Geweldig, mijn complimenten!quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef mamapan het volgende:
Ik vind het ècht jammer dat ze weg is![]()
[afbeelding]
Deze is echt super!!!quote:
maak dr 10MM van en hij is perfectquote:
quote:
Erg leuk, maar puur plagiaat (en nota ben nog genomineerd ookquote:
Even bij de mods in FB melden als je klachten hebt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Erg leuk, maar puur plagiaat (en nota ben nog genomineerd ook)t.o.v. de fake die ik al in de 1e week maakte:
[afbeelding]
Uitsnede:
[afbeelding]
Weet je wel hoe lang ik bezig ben geweest om hilde zo smooth mogelijk in die zieke zeehond over te laten gaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Even bij de mods in FB melden als je klachten hebt.
Geweldige fakes weer, zou niet een leukste kunnen kiezen.![]()
![]()
Bommie, die van jou is geen fake, alleen een heel zielig plaatje.![]()
Meesterlijke fakes gezien, hulde! Maar deze is zwaar beroerd en hoort in het slechte fakes-topic...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:44 schreef kamper het volgende:
[afbeelding]Zit overal aan maar nergens in.
![]()
het is me geheel ontgaan dat Marlies al eerder was gesoept tot de geboorte van Venus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Erg leuk, maar puur plagiaat (en nota ben nog genomineerd ook)t.o.v. de fake die ik al in de 1e week maakte:
[afbeelding]
Uitsnede:
[afbeelding]
haha oeps!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:19 schreef n1ek het volgende:
[..]barbie Monique met het hoofd van Sabrina
creatief!
Ik zie dit nu pas, top !quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Scope het volgende:
De film van gisteravond:
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06375/fokkers.jpg]afbeelding][/url]
Waardeloos!quote:Op donderdag 21 september 2006 12:56 schreef AngieB het volgende:
E10 is altijd heilig toch
[afbeelding]
Zeer fraai!quote:
quote:
Mogen wat mij betreft beide genomineerd worden.quote:
quote:
hahahahahahaquote:Op woensdag 27 september 2006 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Marlies met een bord voor de kop
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:21 schreef Krizmir het volgende:
[[url=http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/6588510937500uit-de-kast.gif]afbeelding][/URL]
Echt supergedaan.quote:
hahaha geweldig!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:21 schreef Krizmir het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/uit-de-kast.th.gif]afbeelding][/URL]
Ik snap dat van dat gekraak sowieso niet zo goed......er word toch al een tijdje geen negatief commentaar meer geleverd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef kamper het volgende:
Stichting doen, wat kan jou het schelen wat een ander er van vindt.]Per slot van rekening hebben de makers en de krakers niets beters te doen dan hier op het forum hun lege tijd te verdoen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ga zo door hier geniet ik van...........quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef DDuiveltje het volgende:
Nav de shirts die in het huis zijn heb ik ook even mijn best gedaan :
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |