat ik ook aan te denken.quote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef n1ek het volgende:
volgens mij zit ie meer in dubio over het feit dat hij misschien verliefd kan worden op haar maar hij dat absoluut niet wil
Die sla ik op dat plaatje kan nog wel eens leuk worden in disscusiesquote:
Ik moest ff denken aan die reklame met die koe die een bommetje maakt.quote:
ik voel een grap over hilde aankomen...quote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik moest ff denken aan die reklame met die koe die een bommetje maakt.
Tijn en Rik leveren ook gewoon leuke tv op. Brabo's zijn ín. (kijk maar eens naar de reclame op tvquote:Op zondag 3 september 2006 23:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo raar als Tijn als beste uit de poll komt (verleden week maandag)
Het blijft commercieele TV
Nee zover ga ik niet.quote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik voel een grap over hilde aankomen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |